Francis, het was een beetje gekscherend bedoelt. Uiteraard laat ik zetten wat ik mooi vind Maar de zwarte vlek veer vind ik ook heeeeeel lelijk. Zou ik nooit doen. Als je 'drawing feather' typt dan krijg je betere voorbeelden. Maar ik ben zelf wel gek van de boho indie style. Dus k prut net zo lang verder tot ik iets heb wat me aanspreekt. Vind de Tattoo van Adam persoonlijk als een van de minste van hem. Dit is niet echt wat me aanspreekt.
Francis
Geplaatst: 20-09-13 21:48
Vera, de foto die ik geplaatst heb is niet van Adam hoor. Was meer als voorbeeld van subtiel kleurgebruik. Maar die 'drawings' zijn idd wat ik bedoel, een realistisch getekende veer.
Pauwveertje (maar dan net wat anders dan anders )
Even die stijl gegoogelt want ik ben echt een doos wat dat betreft, maar zie een beetje 'native/flowerpower combi'. Zou je ook een gierparelhoen-veertje kunnen kiezen. http://www.flickr.com/photos/47676341@N00/5235703707
Dit is meer een indie style veer Tattoo die me wel aansprak. Maar dan meer beweging in de veer. Jouw veer is ook heel mooi, de pluis is echt wat het mooi maakt. Maar de veer mag iets smaller zijn en moet een kleine Tattoo kunnen zijn.
Bij mij is gisteren alles goed gegaan. Heb ongeveer 4,,5 uur gezeten. Volgende keer zal het lijnwerk afkomen en dan nog 2 of 3 keer terug komen om alles in te kleuren. Zal straks wel even een foto plaatsen.
Sorry Vera, krijg alleen de google search results te zien, dus een pagina met allemaal plaatjes. Daar kun je niet rechtstreeks naar linken, je moet eerst de afbeelding openen en dan die URL delen. Nu weet ik nog niet welke veren je bedoelt
Rudina
Geplaatst: 22-09-13 14:55
Ik ben tijdje afwezig geweest, zal zo alles bij lezen. Ben trouwens wel benieuwd of iemand ervaring heeft met voorheen Al or nothing nu de Rising Bastards in Nijmegen ik wil een tekst tattoo, ben alleen nog aan het verzinnen op welke plek ik hem wil gaan zetten. Wou hem eerst op mijn voet, hier ook paar pagina's terug over geschreven maar zit toch te twijfelen dus dat wil ik eerst duidelijk hebben.
Heb hun portfolio bekeken, de persoon die daar teksten zet vind ik opzich wel goed. Maar in mijn woonplaats zit ook een tattoo shop 'the mean machine' zijn portfolio met letters en lijnen ziet er redelijk uit maar bijv. zijn bloed eigen nichtje heeft haar naam door hem laten tatoeëren en het ziet er vreselijk uit, zo ook heeft mijn schoonzus 'PaPa' op haar pols laten tatoeëren eveneens met vreselijke lijnen dus nu durf ik niet meer van een portfolio uit te gaan..
Ben dus benieuwd of iemand hier ervaring heeft met strakke lijnen/zinnen bij de Rising Bastards.
Oja, stom Francis Ik bedoel deze; http://followpics.net/unique-feather-tattoo/ Die vind ik er mooi maar dan moet hij meer zachtheid krijgen en niet zo 'zwart' zijn. Daarin zou ik twee kleine vogeltjes willen als symbool voor mijn kinderen, een hartje als symbool voor mijn man en een sterretje voor mijn BDe. Maar hoe dat er nu precies uit moet zien weet ik. Dan ook weer niet
Oh, die had ik gezien ja. Mooi maar hij zou iets minder 'tribal' moeten zeg maar... Je zou gewoon es met je idee naar een shop kunnen gaan, naar een artiest wiens stijl je mooi vindt en kijken wat die van jouw ideeën maakt. Deze kwam ik ook nog tegen op internet. Mooie veren en de ene heeft iets van een 'aftekening', op die manier zou je heel subtiel jouw ideetjes kunnen verwerken misschien.
Mooi Francis! Ja zoiets bedoel ik inderdaad! Waar tover je dat nou weer vandaan? Ben al zo lang aan het zoeken En dan in een verenkleur zonder zwarte lijntjes.
Bbrrr, ik laat het idee varen. Zie gewoon niet een mooie tattoo van een veer. Dan kan het nog zo netjes gezet zijn maar een veer is gewoon saai, niet echt iets van te maken, denk ik. Oke, plan B Zo zie je maar dat je er echt lang over na kunt denken en het dan toch niet willen
Ik heb het tot pagina 134 gered om te lezen en daarna gingen de letters een beetje tollen haha!
Ik zou graag wat aan jullie willen vragen; ik ga morgen naar TattooTim in Hoek van Holland om mijn eerste tatoeage te laten ontwerpen. Heeft éen van jullie ervaring met deze tattooshop?
Het wordt een tekst en komt op mijn ribben: 'Stay strong, there is love that never goes away' Het woordje 'strong' komt er te staan in mijn vaders handschrift en het woordje 'love' in mijn moeders handschrift.
Graag zou ik de overige tekst in een vrij neutraal lettertype willen hebben maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb wel wat lettertypes bij mij, maar ik neem aan dat hun daar ook wel wat hebben liggen of je helpen met uitkiezen?
Niet om vervelend te doen maar ook op haar fb lees je dat er mensen zo lang geen berichten terug krijgen. Is toch van de zotte dat je dat dan zoveel leest.... nu is haar stijl niet mijn smaak maar was t dat wel geweest had ik er geen afspraak gemaakt door dit soort dingen. Dat is toch sonde !! Ultimoo ik zou dan aanraden om toch verder te kijken en als je wel perse daar iets wilt laten zetten er een keer heen gaan met je idee, dan moeten ze wel reageren lijkt me.
Edit nou in dat geval graag of niet en dus iemand uitzoeken die wel de moeite en tijd voor je neemt !
NatassJa
Geplaatst: 23-09-13 15:15
Wat een slechte service zeg!
Ik zou na 2 weken al een andere shop zoeken, als ik nog geen antwoord terug zou hebben.
Huur dan inderdaad iemand in die voor je antwoord. Al is het alleen met het antwoord dat het nog wel even kan duren