Sorry, ivm tentamens had ik het even druk dus kon niet meteen reageren.
Maar ik doelde er inderdaad op dat ik het graag weer zo wil als op die bikini foto

2 of 3 kg meer vind ik niet erg, maar het scheelt nu bijna 10 kg en dat vind ik wat minder. 65/66kg zou mooi zijn
Iemand vroeg wat ik zoal eet op een dag: ik ontbijt met 2 boterhammen of drie crackers, maar net waar ik trek in heb, meestal met kipfilet en tomaatjes of (room)kaas en komkommer, en een kop groene thee. Tussen de middag eet ik 4 (
) boterhammen en een stuk fruit, ook weer met thee of koffie. Rond drie uur meestal een cup a soupje of iets anders kleins als een sultana, en in de avond voornamelijk wokgroenten met noodles of zilvervliesrijst en witvis of kip. Als ik weinig honger heb maak ik een maaltijd salade met tomaat mozzarella biefstukreepjes en een dressing van olijfolie, balsamico, peper, zout en italiaanse kruiden. Als ik in de avond nog trek heb doordeweeks groenten met dipsaus (worteltjes, cherrytomaatjes, komkommer, bloemkool etc.) en in het weekend een bakje chips of iets anders waar ik trek in heb. Dais_ Sporten doe ik de laatste maanden juist niet veel, ik denk ook dat het daardoor komt dat ik aangekomen ben. Ik ben voormalig topsportster en trainde tot twee jaar geleden 6 tot 8 uur per dag. Dat is nu een beetje teruggedrongen naar maximaal 4 uur per week

Nou at ik toen ik sportte ook veel meer, bijvoorbeeld tussen de middag een groot bord pasta met saus ipv brood, en om 4 uur soep met een stuk kip en dan om 19.30 avondeten..
Ik denk dat ik gewoon een stuk meer moet gaan sporten, of in ieder geval elke dag even bewegen.

Sorry voor de opmerkingen die ik overgeslagen heb, het was aardig wat om bij te lezen!
Ik meet trouwens vaak in cm ipv wegen in kg's omdat het bij mij nogal verschilt.
Toen ik zoveel sportte woog ik namelijk ook 70 kg, maar was mijn heupomtrek 11 cm minder dan nu.
Toen ik stopte met topsport, nam mijn spiermassa, en zo ook mijn gewicht veel af. Kwa omvang was ik toen vrijwel hetzelfde gebleven, maar pas sinds ik bijna niet meer sport (4 uur in de week is voor mij bijna niet) gaat het een beetje de verkeerde kant op..
Vind het lief trouwens hoor dat mensen bezorgd zijn, kan me voorstellen dat 65 kg met 1.80 een beetje weinig klinkt, maar ik heb dan gewoon maat 36/38, dus niets om je zorgen over te maken lijkt me.

Tarzan, wat goed! Ik zit nu naar de drop pot te staren.. Of eigenlijk staart de droppot naar mij..
Nog even volhouden want moeders komt over een half uurtje langs en blijft eten en die houdt mij meestal wel weg bij die pot haha.
Ariennette wat goed dat je die broek past! Ik heb mijn broek van een half jaar geleden ook maar bewaard, want die wil ik toch echt weer aankunnen deze zomer!

Als ik al die lekkere lunch dingen lees krijg ik ook trek!
Havermout ben ik ook niet zo van, maar misschien als je er lekkere dingen in propt wel..?