Wat een mooie foto's van de supermaan! Zelf was ik helemaal vergeten dat die er was gisternacht dus geen foto's helaas.. Ook niet meer wezen wandelen gisterochtend of vandaag. Ik ga vanavond naar het concert van Ed Sheeran in Amsterdam.
noordje
Geplaatst: 14-07-22 17:39
Veel plezier robinxfellow!
Wauw, wat een gave foto's komen er voorbij.
Prachtig die supermaan!
Mandyy, prachtig daar. En het ziet er lekker rustig uit.
DideH, toffe foto's hoor, maar die hitte mag je houden
Pien, wat een leuke plek om feest te hebben.
Lab is verstandig, ik zou ook lekker thuis blijven. Gelukkig heb je een 'reserve' Goof
Ik wandel niet zoveel, want da's maar saai alleen. Gisteren een rondje gedaan met Nala in de doggyride, maar dat is aanpoten met die hoogteverschillen hier. Maar ze is niet te houden. Ze is zelfs op bed gesprongen, maag niet en doet ze normaal ook niet.....
Bootsiebob, balen van je reis. Maar idd als je er eenmaal bent, is dat ook zo weer vergeten.
Leuk rondje Marlinde.
Poezel staat er weer mooi op Jojoleinee.
Leuke foto's Lizard, maar die spin.... Brrr..
Bootsiebob
Geplaatst: 14-07-22 18:35
Ed Sheeran wat leuk! Heel veel plezier robinxfellow
Marlinde erg leuk samen wandelen. Ook mooi groen daar
Oh die Nala… die denkt vast dat ze niets mankeert en heeft energie teveel. Arm ding Lijkt me lastig met zo‘n doggyride in jouw omgeving Noordje.
Over een half uurtje lekker buiten eten van de gril. Het is alleen zooooooo heet buiten haha. Komende nacht een heerlijke minimum temperatuur van 17 graden voorspeld. Afgelopen nacht was dat 24 graden
Morgenmiddag krijgen we bezoek van een bevriende (gepensioneerd) berggids.
Zaterdag wandelen we in een natuurbos waar ze de natuur hun gang laten gaan. De echte bergfoto‘s komen hopelijk later nog
Dat is idd een pittige afstand, Goof! Zijn er hier nog meer mensen die vaak alleen lopen? Ik vind dat helemaal geen probleem trouwens, maar mijn omgeving vind het nog weleens spannend. Ik loop wel altijd met een tracker zodat manlief kan zien waar ik ben.
Ook in het bos? Ik word dus zelfs door wildvreemden aangesproken in het bos met de vraag waarom ik alleen loop en of ik wel weet dat het best gevaarlijk kan zijn?
Ik snap wel dat omgeving het niet prettig kan vinden. Mijn vriend kan ook zien waar ik ben en hij weet er altijd van als ik ga.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 14-07-22 23:22
Ja, ik vertel het ook altijd aan mijn man wanneer ik ga lopen en ook ongeveer de route. In het begin liep ik zonder tracker, maar ik moet zeggen dat het wel rust geeft om te weten dat je te vinden bent wanneer er iets gebeurt.
Wij hebben er op vakantie nog gebruik van gemaakt. M’n vriend was onderweg z’n telefoon kwijt. Dikke paniek. Via mijn telefoon gekeken waar zijn telefoon was en die was op dezelfde locatie (in z’n kontzak).
Ik heb daar eigenlijk nooit zo over nagedacht.. ik loop eigenlijk altijd alleen, woon ook alleen, dus niemand zou ook maar enig idee hebben waar ik zou zijn als ik kwijtraak