Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ik denk dat de meeste bokkers ( ik wel) gewoon naar stal gaan?
Daar waren in mijn geval gisteren een man of 8 toen ik er zelf ook was...
Of gaan jullie daar ook niet meer heen...
Anoniem schreef:Ik denk dat de meeste bokkers ( ik wel) gewoon naar stal gaan?
Babootje schreef:En verder snap ik ook niet dat we het v.w.b. de IC plekken hier in NL maar op zijn beloop laten. In China stampten ze in 1 week een heel ziekenhuis uit de grond. Wij hebben nog een paar ziekenhuizen leeg staan. Zorgpersoneel met een spoedcursus basis-basis opleiden. Je hoort er niets van. Ik vrees ook echt italiaanse toestanden hier.
Onali schreef:Shiloh schreef:Dat heeft alleen zin als je goede handschoen discipline hebt en dus met je handen van je gezicht afblijft. Dat vergt wel wat oefening normaal gesproken. Heb jaren in een immunologisch laboratorium gewerkt en je zag het zelfs bij professionals constant fout gaan.
Hahaha nou idd.
Ik krijg altijd spontaan jeuk aan mn neus als ik handschoenen draag of mn opgestoken haar valt ineens in mijn gezicht
.
Suzanne F. schreef:Gekkenhuis in de supermarkt hier. Geen parkeerplek te vinden, alle karretjes op en alle kassa’s open en en rijen tot ver in de winkel. Ongelooflijk.
Echwel schreef:https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4677122641
Snap dat de horeca problemen heeft, maar dit slaat voor mij echt nergens op.
Reden om daar nooit te gaan eten
Echwel schreef:https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4677122641
Bloodymary schreef:Echwel schreef:https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4677122641
Huh? Is toch heel mooi hoe hij het zegt? Wat is daar mis mee?
Oscar schreef:Anoniem schreef:Ik denk dat de meeste bokkers ( ik wel) gewoon naar stal gaan?
Je dieren zullen toch eten moeten hebben en een keer de benen moeten strekken, je kunt ze geen maand ophokken ofzo.
Maar een fotoshoot is natuurlijk wel weer totaal andere koek. Niet nodig, niet noodzakelijk, prima te verplaatsen naar een andere keer. Zou ik ook niet doen nu.
.
Granoek schreef:facebookbericht van onze burgemeester:
- getroffen ondernemers krijgen eenmalige premie van 4000€
- als ze na 21 dagen niet open kunnen krijgen ze een vergoeding van 160€ per dag
- als je enkel WE dicht moet is dat respectievelijk 2000€ en 160€ per dag
even in een notendop, geldig voor Vlaanderen
IMJ schreef:@bigone: Probleem is dat niet meer iedereen getest wordt.. alleen nog maar de risicogroepen
De cijfers klopte natuurlijk al niet maar dat wordt alleen maar erger.