Ja,dat was een muurschildering. Vond ik echt leuk.
boedjang
Geplaatst: 08-08-25 22:54
Heel mooi lizard,indrukwekkend Goof en gaucho hardlopen mooie heide Ik was naar werk en had zo waar tijd en ruimte na avondeten om de auto te pakken
Zijn Lekker wezen wandelen in park. Veel diertje gezien.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 09-08-25 08:02
Lizard wat een mooie muurschildering idd.
Gaucho lekker hard gelopen in het paars.
Boedjang wat een leuk park.
Goof mooi die reeën.
Ik ben gisteren overdag op een Haflinger keuring geweest. Aardig wat meters in de benen en ook in de avond nog een stukje gelopen. Niks gezien tot ik bijna bij de auto was toen stond er een reegeit in het veld. Helaas werd ze opgeschrikt door langsrijdende motoren en toen zag ik pas het kalf. Die kwam niet boven het gras uit toen hij stond te grazen maar zag ik wel toen ze weg vluchtten.
Goof heeft lekker gefietst, 55km Lizard was in n museum Gaucho zag prachtige heide, bedankt voor de heads-up. Ik moet maar eens vanuit werk een stukje gaan lopen. De heide is vanuit Arnhem een stuk dichterbij Boedjang heeft diertjes gezien, wat voor een park is dat? Een mini dierentuin oid? Susan, zonde dat ze schrokken maar wel tof dat je toch nog iets gespot hebt met wandelen.
Hier was het een gekke week. Donderdag kwam ik thuis van kantoor en nog geen minuut in huis werd ik eruit gestuurd. Brand in het pand. Het appartement schuinboven mij in de fik. Bij mij gelukkig geen schade maar het heeft flinke energie gekost na een kantoorochtend.
Gister dus ook niet van de bank af kunnen komen door alle ongemakken. Maar vanmorgen toch licht ongemotiveerd wat km’s gewandeld. En uiteraard (dat hoef ik jullie niet te zeggen) vrolijk en vol energie thuis gekomen
Laatst bijgewerkt door Tezzy op 09-08-25 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Tezzy wat een mooie omgeving, wel schrikken van de brand. Velserbeek is een park met kinderboerderij en grote voliere maar worden ook concerten gegeven. SusanH leuk de keuring. Ik vanmorgen eerst op pad naar pony. Dat is al wandelingen op zich. Hij heeft zo'n heerlijk grote weide. .straks nog even wandelen met lil en man
Mooie wandelingen zijn er weer gemaakt en ook weer prachtig vastgelegd.
Dat is schrikken geweest Tezzy, heftig om mee te maken ook, gelukkig bij jou geen schade verder.
boedjang
Geplaatst: 09-08-25 20:12
Faringo toch nog fijn rondje En lizard even drukte ontlopen leverd mooie plaatjes op Hier fijn gewandeld in leyduin. En even terras gepakt
noordje
Geplaatst: 09-08-25 21:38
Dat is schrikken Tezzy. Gelukkig goed afgelopen. Lijkt wel 'op vakantie' foto's.
Lizard, leuk ook weer de libellen. En een prachtige muurschildering! En natuurlijk ook de andere foto's.
Goof,leuk een ree met kleintje!
Banjer is ook weer lekker mee op wandel geweest.
Faringo mooi rondje gemaakt.
Zag dat Gaucho ook op pad was geweest. Mooi paars !
En Boedjang ook weer leuk.
Wij zijn ook op pad en ik moest helaas Nala thuis laten Ik was er echt even stuk van. Maandag maar dierenarts bellen,ze heeft ergens pijn in een poot of meerdere,want ze piept als ze springt.
Maargoed, met zusje en haar 2 kinderen is het druk zat We zijn eerst bij de skischans in Lillehammer gestopt. We zijn eerst naar boven gelopen via de trap Toen een stukje via een bospad terug En nog een stuk trap Beneden hebben we geluncht,zagen we hoe de schansspringers 'droog' oefenden en vervolgens in het echie. En toen door naar ons hutje voor vanavond. Lekker basic,eerste wat nichtje vroeg : waar is de t.v Na het eten nog even een wandeling gedaan. Morgen weer verder
Hopelijk niets ernstigs met Nala noordje. Wel een toffe wandeling bij de springschansen van Lillehamer en de houder van de Olympische vlam. Genoeg beweging gehad met het avondloopje er ook nog bij.
Balen van de drukt lizard, maar gelukkig nog wel een rustig plekje gevonden om de benen te strekken. En ons weer te voorzien van mooie plaatjes van mooie beestjes.
Faringo, fijn dat je toch een rondje kon maken ondanks dat je je niet fit voelde. Hopelijk vandaag beter
Boedjang had weer een terrasje te pakken, jaloersmakend. Mooie foto’s weer
Noordje, die springschans van boven ik wist niet dat ze zonder sneeuw ook sprongen. Hopelijk niks ernstigs met Nala! En ja t lijkt hier wel op vakantie, vind het ook bizar hoe mooi het geworden is. Want het was 1 recht slecht onderhouden fietspad..
Gister avond nog een klein rondje gelopen, de buurvrouw wilde nog een stukje lopen. Was fijn. Tot mijn benen vanmorgen zeiden “dat was n beetje teveel”. Vandaag maar weer rustig aan doen
Beterschap voor Nala, hopelijk is het niets ernstigs. Wat leuk dat jullie bij de skischans geweest zijn, hele klim naar boven vonden wij dat toen wij er destijds waren, maar wel mooi uitzicht.
Ik heb veel mooie foto's gezien in de afgelopen dagen dat ik op vakantie was en ik ga jullie niet vol spammen met mijn foto's maar ik heb veel gelopen in 5 dagen en ook foto's gemaakt.