Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:De artiest had liever niet dat ik hem er lang op liet. Hij kan niet ademen zo.
Kinke schreef:smeren smeren en nog eens smeren Seraphia
Hhilde schreef:Even benieuwd... Zijn jullie meer van de artiest iets laten ontwerpen als je een nog niet vastomlijnd idee hebt, of ontwerpen jullie zelf de volledige tattoo/een heel duidelijk idee en leveren dat aan?
Bellatrix schreef:Ik zou hem idd niet te klein doen hoor, een fine line is wat groter ook nog steeds sierlijk en mooi. 3-3,5 is echt heel klein vind ik. Hoe kleiner hoe onduidelijker en meer blurry.
Little_Gift schreef:Eventueel kun je de ruimte tussen de lijnen ook nog opvullen met wit of huidkleurige inkt.
Dan lopen de zwarte lijnen sowieso niet in elkaar over.
Hier zo gedaan met een tattoo die best klein was en waarin een letter zichtbaar moest blijven.
Deze letter werd niet getatoeëerd maar is de gewone huid, de tattoo is zo gezet dat de letter daardoor gevormd wordt maar om te voorkomen dat die ooit dicht zou lopen, werd de letter dus met een witte/huidkleurige inkt gevuld...
We zijn nu 20 jaar later en de letter is nog steeds als nieuw
Bellatrix schreef:Oh, ik had er over heen gelezen dat je hem op je pols wilde.Tja, die zijn niet zo breed nee.
Maar zolang de lijnen niet heel dicht bij elkaar staan zal het niet in elkaar overvloeien denk ik. Wat wil je precies?
Little_Gift schreef:Eventueel kun je de ruimte tussen de lijnen ook nog opvullen met wit of huidkleurige inkt.
Dan lopen de zwarte lijnen sowieso niet in elkaar over.
Hier zo gedaan met een tattoo die best klein was en waarin een letter zichtbaar moest blijven.
Deze letter werd niet getatoeëerd maar is de gewone huid, de tattoo is zo gezet dat de letter daardoor gevormd wordt maar om te voorkomen dat die ooit dicht zou lopen, werd de letter dus met een witte/huidkleurige inkt gevuld...
We zijn nu 20 jaar later en de letter is nog steeds als nieuw