Elmira schreef:Heerlijk, smaken ze heel anders dan normale pannenkoeken? Binnenkort ook maar even de kwarkbolletjes proberen
Nee ik vindt ze naar de echte proeven, dat vondt mijn vader ook
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Bedankt voor al jullie reacties. Gelukkig is mijn vriend heel handig, en heeft op hoge poten het bedrijf gebeld waar we geboekt hebben en TUI. Dat ze maar met een passende oplossing moeten komen. Nu gaan we naar een ander (beter) resort, daar ben ik al een keer geweest en zitten we all inclusive. We betalen wel wat meer, maar we hebben in ieder geval flinke korting gehad.
Toch vind ik het wel raar dat ze niet zelf met een oplossing komen op voorhand.
Janine1990 schreef:Maanlicht schreef:Bedankt voor al jullie reacties. Gelukkig is mijn vriend heel handig, en heeft op hoge poten het bedrijf gebeld waar we geboekt hebben en TUI. Dat ze maar met een passende oplossing moeten komen. Nu gaan we naar een ander (beter) resort, daar ben ik al een keer geweest en zitten we all inclusive. We betalen wel wat meer, maar we hebben in ieder geval flinke korting gehad.
Toch vind ik het wel raar dat ze niet zelf met een oplossing komen op voorhand.
Fijn dat het is opgelost en jullie toch nog lekker op vakantie kunnen!
Meestal is het met dit soort dingen zo dat wanneer het aannemelijk is dat een prijs onjuist wordt vermeld, dat het bedrijf hier inderdaad op mag annuleren of hogere prijs mag vragen. Dit is tevens bij wet geregeld als ik mij niet vergis. Dus wanneer bijvoorbeeld Divoza een dekje van Eskadron op de site heeft voor 5 euro (normaal 80), dan is het voor de klant redelijk te verwachten dat deze prijs onjuist is en dat er uiteindelijk de volle mep betaald moet worden, of de klant afziet van de aankoop.
Niet alleen de consument moet beschermd worden bij wet natuurlijk
Emmaa_ schreef:De reactie op varkensvlees komt inderdaad vaak omdat het vet vlees is, maar als je een normaal dieet volgt zou je echt niet moeten reageren op dat extra beetje vet. Als je nou elke dag een bak varkensvlees eet (en dan de vette stukken) dan misschien, maar van half om half gehakt wordt je huid niet per definitie slechter. Je eet in een normaal voedingspatroon ook gewoon vet namelijk.
En Maanlicht, Janine heeft idd gelijk, maar als het geen onredelijk laag bedrag was dan is het gek. Dat ze niet zelf gelijk met een oplossing komen is natuurlijk omdat ze hopen dat iemand niet genoeg 'ballen' heeft om er achteraan te bellen en de volle mep alsnog betaalt. Vaak liggen dat soort pakketten wel klaar voor het geval dat.
Cheetahfan schreef:Annikoe: Nee echt alleen eiwit. Heb zo'n flesje van de ah waar alleen eiwit in zit