[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 10:27

Daar ging het een paar pagina's geleden nog over (even opgezocht: 330-331) :)
Veel mensen hebben daar wel eens last van, kan met de gevoeligheid van je huid te maken hebben, of vooral getriggerd worden door bijv warmte/kou/inspanning. Is vrij normaal :)

Charisma

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 12:03

Wow, vorige tattoos hier waren echt te droevig voor worden...maar idd wat kan je in hemelsnaam verwachten voor 50euro...Dat er mensen zijn die hier blij mee zijn kan ik niet begrijpen...
Die duif is gewoon krom...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 15:26

Mijn vriend en ik willen samen wat laten zetten, maar onze artiest is de man die ik via een fb berichtje aan de kant schoof voor mijn vriend.

Hoe groot is de kans dat hij ons wil prikken?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 15:33

Werk is werk toch?? Of zou hij wraak nemen door er per ongeluk zo'n mooie duif van te maken die hiervoor gepost werd :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 15:45

Ik vrees er voor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 15:47

Ik zou t ook niet aandurven :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-16 16:08

Ik zou het ook niet doen.
Neee ik zou te bang zijn voor wraak. }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 21:48

Ik zit eraan te denken mijn Up tattoo wat uit te laten breiden, hij is vrij klein waardoor erboven nog heel veel plek is om wat uit te breiden. Het is pas voor over een hele tijd en een "misschien", maar zit al een tijdje te worstelen met het idee haha. Ik zat te denken aan een galaxy achtige achtergrond, of misschien met wat wolken etc. Maar dacht, misschien komt er hier iemand met een megatof idee :D

Afbeelding

Dit is hem, hier was ie net gezet overigens :j hij staat een stuk onder mijn schouderblad, precies in het hoekje tussen behaband en bandjes richting schouder zeg maar.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 11:31

Lievili, waarom wil je persé die artiest. Vind het zelfs een beetje een steek onderwater. Kijk ons eens even gelukkig zijn. Tenzij je hem alweer vaker gezien en gesproken hebt na dat fb berichtje.

Bizzy, ik zou er misschien een groter werk van laten maken, wereldbol met wolken. Misschien omdat de foto van zo dichtbij is maar ik vind deze niet zo mooi.. De ballonnen zou je in verschillende kleuren kunnen doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 13:05

Dat mag haha :D Moet zeggen dat dit wel een ongunstige foto is, lag hier letterlijk nog op de tattoobank :)) Inmiddels is hij heel kleurrijk en ben er ook superblij mee <3 De kleuren van de ballonnen zijn bewust gekozen. Bedankt voor je idee!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 20:49

Marjoow schreef:
Aranel schreef:
Wij gaan naar de oostkust dus Vancouver valt af, haha.
In principe zijn suggesties voor shops uit deze plaatsen welkom: Montreal, Ottawa en Toronto.
We zullen die plaatsen sowieso gaan bezoeken, alleen is het dus even de vraag hoe lang we overal blijven.
Ik zoek wel iemand die realistisch kan tatoeëren, echt zoals op de foto die ik liet zien :)

Wij zaten aan de oostkust ook. Ik weet zo niet meer waar we de tattoo hebben laten zetten (mijn vriendin was er ook bij) als je wilt?
Ik dacht dat het in London was...

Sorry dat ik weer even kom binnenvallen :o
Had hier eerder al wel eens een aantal keer gereageerd en ook meegelezen :)

Het was in Burlington maar volgens mij bestaat die shop al een tijdje niet meer. Ik heb toen der tijd eens een hele tijd zitten googlen naar de beste tattoeerders van Toronto en daar kwam toen wel een aardig lijstje uit.. Maar dat was in de zomer van 2013 dus de hoe en wat weet ik ook allemaal niet meer zo goed..

Ik heb overigens met hetzelfde idee rondgelopen, denk alleen dat ik er tegen de tijd zelf een wat groter geheel van wil maken. Niet alleen de maple leafs, maar meer een geheel van bomen, bergen, water en beesten (waaronder zeker een hert). Ik kwam daarnet een hele gave tegen op de instagram van Adrian Bascur. Niet helemaal wat ik in eerste instantie in gedachte had, maar vond hem wel heel tof. Ware het niet dat die gast uit Chile komt.. https://www.instagram.com/p/BOm8PJEg5NS/
En ik loop al een paar jaar met het idee om ergens een soort watercolor wereldkaart, al dan niet met een versie van een kompas, ergens neer te zetten. Maar ik weet zelf ook nog niet precies hoe ik het wil en daarnaast moet ik dan ook nog een artiest zien te vinden die me aanspreekt. En geld. En aangezien ik sinds kort weer student ben ben ik bang dat het nog wel even duurt voor hier een volgende komt :(:)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 15:44

*Meelezer kruipt onder steen vandaan*

Vraagje, ik heb voor in januari een afspraak staan bij Josephine van Clair Obscura maar ze reageert al een tijdje niet op de mail. Omdat ik ineens niet meer op de afgesproken datum kan (iets met school en tentamens grrr) wilde ik graag bellen om een nieuwe afspraak te maken en dan direct te overleggen over de twee mails (ontwerp dingetjes), echter kan ik geen telefoonnummer vinden.

Zal ik nu nog een mailtje sturen of een facebook bericht??

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-16 17:01

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:03

Ola! ik kom ook even binnenvallen, wat een pareltjes komen er hier voorbij zeg! :') :=
Hij is wel goed met duiven die gozer _O- https://www.facebook.com/78659439804811 ... =3&theater

Ik ga binnenkort ook weer heen, stond al eerder op de planning maar ging financieel even niet. Er komt een portret van mijn overleden meisje, ik ben alleen nog niet helemaal uit over de plek. Ik had zelf mijn dijbeen in mijn hoofd, maar de tattoo artist zou liever mijn schouderblad doen (want portret, hoe beter de ondergrond, hoe mooier de tattoo)... Ik vind op mijn schouderblad wat teveel zichtbaar voor buitenstaanders, heb er een op mijn schouder en linkerbovenarm, die die zitten wel vaak in het zicht. Dat wordt me wat te privé denk ik, ze betekent heel veel voor me en niemand anders heeft daar wat mee te maken.
Merk dat ik hier veel langer over twijfel dan bij welke andere tattoo dan ook, deze moet echt perfect zijn, zeker omdat het een portret is (ook al een behoorlijke gok)....

Ik zou 'm het liefste bij deze man laten zetten, maarja, die zit in ukraine....
https://www.facebook.com/DmitriySamohin/

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:39

Tinkerloos; bedankt! Daar had ik nog niet gezocht!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:48

Hahaha, wie gebruikt dat tegenwoordig ook nog :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:52

Gillbo schreef:
Lievili, waarom wil je persé die artiest. Vind het zelfs een beetje een steek onderwater. Kijk ons eens even gelukkig zijn. Tenzij je hem alweer vaker gezien en gesproken hebt na dat fb berichtje.

Bizzy, ik zou er misschien een groter werk van laten maken, wereldbol met wolken. Misschien omdat de foto van zo dichtbij is maar ik vind deze niet zo mooi.. De ballonnen zou je in verschillende kleuren kunnen doen

Hij heeft bijna alles gezet bij ons. Het is een hele goede artiest, ik denk dat hij er na 2 jaar wel overheen is hoor :=

Maar ergens voelt het een beetje raar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 22:02

hyppolyte schreef:
Ola! ik kom ook even binnenvallen, wat een pareltjes komen er hier voorbij zeg! :') :=
Hij is wel goed met duiven die gozer _O- https://www.facebook.com/78659439804811 ... =3&theater

Ik ga binnenkort ook weer heen, stond al eerder op de planning maar ging financieel even niet. Er komt een portret van mijn overleden meisje, ik ben alleen nog niet helemaal uit over de plek. Ik had zelf mijn dijbeen in mijn hoofd, maar de tattoo artist zou liever mijn schouderblad doen (want portret, hoe beter de ondergrond, hoe mooier de tattoo)... Ik vind op mijn schouderblad wat teveel zichtbaar voor buitenstaanders, heb er een op mijn schouder en linkerbovenarm, die die zitten wel vaak in het zicht. Dat wordt me wat te privé denk ik, ze betekent heel veel voor me en niemand anders heeft daar wat mee te maken.
Merk dat ik hier veel langer over twijfel dan bij welke andere tattoo dan ook, deze moet echt perfect zijn, zeker omdat het een portret is (ook al een behoorlijke gok)....

Ik zou 'm het liefste bij deze man laten zetten, maarja, die zit in ukraine....
https://www.facebook.com/DmitriySamohin/

Nog zo'n doodgeschoten duif :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 22:58

Mooie details ook in die duif! :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-16 08:59

hyppolyte schreef:
Hahaha, wie gebruikt dat tegenwoordig ook nog :')

Ik. :D
Zal de leeftijd wel zijn denk ik. :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 09:08

Er zitten nu tenminste pootjes bij :')

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 09:13

jaimy10 schreef:
Ja vind m ook erg mooi! :j

Hebben jullie ervaring met het zetten van een tattoo over littekens heen? Ik wil graag een underboob tattoo, uiteindelijk.. maar ben als de dood dat het pijn doet maar wil het wel graag ''coveren'' .. :Y)

Ik heb een litteken van een derdegraads brandwond op m'n pols gewricht. Daar staat nu een tattoo (deels) overheen. Ik vond t heel eng. Litteken werd enorm dik tijdens zetten. Je moet naar een goede tatoeëerder gaan die dit eerder heeft gedaan. Mijne nam alle tijd en op litteken gebruikte ie andere snelheid/kracht van naald. En staat er super op. Geen pijn trouwens maar alle zenuwbanen zijn kapot daar ;) dus daar kan ik je niet in adviseren. Maar t viel mij 200% mee

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 01:36

Gelukkig nieuwjaar! !
Dat iedereen maar mooie en veel nieuwe tattoos mag zetten! !

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 15:15

Allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, veel geluk in alles, maar vooral met elkaar!!

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 16:10

Allereers; Gelukkig nieuwjaar allemaal ! :D

Binnenkort een afspraak bij de vaste tattooshop van een vriendin om mijn eerste te laten zetten. Vind het onwijs spannend, het wordt een Icelandic kompas op mijn pols. Nog andere mensen die wel eens naar deze shop gegaan zijn? Ik zou bij Rik gaan dan, hij is goed in de kleinere strakke tattoo's :)
http://www.dutchharbour.eu/
Al moet ik zeggen dat hun instagram meer up to date is.