Dat zijn de gevolgen van massaal hamsteren.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sicayes schreef:Ik heb hier ook een kleine discussie - ik heb morgen een stal-shoot op een stal in Belgie. Het zijn 'maar' 7 mensen (+paarden en aanhang ofc) dus het is wellicht geen 'grote groep' maar gezien de huidige maatregelen in Belgie t.o.v. Nederlandse richtlijnen.. is het nog wel verstandig om dit door te laten gaan?
Vriend zegt niet gaan want het is niet 'nodig' maarja..deelnemers zijn voornemens om wel te gaan.
Arabesk schreef:Die crisis komt er toch wel. Tijd om het systeem eens kritisch te evalueren. Het over de aardbol slepen van mensen en goederen..... Nu zet het corona virus ho maar straks de klimaatverandering.
Daihyo schreef:Dit is de Lidl in Maaseik, stond bij een van mijn FB vrienden op de pagina.
[ [url=m/zXmm14.jpg]Afbeelding[/url] ]
Winged schreef:_Penotti schreef:En ik zal er geen vrienden mee maken, maar plezier vluchten voor vakanties mogen van mij ook veel en veel duurder.
En dan al er nu wel als antwoord komen dan Nederland het nu van Italië heeft, maar hoe kwam het in Europa?
Genoeg die vanuit Wuhan nog naar Europa zijn gereisd. Dat is ook voorbijgekomen in de berichtgeving.
Shiloh schreef:Bambi1995 schreef:Is het raar als ik morgen in de winkel met handschoenen ga werken?
Dat heeft alleen zin als je goede handschoen discipline hebt en dus met je handen van je gezicht afblijft. Dat vergt wel wat oefening normaal gesproken. Heb jaren in een immunologisch laboratorium gewerkt en je zag het zelfs bij professionals constant fout gaan.
safina schreef:We hebben bij dit virus de 'mazzel' dat de intensieve veehouderij geen rol speelt. Maar nu men de impact van een pandemie ervaart en we weten dat intensieve veehouderij in een dichtbevolkt land een enorme risicofactor is, zal ook dit zeker ter discussie komen te staan.
Maar toch...ik zie dat virus graag zo snel mogelijk verdwijnen.
Pandora2 schreef:Ik zou het niet doen.
Er wordt al heel vaak gezegd in de debatten dat het op de burgerzin zal aankomen of we deze crisis snel te boven zullen komen of niet.
Ze weten nog te weinig over het virus. Enige is proberen zoveel mogelijk te beperken en daar horen bijeenkomsten niet bij.
Dus een stal-shoot kan later. Als alles weer gewoon is
Granoek schreef:Daihyo schreef:Dit is de Lidl in Maaseik, stond bij een van mijn FB vrienden op de pagina.
[ [url=m/zXmm14.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goed om te weten dat ik daar dus ook al niet meer moet zijn![]()
Als je in de problemen komt met wc-papier, Daihyo, ik heb nog wel een rolletje over en ben ook van maaseik haha
Hanafubuki schreef:Hoesten en snotteren is thuisblijven tenzij je in de zorg werkt want dan moet er koorts bij. Ik snap eigenlijk niet dat mensen daar nu nog over twijfelen zeg.. was duidelijk zat in het nieuws.
Sicayes schreef:Ik heb hier ook een kleine discussie - ik heb morgen een stal-shoot op een stal in Belgie. Het zijn 'maar' 7 mensen (+paarden en aanhang ofc) dus het is wellicht geen 'grote groep' maar gezien de huidige maatregelen in Belgie t.o.v. Nederlandse richtlijnen.. is het nog wel verstandig om dit door te laten gaan?
Vriend zegt niet gaan want het is niet 'nodig' maarja..deelnemers zijn voornemens om wel te gaan.
Anoniem schreef:Ik denk dat de meeste bokkers ( ik wel) gewoon naar stal gaan?
Daar waren in mijn geval gisteren een man of 8 toen ik er zelf ook was...
Of gaan jullie daar ook niet meer heen...
Anoniem schreef:Ik denk dat de meeste bokkers ( ik wel) gewoon naar stal gaan?
Daar waren in mijn geval gisteren een man of 8 toen ik er zelf ook was...
Of gaan jullie daar ook niet meer heen...