Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elenaMM77 schreef:hebben ze je aangeraden om te stoppen met hormonen in verband met onrustige cellen?
want ik zou dan niet zondermeer gaan rotzooien met hormonen of stoppen zonder goed overleg met een gynocoloog om heel eerlijk te zijn.. vaak wordt bij onrust, zoals vleesbomen, cystes, endomitriose en bepaalde soorten kanker juist hormonale therapie (variërend van gewone pil tot aan het paardenmiddel waar ik nu op sta) voorgeschreven, zodat de boel rustig blijft.
Macs schreef:Ja.. dacht ook dat het sneller zou gaan.. Voordeel is wel; het is heel licht, en meestal maar 2 dagen. Maar de eerste 3 maanden was het heel onregelmatig, en geen peil op te trekken. Daarna om de 2 weken 2 dagen wel, daarna om de 3 weken 2 dagen wel.. en daarna stopte het. Maar ben er wel even zoet mee geweest
Lisa__Beau schreef:Even een vraagje tussendoor. Heb niet het hele topic gelezen dus sorry als het al eens vermeld is! Ik heb sinds +/- een half jaar een koperspiraal. Nergens last van gehad, maar nu heb ik tussen mijn menstruaties door dat ik bloed. Het is niet veel, en echt rood. Dus geen oud bloed van vorige menstruatie. Kan dit? Of kan ik hiermee beter naar de huisarts?
Morris schreef:SuzanH schreef:Niet alles gelezen, sorry!
Ik moet stoppen met de pil vanwege een hoge bloeddruk, heeft iemand nog tips of dingen waar ik op moet letten? Dankjewel alvast!
Heb ik ook moeten doen, ligt er aan of je een kinderwens hebt.
Bij niet, kun je vragen of je partner zich wil laten steriliseren.
Kirrr schreef:Ik heb een controle afspraak gehad na 3 weken.
Heb nu ongeveer 4 maand een spiraaltje.
In het begin héél veel pijn, dan wat minder en nu steekt het weer terug op. Pijn waar geen enkele pijnstiller bij helpt. Dus ik weet niet of het voor mij een goede oplossing is.
Aria_zz schreef:Kan ook aan de vorm van je spiraal liggen, daar heb je ook verschillen in.
Kirrr schreef:Volgens mij heeft het niets met de touwtjes te maken. Het voelt echt als een verkramping van de baarmoeder.
Ben wel van plan om eerstdaags toch eens langs de dokter te passeren, ga het dan eens navragen van de touwtjes.