Sall schreef:Spiderplanks!
Zwaaaar in combi met pushups bij sw6p!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jolien87 schreef:Ripped is de zwaardere variant van het shredden, die door velen als vervolg op de Shred wordt gedaan.
Losse filmpjes zijn wel te vinden op youtube, maar geen volledige filmpjes van de levels.
Bzoem schreef:Hm nou het was vooral de hoeveelheid.. zal ik maar eerlijk zijn vandaag?
Ontbijt rijstwafel met pindakaas en plakjes banaan (om te proberen, best lekker!) Toen shred level 3 en beetje hardlopen. Vervolgens de tweederde banaan die er nog lag.
Als lunch snel een ei gebakken (in een kei schattig mini pannetje van de action) met peper en zout op een dubbele boterham met 48+ kaas. En een boterham met pindakaas. Plus een pakje wicky.
's Middags zo'n driekwartier op een pony gezeten, niet heel intensief. En als avondeten.. houd je vast: 3 witte bolletjes, 1 lichtbruine boterham. 2,5 magere hamburger (in vloeibare boter). 1,5 tomaat, een stuk komkommer, 4 eetlepels tzatziki en zo'n 100 gr ijsbergsla. En twee glazen aanmaaklimo.
En met dit kom ik dus al over de 2000 kcal volgens voedingscentrum... en nu staan er stokbroodjes kruidenboter en gehaktballetjes op tafel
Fantabulouss schreef:Bzoem schreef:Hm nou het was vooral de hoeveelheid.. zal ik maar eerlijk zijn vandaag?
Ontbijt rijstwafel met pindakaas en plakjes banaan (om te proberen, best lekker!) Toen shred level 3 en beetje hardlopen. Vervolgens de tweederde banaan die er nog lag.
Als lunch snel een ei gebakken (in een kei schattig mini pannetje van de action) met peper en zout op een dubbele boterham met 48+ kaas. En een boterham met pindakaas. Plus een pakje wicky.
's Middags zo'n driekwartier op een pony gezeten, niet heel intensief. En als avondeten.. houd je vast: 3 witte bolletjes, 1 lichtbruine boterham. 2,5 magere hamburger (in vloeibare boter). 1,5 tomaat, een stuk komkommer, 4 eetlepels tzatziki en zo'n 100 gr ijsbergsla. En twee glazen aanmaaklimo.
En met dit kom ik dus al over de 2000 kcal volgens voedingscentrum... en nu staan er stokbroodjes kruidenboter en gehaktballetjes op tafel
Is ook niet zo gek toch, bananen moet je ook niet te veel van eten, is een van de weinige fruitsoorten die wel veel calorieen bevatten.
Als je nou i.p.v. pindakaas halvajam deed, ipv gebakken ei gekookt ei, en ipv 48+ kaas 30+ kaas. En bruine/volkoren bolletjes i.p.v. witte, en tot slot chrystal clear ipv limo en wicky dan gaat het al beter denk ikhihi