Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cer schreef:Zijn er mensen die na 20.30 naar een fysio gaan? Ik heb echt geen idee, is dat zo?
Die mensen willen toch ook een keer klaar zijn met werken zou je denken? Ik dacht dat de meeste van dat soort werk ook uiterlijk 18.30 wel ophield?
Cer schreef:Van schoonmakers kan ik me soms wel voorstellen dat ze s'avonds nog werken.. Je kunt meestal pas beginnen als het gebouw leeg is.. En nu met Covid moet je mensen helemaal ontwijken.. geen idee hoe laat een schoolgebouw leeg kan zijn.. of in ieder geval leeg genoeg..
(en dan denk ik dat zij misschien wel ontheffing krijgen.. kan ik me zomaar voorstellen)
@Secricible: nooit zo over nagedacht![]()
Zouden dat dan mensen zijn die ook nog eens een eind uit de buurt van de Fysio wonen... ?
MoniqueT schreef:Het is vaak ook mogelijk om in plaats van de avond, wat vroeger in de ochtend te beginnen. Schoonmaakdiensten zouden dat kunnen inroosteren wellicht? Om 6 uur ‘s morgens is een schoolgebouw ook leeg.
Wat betreft het melkvee bedrijf, half uurtje eerder beginnen met melken en voeren, krijgen de koeien niks van.
lenaa_tje schreef:MoniqueT schreef:Het is vaak ook mogelijk om in plaats van de avond, wat vroeger in de ochtend te beginnen. Schoonmaakdiensten zouden dat kunnen inroosteren wellicht? Om 6 uur ‘s morgens is een schoolgebouw ook leeg.
Wat betreft het melkvee bedrijf, half uurtje eerder beginnen met melken en voeren, krijgen de koeien niks van.
Ze hebben natuurlijk al andere klussen die ‘s ochtends zijn. Daar loop je nu wat op vast.
Ik gok dat het hier nu gewoon nog minder grondig gaat gebeuren en dat vind ik ivm. Corona een slechte zaak.
Popstra schreef:Maar dan nog kunnen ze toch een aanpassing doen!? Begin om half 6 smorgens bijv ipv een avond spreekuur. Schoonmaken kan ook prima vanaf 5 uur smorgens...
Je moet dan enkel vroeg uit de veren. Daar tegen over kun je savonds lekker thuis blijven. Mensen moeten eens meer in oplossingen denken ipv overal problemen in te zien.
Cer schreef:Zijn er mensen die na 20.30 naar een fysio gaan? Ik heb echt geen idee, is dat zo?
Die mensen willen toch ook een keer klaar zijn met werken zou je denken? Ik dacht dat de meeste van dat soort werk ook uiterlijk 18.30 wel ophield?
secricible schreef:Als ik dan hoor dat er winkels zijn die verwachten dat hun personeel allemaal naar de winkels komen, waardoor er meer mensen binnen zijn dan met klanten zou mogen, dan schrik ik daar wel heel erg van.
Cer schreef:secricible schreef:Als ik dan hoor dat er winkels zijn die verwachten dat hun personeel allemaal naar de winkels komen, waardoor er meer mensen binnen zijn dan met klanten zou mogen, dan schrik ik daar wel heel erg van.
Ik vond de uitkomst van dat heen en weertje bijzonder teleurstellend ... ?
Ik had niet het idee dat Klaver antwoord kreeg?
D66 stelt meer vragen over de klok, Geert zegt 'niet doen'..
Overigens, ik erger me zo aan dat roepen van cijfers... Duizenden reizigers etc... Ik denk dan 'is dat zo?'