Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:56

Oeeeh gefeliciteerd Dominique!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:56

Mijn gewicht is ook nooit meegekomen bij een groeispurt :n Woog altijd onder de 50 kilo, zelfs toen ik de 1.80 voorbij ging. Op een gegeven moment ging ik aan de pil en dat heeft mijn fantastische metabolisme wat minder fantastisch gemaakt :') Dus nu weer druk bezig met afvallen

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:58

Oh de pil heeft bij mij echt geen reet gedaan :')

Apart dat het dan zo naar het uiterste kan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:00

Ik denk dat het gewoon een combinatie is geweest van heel veel eten (ik heb echt heeeeel slecht gegeten in mijn leven, heb mijn lichaam een hele tijd echt als oliebol behandeld) en een verandering in mijn metabolisme. Op een of andere manier kon mijn lichaam het slechte eten ineens niet meer aan. Het is geleidelijk gegaan hoor, moet ik wel zeggen. Begon met wat meer vrouwelijke vormen en uiteindelijk heb ik het zelf zo ver laten komen dat ik gewoon bijna 90 kilo woog. Is echt belachelijk en ik schaam me er ook voor dat ik dat heb toegelaten bij mezelf, maar ik ben er nu weer hard mee bezig en dat is dan wel weer iets om trots op te zijn

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:01

Sem_ schreef:
Dit topic heeft weinig boobs. :')

Ik heb genoeg voor iedereen :')
Zal ook maar even mee doen dan, ook al loop ik een pagina achter... 1.65m, confectiemaat 38, jeans meestal 30 of 31 en lengte 32 of 34, alhoewel mijn maat jeans echt gigantisch schommelt. Boobies heb ik genoeg om uit te delen met mijn 75E of 70F, ook dat schommelt heel veel. Soms snap ik mijn eigen lijf niet. Gewicht heb ik geen idee van, ben al in geen maanden op de weegschaal gaan staan. Zolang mijn kleren passen vind ik het prima.

En ik heb heel sterk de neiging om MAC te gaan bestellen, wie houd me tegen? _O-

Gefeliciteerd Dominique!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:03

Ik ga je niet tegenhouden Santigo _O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:04

Emmaa_ schreef:
Ik denk dat het gewoon een combinatie is geweest van heel veel eten (ik heb echt heeeeel slecht gegeten in mijn leven, heb mijn lichaam een hele tijd echt als oliebol behandeld) en een verandering in mijn metabolisme. Op een of andere manier kon mijn lichaam het slechte eten ineens niet meer aan. Het is geleidelijk gegaan hoor, moet ik wel zeggen. Begon met wat meer vrouwelijke vormen en uiteindelijk heb ik het zelf zo ver laten komen dat ik gewoon bijna 90 kilo woog. Is echt belachelijk en ik schaam me er ook voor dat ik dat heb toegelaten bij mezelf, maar ik ben er nu weer hard mee bezig en dat is dan wel weer iets om trots op te zijn

Ahh, wel vervelend zeg! maar wel goed dat je het wilt aanpakken :j

@santigo; ik doe met je mee ik ben op de douglas site aan het rondstruinen :') Hey! deel eens even wat van de E's en F's uit haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:34

Ik vind Smutty Green ook zo gaaf van Mac, maar ik heb een dupe van Catrice en het is een nogal donkere oogschaduw die ik waarschijnlijk maar 3x per jaar ga gebruiken.
Kan dus echt het prijskaartje niet verantwoorden...

Maar hij is zo mooi <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:35

Smutty green? _O- klinkt lekker ranzig.

Ik vind echt dat we een keer moeten meeten hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:37

Vind ik ook! Eigenlijk moeten we een keer met z'n allen zo'n MAC workshop doen, die van 50 euro dat je daarna producten voor die prijs mag uitzoeken oid. Lijkt me hartstikke leuk om een keer zo'n workshop te doen en het is ook leuk met z'n allen :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:40

Jaaaaaaaaaaaaa dat wilde ik sowieso doen, maar had geen gegadigden die mee wilden haha. Beter doen we dat asap! Lijkt me superleuk :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:40

Emmaa_ schreef:
Vind ik ook! Eigenlijk moeten we een keer met z'n allen zo'n MAC workshop doen, die van 50 euro dat je daarna producten voor die prijs mag uitzoeken oid. Lijkt me hartstikke leuk om een keer zo'n workshop te doen en het is ook leuk met z'n allen :D

Jaaa! ik heb niemand die mee wilt dus dat vind ik wel een leuk idee! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:42

Goed idee om met z'n allen te doen ja :D Ik ken niemand die het zou willen doen dus is leuk als wij dat dan kunnen doen haha

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:42

Drunksheep schreef:
Jaaaaaaaaaaaaa dat wilde ik sowieso doen, maar had geen gegadigden die mee wilden haha. Beter doen we dat asap! Lijkt me superleuk :)

*high five* ik ook niet haha! :D

Kun je dat met veel mensen tegelijk doen dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:43

Denk dat als een van ons dat probeert te regelen (als we weten met hoe veel we precies willen doen wil ik dat best op me nemen) dat je best met een groep dat kan doen. Hoe groter de groep, hoe makkelijker het zal worden om te regelen. Ik weet nog wel wat andere topics waar meiden mee willen doen, dus komt helemaal goed :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:43

Hou me aanbevolen!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:44

Met z'n hoevelen praten we nu eigenlijk dagelijks? :P

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:47

Deijs schreef:
Ik ben alles behalve standaard qua maten :')

1.58, maat 32/34(XXS/XS/S), 65A/60B, broekmaat: W24/25 L30 en schoenmaat is dan gewoon 38(of 37,5)

Misschien even heeeel off topic, maar waar vind jij bh's met omtrek 65? Was laatst gaan winkelen voor nieuwe bh's en normaal heb ik omtrek 70 maar was nu echt veel te ruim, heel vreemd. Alleen overal waar ik keek ging het maar tot 70...

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:48

Hvelreki schreef:
Deijs schreef:
Ik ben alles behalve standaard qua maten :')

1.58, maat 32/34(XXS/XS/S), 65A/60B, broekmaat: W24/25 L30 en schoenmaat is dan gewoon 38(of 37,5)

Misschien even heeeel off topic, maar waar vind jij bh's met omtrek 65? Was laatst gaan winkelen voor nieuwe bh's en normaal heb ik omtrek 70 maar dit zat echt veel te ruim, echt vreemd. Alleen overal waar ik keek ging het maar tot 70...

Ik ga je PB'en :D ik heb die vraag net ook toevallig via PB gehad haha

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:50

Haha thanks, ik ben dan weer wel zo ondiscreet om het niet via PB te doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:50

Oke dan is het tot nu toe dus:

1. [naam]
2. Iris
3. Linoleum (ik ben je naam even kwijt of heb hem nooit geweten :o )

Gaarne even aanvullen zodat ik van de week kan bellen naar MAC.

Is iedereen het ermee eens om het na 24 augustus te doen? Dan is stufi er namelijk weer _O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:51

Oh joh maakt niet uit :P ik denk alleen dat het de rest niet zo kan boeien haha, de groot tietigen :Y)

NYC2B

Emmaa_ schreef:
Oke dan is het tot nu toe dus:

1. Emma
2. Iris
3. Linoleum (ik ben je naam even kwijt of heb hem nooit geweten :o )

Gaarne even aanvullen zodat ik van de week kan bellen naar MAC.

Is iedereen het ermee eens om het na 24 augustus te doen? Dan is stufi er namelijk weer _O-

Ja hoor! ik ben alleen in de 1e of 2e week van September weg!

Drunksheep

Naaaah vergeet je mij nou -O-

1. Emma
2. Iris
3. Linoleum
4. Nadia

En ja graag na 24 augustus, ook ivm stufi + loon en nog wat andere fijne financiële meevallers :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:52

Sorry Nadia :o Had niet over je berichtje heen gelezen maar ik typ gewoon te snel soms |(