Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gister gaan sleeen met paarden, heb spierpijn van op de slee zitten en me vasthouden

.
Ik wou dat ik niet zo'n skere student was en ook gewoon zalm kon halen voor op crackers enzo
Mijn vriend zit nu doordeweeks in Zwolle voor een traineeship, en in het hotel waar hij verblijft hebben ze ook zalm bij het ontbijt. Zo jaloers. 
. Ja die kipshoarma was van de AH to go, en was al warm... was wel lekker
maar vind de meeste vleesvervangers wel lekker. Mn favorieten zijn van vivera de biefstuk en sateschnitzel en van vegafit cordon blue
soort gourmetten maar dan met pizzaatjes haha. Ideaal.

Ik wandel altijd wel even naar de AH om lunch en boodschappen voor het avondeten te halen, maar we hebben een prachtig bos achter kantoor. Daar ga ik denk ik nog even een rondje wandelen.
Wel iedere keer een mooie boswandeling. Dus ook niet supererg.
Castilja schreef:GOEDEMORGEN.
First; Sanne; dank voor je duidelijke uitleg over je bingen! Ik had daar nog niet op gereageerd.
Wachten op hulp terwijl je het zo dringend nodig hebt is vreselijk, kan daar maar niet over uit. Is er niet iets van een spoedafdeling ofzo? Of moet je echt wachten op de 'normale' hulp?

MarlindeRooz schreef:Ik ga zometeen voor het eerst sinds heel lang alleen sporten. Vind het echt doodeng, van het idee alleen al krijg ik het warm.
Stomme angsten.