Bij deze
je hebt er heel veel verschillende soorten van, maar deze werd mij aangeradenvoor voor ontkleuren en het kleuren.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

je hebt er heel veel verschillende soorten van, maar deze werd mij aangeradenDruppie7711 schreef:Ze hoeft niet ontkleurt te worden we verven het van haar natuurlijke rood naar middenbruin(5.0) van kruidvat huismerk
Gebruik deze kleur zelf ook altijd en bij mij ziet het er mooi uit
Als peuter een ginger, als kind goudblond en nu is het dus van mezelf een soort vaag assog blond iets en is het rode eruit.. Maar nu zit het er weer in, dankjewel geliefde verf
Gister een toner erin gehad en het gele is er wel iets uit gegaan, maar nog niet zo veel als ik zou willen. Nu ff kijken hoe ver ik kom met zilvershampoo en als het dan nog te geel is haal ik nog even een andere toner. Denk dat ik dan die van Directions probeer, of misschien dat ik het wel gelijk gewoon echt zilver/grijs verf... Twijfeltwijfel
Amber_ schreef:[naam], ik werd echt wit of zelfs grijs / zilver van de Zilvershampoo van Guhl!! Het lag eraan hoe lang ik het liet zitten.. alleen met dit merk werkte het echt
Al 5 jaar JamieShanin schreef:Heb je foto's [naam]? ik ben namelijk super benieuwd!
Maar jij doet het dus gewoon thuis je haar ontkleuren? vind je dat niet ongelofelijk spannend?
Ohh bij de kinky kapper in arnhem hebben ze een nieuw middel dat ze door de ontkleuring gooien waardoor je haar niet zo ontzettend beschadigd dus ik ben heel benieuwd

maar dat zien we dan wel weer