Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JamieShanin schreef:[ Afbeelding ]
Bij dezeje hebt er heel veel verschillende soorten van, maar deze werd mij aangeraden
voor voor ontkleuren en het kleuren.

Het is echt dood en elke keer dat ik het borstel trek ik de helft van m'n haar eruit. Gelukkig hoef ik het met deze lengte niet zo vaak te borstelen, maar alsnog...
Staat je goed, dat korte!
Moet er zelf nog heel erg aan wennen, vooral omdat er nog best wel veel geel in zit. Ga morgen even langs de kapper om te kijken of zij dat er nog enigszins uit kunnen krijgen zonder het voor me te knippen
Eigenlijk alleen als ik het net droog is, anders krijg ik er helemaal geen model meer in. Emmaa_ schreef:Ik borstel het zo min mogelijk nu inderdaadEigenlijk alleen als ik het net droog is, anders krijg ik er helemaal geen model meer in.
Unoo schreef:Emmaa_ schreef:Ik borstel het zo min mogelijk nu inderdaadEigenlijk alleen als ik het net droog is, anders krijg ik er helemaal geen model meer in.
Misschien een idee om een borstel van haar te gebruiken? Ik heb ook een tijd veel haaruitval gehad, toen ook alleen een borstel van haar gebruikt om het afbreken en het uittrekken van haren te beperken.
Denk dat dat ook een hele hoop helpt