Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en yeah voor ijsjes.
Heeft vast ook te maken met dat het maandelijkse festijn er weer aankomt. We focussen maar gewoon op het proces, heb daarin weer goed de balans te pakken dus daar ga ik lekker mee door.
Maak ik een lekkere risotto met verse tuinbonen en doperwten voor me zelf vanavond. I
)
gelukkig voel ik me wel heel goed in m'n lijf, dus fiets de weegschaal maar.
vanavond is het tijd voor een uurtje kickboksen.
. Normaal is vrijdag hier patat of pizza dag, maar die asperges kan je niet oud laten worden én zijn van iedereen hier wel het favoriete eten, dus er staat hier een gezondere maaltijd op tafel vanavond.
. Maar ach, ééntje moet kunnen na 35 km fietsen
.
ik heb wel elke dag gegeten, maar minder. Veel geslapen. Helaas nog steeds niet beter.
) morgen op de weegschaal. Ook bij mij gaat door de weeks het eten beter dan in het weekend. Maar ik merk wel dat ik zoveel fitter ben dan drie maanden geleden, dat is natuurlijk ook wat waard. purny schreef:Ik ben gister bij de dokter geweest. Ik krijg vrijdag te horen of de huisarts met de prikken aan de slag wil. Ze wil namelijk eerst een internist spreken om ervaringen op te vragen.
Kan ook nog zijn dat ik dan eerst naar een internist moet.
heel netjes! 

wel gegeten, maar niks smaakt, dus heb gewoon minder trek ook.
. Nog 1,9 tot mijn volgende doel.
.
daar ben ik weer!
Sharani schreef:Purny: wat fijn dat je huisarts zo reageerde. Hopelijk is het geschikt voor je.
Tarzan: heerlijk, dat soort reacties, dat maakt je dag inderdaad. En een mooi resultaat -11.5!
MuSLi: op die manier afvallen is niet echt de gezonde manier inderdaad, maar wat doe je er tegen als je ziek bent. Hopelijk ben je snel weer helemaal fit.
Hier weer -0,8 eraf, de teller staat nu op -8,1. Nog 1,9 tot mijn volgende doel.
Heeft iemand nog ideeën voor eiwitrijke tussendoortjes? Wel vegetarisch en lactose vrij.