Leuk kleurtje! Zou alleen nog een laagje lakken en dan even met een kwastje en remover of een removerpen langs je nagelriemen gaan om je nagels netjes te krijgen.
Als ik zo bekijk naar mn nagels (zonder de foto) lijken ze wel of ze goed bedekt zijn. Maar ik ga sowieso straks eventjes nieuwe wattenstaafjes halen, om mn nagelriemen schoon te maken.
OPI meet me on the star ferry werkt goed voor mij... in het flesje vind ik er erg weinig aan, maar op mijn nagels komt die kleur echt prima tot zijn recht .
Als ik er denk doe ik die toch weer eens op 2 maart... Tot dan maar even nagellakloos door het leven en veel lf smeren en de boel goed masseren in de hoop dat dat mijn nagels een oppepper geeft .
Tazzey
Geplaatst: 19-02-14 11:09
.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Mooie kleur . Ik denk alleen dat hij voor op mijn nagels te 'koel' is...helaas. Ik wil nog steeds Every Month is Oktoberfest eens proberen...
Als je hier bent kun je ze allebei wel testen. Snel weer een datumpje prikken!
Yv_
Geplaatst: 19-02-14 12:01
Ik vind potje toch zo lomp klinken
Ik heb ook ongeveer alles wel. Alleen nog geen legergroene (alhoewel, misschien Wagon Trail) en maar 1 pastelgele. Verder vooral overload aan rood en berrykleuren.