Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
appiesjappie schreef:HoIk allemaal, na de bevalling van mn zoontje 1.5 jaar geleden heb ik 3 maand de minipil geslikt. Daarna ben ik weer met de microgynon begonnen maar sindsdien niet echt zin meer in je weet wel.... Nu vertelde de huisarts dat als ik een andere pil zou nemen dat waarschijnlijk weer hetzelfde zou gebeuren. Dat ik beter eens op Internet rond kon gaan kijken wat voor andere opties er zijn. Nu zit ik zelf aan de prik pil te denken heeft iemand er ervaring mee?
appiesjappie schreef:HoIk allemaal, na de bevalling van mn zoontje 1.5 jaar geleden heb ik 3 maand de minipil geslikt. Daarna ben ik weer met de microgynon begonnen maar sindsdien niet echt zin meer in je weet wel.... Nu vertelde de huisarts dat als ik een andere pil zou nemen dat waarschijnlijk weer hetzelfde zou gebeuren. Dat ik beter eens op Internet rond kon gaan kijken wat voor andere opties er zijn. Nu zit ik zelf aan de prik pil te denken heeft iemand er ervaring mee?
Resistance schreef:Jongens, ik heb sowieso al een tijdje niet gevoeld of mijn mirena er nog zat dus ik heb geen vergelijkinsmateriaal. Ik ben net met iemand naar bed geweest en ik constateer nu dat ik een klein beetje bloed en ik voel mijn mirena niet. Ik heb hem nu een half jaar. Ik heb vaker dat ik hem niet voel maar op zo'n moment gaat het dan toch kriebelen.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Stamper schreef:appiesjappie schreef:HoIk allemaal, na de bevalling van mn zoontje 1.5 jaar geleden heb ik 3 maand de minipil geslikt. Daarna ben ik weer met de microgynon begonnen maar sindsdien niet echt zin meer in je weet wel.... Nu vertelde de huisarts dat als ik een andere pil zou nemen dat waarschijnlijk weer hetzelfde zou gebeuren. Dat ik beter eens op Internet rond kon gaan kijken wat voor andere opties er zijn. Nu zit ik zelf aan de prik pil te denken heeft iemand er ervaring mee?
Ik gebruik deze pil, en daar ondervind ik ook "problemen" aan. Al weet ik niet zo goed of het nu specifiek door de pil komt, of aan mij ligt.
[img*]m/AsTWZx.jpg[/img]
appiesjappie schreef:Een spiraaltje zie ik niet echt zitten. Al te veel verhalen gehoord van mensen waarbij hij niet goed zat of toch zwanger raakten of ontstekingen kregen op de plek waar hij zat of toch bloedingen kregen..Bij mij ligt het echt aan de pil denk ik. Toen ik de minipil slikte had ik daar niet zo last van. En in de stopweek heb ik ook vaak wel weer wat meer zin....