Had eigenlijk ook foto’s moeten maken toen ik begon. Maar kreeg net wel een compliment van de puberzoon, tenminste zo vat ik het maar op. Ik was minder een bowlingbal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sharani schreef:Fijn dat je toch keuzes hebt kunnen maken waar je tevreden mee kunt zijn Gaucho. En ben ook wel benieuwd naar de reden van het ontbijt overslaan.
En MuSLi een nieuwe garderobe, dat is altijd leuk!
Vanmorgen weer gewogen en dit keer een flinke - , 1,2 kg eraf. Heb redelijk veel gesport en gewandeld afgelopen week. Zie aan de gegevens op mijn Garmin dat mijn conditie echt vooruit gaat. Dat motiveert me echt.
Zijn er hier meer die een Garmin horloge hebben?
gaucho schreef:Zeker geen ontbijt overslaan, daar moet ik niet aan denken
Ik begin mijn dag vaak vrij vroeg, en merk dan als ik na het ontbijt beweeg ik om 10.00 alweer enorm trek heb. Daarnaast zijn er allerlei theorieën dat af en toe trainen op een nuchtere maag beter is, met name voor duursporten. Ik ben eens aan het experimenteren wat voor mij beter werkt.
Sharani schreef:Ah oké, dat begrijp ik. Heb zelf in een ver verleden fanatiek aan vechtsport gedaan en ging dan vaak ook mijn ochtend rondje fietsen of hardlopen voor mijn ontbijt. Maar met krachttraining werkte dat voor mij niet, kan natuurlijk voor jou heel anders zijn.
Weet iemand dan hoe je GPX bestanden op je horloge zet?Gaat om een fenix 6S pro.
MuSLi schreef:Sharani schreef:Ah oké, dat begrijp ik. Heb zelf in een ver verleden fanatiek aan vechtsport gedaan en ging dan vaak ook mijn ochtend rondje fietsen of hardlopen voor mijn ontbijt. Maar met krachttraining werkte dat voor mij niet, kan natuurlijk voor jou heel anders zijn.
Weet iemand dan hoe je GPX bestanden op je horloge zet?Gaat om een fenix 6S pro.
Ik zou de GPX inladen in Garmin Connect en dan verzenden naar je toestel.
Zo werkt het bij mij in ieder geval prima.