Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sem_ schreef:Dit topic heeft weinig boobs.
Emmaa_ schreef:Ik denk dat het gewoon een combinatie is geweest van heel veel eten (ik heb echt heeeeel slecht gegeten in mijn leven, heb mijn lichaam een hele tijd echt als oliebol behandeld) en een verandering in mijn metabolisme. Op een of andere manier kon mijn lichaam het slechte eten ineens niet meer aan. Het is geleidelijk gegaan hoor, moet ik wel zeggen. Begon met wat meer vrouwelijke vormen en uiteindelijk heb ik het zelf zo ver laten komen dat ik gewoon bijna 90 kilo woog. Is echt belachelijk en ik schaam me er ook voor dat ik dat heb toegelaten bij mezelf, maar ik ben er nu weer hard mee bezig en dat is dan wel weer iets om trots op te zijn
Emmaa_ schreef:Vind ik ook! Eigenlijk moeten we een keer met z'n allen zo'n MAC workshop doen, die van 50 euro dat je daarna producten voor die prijs mag uitzoeken oid. Lijkt me hartstikke leuk om een keer zo'n workshop te doen en het is ook leuk met z'n allen
Deijs schreef:Ik ben alles behalve standaard qua maten
1.58, maat 32/34(XXS/XS/S), 65A/60B, broekmaat: W24/25 L30 en schoenmaat is dan gewoon 38(of 37,5)
Hvelreki schreef:Deijs schreef:Ik ben alles behalve standaard qua maten
1.58, maat 32/34(XXS/XS/S), 65A/60B, broekmaat: W24/25 L30 en schoenmaat is dan gewoon 38(of 37,5)
Misschien even heeeel off topic, maar waar vind jij bh's met omtrek 65? Was laatst gaan winkelen voor nieuwe bh's en normaal heb ik omtrek 70 maar dit zat echt veel te ruim, echt vreemd. Alleen overal waar ik keek ging het maar tot 70...
Emmaa_ schreef:Oke dan is het tot nu toe dus:
1. Emma
2. Iris
3. Linoleum (ik ben je naam even kwijt of heb hem nooit geweten)
Gaarne even aanvullen zodat ik van de week kan bellen naar MAC.
Is iedereen het ermee eens om het na 24 augustus te doen? Dan is stufi er namelijk weer