[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dipstaartje

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:21

ik heb een doosje met shakes binnen gekregen dus morgen ochtend gaan we beginnen

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:23

Heb ik nou over die foto heengekeken vanmiddag? :o? Heb je profiel nog bekeken. :))
Wat een gave sport! Ik heb ook altijd hobbymatig geskied en oh.. ik mis het..
Ski jij nog wel hobbymatig?

Bij mij zijn onder de vetjes ineens smalle heupen en schouders zichtbaar. Alleen die buik nog..
Ik heb een paar fijne dagen voor de boeg, een spannende met een sollicitatiegesprek dus ben benieuwd. Maag doet ook weer normaal geloof ik, ben alleen nogal slap. Zometeen maar douchen en dan naar bed, dat lijkt me een goed plan.

Niki, toettoet ook weer schoon, fijn!

Ik heb een beetje een genante vraag voor de meiden met de wat stevigere bovenbenen. Bij mij valt het op zich wel mee maar ik heb de laatste jaren wel wat last gehad van 'druk'plekken aan de binnenkant van m'n benen. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven?
Wat doen/deden jullie daar tegen? Heb deze vraag nooit eerder durven stellen. :+

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:34

Wat bedoel je precies met drukplekken roosch? Ik heb wel zomers dat me benen tegen elkaar schuren en ik daar nare jeukende plekken van krijg, rode bultjes zijn het vaak. Ik draag dus ook nooit een rokje zonder legging of broekje :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:35

Ja het is lastig te omschrijven, dikke rode bulten denk ik. (bultjes waren het niet te noemen :') )

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:37

Hmm nee dikke rode bulten heb ik nooit gehad..

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:38

Roosch schreef:
Heb ik nou over die foto heengekeken vanmiddag? :o? Heb je profiel nog bekeken. :))
Wat een gave sport! Ik heb ook altijd hobbymatig geskied en oh.. ik mis het..
Ski jij nog wel hobbymatig?

Bij mij zijn onder de vetjes ineens smalle heupen en schouders zichtbaar. Alleen die buik nog..
Ik heb een paar fijne dagen voor de boeg, een spannende met een sollicitatiegesprek dus ben benieuwd. Maag doet ook weer normaal geloof ik, ben alleen nogal slap. Zometeen maar douchen en dan naar bed, dat lijkt me een goed plan.

Niki, toettoet ook weer schoon, fijn!

Ik heb een beetje een genante vraag voor de meiden met de wat stevigere bovenbenen. Bij mij valt het op zich wel mee maar ik heb de laatste jaren wel wat last gehad van 'druk'plekken aan de binnenkant van m'n benen. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven?
Wat doen/deden jullie daar tegen? Heb deze vraag nooit eerder durven stellen. :+

Haha nee ik had er een heleboel uitgehaald, maar had dit net weer terug gezet. :) Dus ligt niet aan jou!
Ik heb sinds ik gestopt ben nog maar 1x voor de lol geskied een week in Ischgl, maar vond het eigenlijk niet zo leuk.
Moest er een beetje aan wennen, omdat ik dat 'vrij skien' normaal als warming up deed en ik dat nu opeens heel de dag moest doen :+
maar deze winter ga ik weer een poging wagen :j

Ik zou inderdaad lekker een warme douche nemen en lekker slapen :) Wanneer heb je je gesprek? Spannend!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:58

_Tarzan, goede workout haha :D

Roosch, wbt je bovenbenen zou ik anders even naar de huisarts gaan misschien heeft hij daar goede zalf voor? Ik heb er geen last van..

Lieve meiden, sorry als ik even een paar dagen niet reageer hier. Wil even zeggen dat ik jullie lieve meiden vind en dit een leuk/motiverend topic :D. Maar ik heb altijd last van fel licht (dus beeldscherm) na de operatie en morgen vroeg is het al zover :). :wave: Tot gauw!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 21:59

Succes met de operatie, Madeira!

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 22:01

Succes Madeira! Hopelijk zien we je snel weer voorbij komen in het topic!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 22:03

Succes Madeira!
Roosch, datzijn broeiplekken. Krijg ik ook bij erg warm weer icm een rokje :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 22:28

Heel veel succes Madeira!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 22:31

Bedankt allemaal <3

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 23:43

Frummels, wat gaaf! Ik ski zelf ook elk jaar, vind het zo jammer dat ik niet vaker kan :(
Roosch, wat jij zegt over die rode bulten, herken ik niet. Wel heb ik last van schurende benen / rode bultjes door schuren. Heel vervelend :(. Meestal smeer ik er dan olie tussen of iets dergelijks, dan scheelt het al een beetje. Ik heb helaas ook nog het nadeel dat ik redelijk donkere haren op mijn benen heb, dus ook mijn bovenbenen moet scheren. In combinatie met hitte is dat geen succes daar tussen mn benen kan ik zeggen :\

Succes en sterkte Madeira!!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 07:55

Goedemorgen allemaal!!
Poeh 2 dagen niet op bokt, 6 pagina's bijgelezen! Wat gaan jullie hard!
Welkom Adin en Chessie :wave:
Madeira succes met de operatie!!

Paar dagen niet gepost, gisteren tentamens gehad, pfff was wel zenuwachtig hoor! Gelukkig slaat het niet op mn eten en is dat allemaal goed gegaan, vanochtend weer 400 gr eraf, nog maar 2,4 kg tot een gezonde BMI, zooooo blij!!! *\o/* (en dan nog de laatste 5 kgtjes)

Ik weeg dus wel heel erg vaak, bijna elke dag, of om de dag, maar indd meer zoals sakkia zegt, onderdeel van een ochtendritueel. Als ik straks op mn streefgewicht zit, ga ik proberen om het nog maar 1 keer in de week te doen.

Roos, ik heb ook vrij stevige bovenbenen, maar geen last van schuurplekjes, alleen als het erg warm is in de zomer, dan moet ik onder een rokje echt een boxeronderbroekje aan. Ik smeerde er eigenlijk nooit wat op.

Veel mensen lekker vakantie gehad of weekendjes weggeweest, heerlijk! Komende zondag wordt het geloof ik ook lekker weer! zie ik erg naar uit!

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:00

Madeira heel veel succes!!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:01

Succes madeira!

Roosch die schuurplekjes heb ik zomers soms, als ik lang heb gewandeld in een rokje zonder legging er onder. Tegenwoordig draag ik dus bijna altijd een legging of een heel kort katoenen shortje onder mn rokje zodat ik daar geen last meer van heb. Bultjes etc had ik niet.

Zo ik heb mn eerste glas detox bessen dinges naar binnen. Volgens de vrouw van de winkel was het minder smerig dan chlorella :)) en het smaakt idd een soort naar cassis limonade. Ben benieuwd wat mn lijf gaat doen de komende 2 week. Is iig een goede stok achter de deur om nog gezonder te gaan eten haha.

En nu een lekkere smoothie met lijnzaad (ipv mout op aanraden van iemand hier) appel, mandarijn en yoghurt :)

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:04

Madeira, succes en hopelijk tot snel :)
Wollie jij bent lekker bezig!

Ik zit nu te ontbijten met m'n rijsttafels (en stiekem zijn ze eigenlijk wel erg lekker ) :D

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:13

succes Madeira.

Tarzan ontbijt met rijstwafels :) lekker

Ik zit aan de griekse yoghurt van de lidl met stukjes appel er in, mmm
stond vanmorgen op de weegschaal en ik zou al 2 kilo afgevallen zijn in 2 dagen. Denk dan veel vocht ofzo want dat is wel heel snel.
tot nu toe gaat het wel makkelijk maar vanaf morgen heb ik weekend. Op het werk kan ik makkelijker niet snoepen dan thuis. Nu zo 4 dagen thuis, help!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:14

Adin, erg is dat he haha. Ik ben ergens ook wel blij dat ik tegenwoordig ook op zaterdag werk :))

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:15

Ik lees nog steeds mee en ben weer goed begonnen. Weegschaal gaf 70+ aan en dat wou ik echt niet!
Vanochtend woog ik 69,9 en ik wil nu door naar de 65 voor de zomer, haha.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:19

Ik wil ook richting de 65, hoe lang ben jij malima?

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:21

Heel erg, vaak doe ik boodschappen op donderdag en kiep ik allemaal lekkere dingen in de kar. Worden nu goedkopere boodschappen :) het wordt wel een uitdaging denk ik maar wil het echt volhouden!

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:24

Ik ben 1.68m.

Wel 2x zwanger geweest dus buik wordt nooit meer plat of ik moet heel veel gaan trainen maar dat hoeft voor mij niet.

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:25

Ik eet altijd voor het boodschappen doen, dat helpt heel erg goed!

en ik heb meestal wel een lijstje in mn hoofd voor het avondeten, dan kan het bijna niet misgaan :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:26

Geweldige foto Frummels <3 Ik ga zelf 3 tot 4 keer per seizoen op wintersport, ook als fervent skier :D
Adin, Griekse yoghurt zit nog best veel vet in. Dan kun je beter een kwark / yoghurt nemen met een lager vetpercentage.
Rijstewafels vind ik echt enorm smerig, die geur al :+

Vanochtend op de weegschaal en ben blijven staan na een weekendje chips, gourmetten, lekkere broodjes en snackbar. Daar ben ik blij mee!