Mooie kleur. IK heb saai zwart, ze hadden niet anders.
Hier net gelopen. De Garmin training gedaan. Ik moest 15 minuten inlopen op 9.30 min per km, heb daar 12 van gemaakt en eerst 3 minuten gewandeld, maar wel 8 min/km. Daarna was het 6 keer 1 minuut op 6.10 per km, daar zat ik 1 keer boven, de andere keren zat ik er op of er net onder. De 3 minuten rust haalde ik het gevraagde tempo gewoon met wandelen. En de 12 minuten uitlopen heb ik 1 minuut gewandeld, 1 minuut hardgelopen. Zo kwam ik toch op de gevraagde snelheid van 9.30 per km. Dus voor mij een nieuw record qua snelheid. Ik heb nu een 5km gelopen in 42.34. Of het te veel is voor de pezen weet ik pas vannacht of morgen. Ik had in ieder geval tijdens het naar huis wandelen na de workout wel echt last. Nu zit ik met de laser er op even een bakje thee te drinken. Komende week wordt het wandelen in de bergen, dus niet hardlopen. Maar ben blij dat ik dit vanavond gedaan heb. Ik had nu voor het eerst dat ik conditioneel dacht van ik doe ook eens wat. DAt gaf wel een goed gevoel.
Ja klopt. Een van de oplossingen zou kunnen zijn om met een andere kleur licht te lopen.
Ninus
Geplaatst: 19-08-23 08:11
Ik vond er wel oplossingen tussen zitten die zouden kunnen werken, het zou mooi zijn als ze worden geaccepteerd en je niet met een fakkel de laatste kilometers hoeft af te leggen
Fancy schoenen Goof en MuSLi! Op naar fijne kilometers En MuSLi wat was je snel Wanneer is je 10km ook alweer?
Wat was het warm vannacht en dan mogen we hier nog niet eens klagen denk ik, maar ben blij dat ik vandaag geen rondje op de planning heb
Ik zie toch wel spannende scenario's voor mij: rennen met een fakkel
Het is idd echt vies, klef warm weer. Nu al! Ik heb wel een rondje op de planning staan vandaag En we gaan vannacht een nachtje kamperen in de tuin in de nieuwe tent
Ik heb morgen 10 km op de planning staan, dus ik denk dat ik heel vroeg ga.
divided
Geplaatst: 19-08-23 10:18
Gave schoenen zie ik voorbij komen!
Ik heb net een rondje gedaan van ruim 7km. Nu ben ik 's ochtends al niet op m'n opperbest maar het was zo klam en vochtig .. ik heb het rustig aan gedaan maar op een gegeven moment stond ik bovenop de brug met het gevoel dat m'n hart eruit zou bonzen. Wel over de heide gegaan dus dat was dan wel weer mooi! En ach, dinsdag en donderdag had ik juist heel lekker gelopen.
Wel nieuwe sport bh nodig denk. Hij zal sowieso wat rek verloren zijn maar m'n tieten hebben net als de rest ook wat vetjes verloren en ik voel na het lopen dat ze iets te veel gestuiterd hebben
Goof
Geplaatst: 19-08-23 11:43
Herkenbaar divided! Ik ging voor een rondje van 8 à 10km in het bos, maar ben afgehaakt bij 7. Ik had te het benauwd en mijn hartslag was te hoog ondanks mijn rustiger tempo dan normaal. Helaas, maar ik ben wel lekker bezig geweest.
En blij met mijn nieuwe schoenen!
Musli, die van jou zijn ook tof. Hoop dat ze ook zo lekker lopen!
Goof, gave schoenen, staan je goed! Ja wat was het benauwd hé
Divided, ja een goed zittende bh is wel heel fijn bij het lopen, liever iets te strak dan te los! Toch nog mooi 7km gemaakt in deze hitte, bleh was echt zo plakkerig hé.
Succes met je rondje vandaag karin de b
Ninus, mazzel dat je vandaag een rustdag hebt! Ik had die van mij gister, en vandaag natuurlijk een lange duurloop staan, bleh een en al plak zeg. Haha dat wist ik niet van die schoenen op tafel, heb je ook een tip hoe ze geluk brengen en geld op brengen
SV, dat zou mooi zijn zeg als je volgend jaar de 100km kan lopen net voor de herfstvakantie! Hopelijk gaat het je lukken!
Musli, gave schoenen, veel loop plezier er op!
Nou vandaag ging het hier ook echt zwaar, met moeite 19 km gelopen, wilde eigenlijk 20, maar de laatste km zat er niet meer in. Ben helemaal nat van het zweet. Hoop echt niet dit weer mee te maken met een lange 30+ wedstrijd, dan kom ik echt niet ver zeg. Ik heb me vorige week ingeschreven voor de Veluwe trail in Ermelo op 2 september, en de stoomtrein trail, heb er zin in!
Wat een toffe nieuwe schoenen allemaal! En lekker aan het zweten. Bikkels die toch gegaan zijn, goed bezig allemaal. Hier veel beroerde nachten, dus even weinig gelopen. Vanavond of morgenochtend vroeg zet ik op in.