Veel mensen hebben daar wel eens last van, kan met de gevoeligheid van je huid te maken hebben, of vooral getriggerd worden door bijv warmte/kou/inspanning. Is vrij normaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjoow schreef:Aranel schreef:Wij gaan naar de oostkust dus Vancouver valt af, haha.
In principe zijn suggesties voor shops uit deze plaatsen welkom: Montreal, Ottawa en Toronto.
We zullen die plaatsen sowieso gaan bezoeken, alleen is het dus even de vraag hoe lang we overal blijven.
Ik zoek wel iemand die realistisch kan tatoeëren, echt zoals op de foto die ik liet zien
Wij zaten aan de oostkust ook. Ik weet zo niet meer waar we de tattoo hebben laten zetten (mijn vriendin was er ook bij) als je wilt?
Ik dacht dat het in London was...
Gillbo schreef:Lievili, waarom wil je persé die artiest. Vind het zelfs een beetje een steek onderwater. Kijk ons eens even gelukkig zijn. Tenzij je hem alweer vaker gezien en gesproken hebt na dat fb berichtje.
Bizzy, ik zou er misschien een groter werk van laten maken, wereldbol met wolken. Misschien omdat de foto van zo dichtbij is maar ik vind deze niet zo mooi.. De ballonnen zou je in verschillende kleuren kunnen doen
hyppolyte schreef:Ola! ik kom ook even binnenvallen, wat een pareltjes komen er hier voorbij zeg!![]()
Hij is wel goed met duiven die gozerhttps://www.facebook.com/78659439804811 ... =3&theater
Ik ga binnenkort ook weer heen, stond al eerder op de planning maar ging financieel even niet. Er komt een portret van mijn overleden meisje, ik ben alleen nog niet helemaal uit over de plek. Ik had zelf mijn dijbeen in mijn hoofd, maar de tattoo artist zou liever mijn schouderblad doen (want portret, hoe beter de ondergrond, hoe mooier de tattoo)... Ik vind op mijn schouderblad wat teveel zichtbaar voor buitenstaanders, heb er een op mijn schouder en linkerbovenarm, die die zitten wel vaak in het zicht. Dat wordt me wat te privé denk ik, ze betekent heel veel voor me en niemand anders heeft daar wat mee te maken.
Merk dat ik hier veel langer over twijfel dan bij welke andere tattoo dan ook, deze moet echt perfect zijn, zeker omdat het een portret is (ook al een behoorlijke gok)....
Ik zou 'm het liefste bij deze man laten zetten, maarja, die zit in ukraine....
https://www.facebook.com/DmitriySamohin/
jaimy10 schreef:Ja vind m ook erg mooi!![]()
Hebben jullie ervaring met het zetten van een tattoo over littekens heen? Ik wil graag een underboob tattoo, uiteindelijk.. maar ben als de dood dat het pijn doet maar wil het wel graag ''coveren'' ..