[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BritHittepit
BatmanBrit

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 14:16

Wauw

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 16:07

Johnie schreef:
In mijn topic kreeg ik de tip over dit topic.
Ik ben opzoek naar ervaringen met tattooshops/artiesten die goed zijn in het zetten van kleine tattoos.
Normaal gesproken ga ik naar dezelfde artiest maar deze is helaas een tijd afwezig.

Het gaat om een simpel design van een campertje. Alleen lijnen en geen schaduw dus ik zoek specifiek een artiest die goed is in het zetten van lijnwerk.

(Het liefst in de buurt van Utrecht-Amersfoort-Almere-Lelystad-Harderwijk-Zwolle, en voorbeelden zijn welkom! :) )

Han van Tattoo Joey misschien? Zit alleen niet in de buurt.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 16:07

eilleen333 schreef:
Foto maken is wat lastig in deze hoek en met links, maar hij wordt zo ontzettend gaaf mensen!

Kreeg van iemand hier de tip voor deze artiest en echt super toffe kerel en het wordt zooooo mooi! <3

[ [url=m/iOZBdx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tof hoor, bij wij ben je dan?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 16:36

oliebol, helemaal vergeten foto’s te maken voor de second skin erop ging. Ronald heeft wel foto’s en die stuurt hij nog wel door.

Ik was bij Ronald Rink in Groningen. Volgende keer weer! Echt zo chill!

Ben er zo onwijs blij mee! Het is echt precies zoals ik had gehoopt (iets groter dan ik dacht, maar ik wilde ook wel echt detail). Ronald heeft de hoek van de hals en het hoofd wat aangepast zodat ze er groter op kon. Als mijn arm ontspannen langs mijn lichaam hangt zie je precies haar hoofdje <3

Hij huid had het zwaar. Het scheren kan ik al niet tegen, de ontsmetting ook niet :') dus het was al knalrood voor we überhaupt begonnen waren.
De ochtend floot ik doorheen, maar het laatste half uurtje vroeg ik me af waarom ik geen line-art gekozen had of een kleinere maat en of die schaduw daar echt nodig was :') ben wel blij dat ze geen Fries is, dan was het veel meer kleurwerk geweest en dat was op het eind niet super chill meer. Maar goed, zou morgen zo weer gaan hoor!

De foto’s doen de tattoo echt geen recht, maar goed, betere komen er aan als we aan het genezen zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door eilleen333 op 09-08-24 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 16:39

Mooi hoor!

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 17:13

eilleen333 schreef:
oliebol, helemaal vergeten foto’s te maken voor de second skin erop ging. Ronald heeft wel foto’s en die stuurt hij nog wel door.

Ziet er nu al goed uit!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 17:30

Heel mooi Eilleen!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 17:31

schitterend!! Vast het begin van een sleeve ;) :D

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 18:49

Wauw Eilleen die is Echt onwijs gaaf

Bellatrix, jouwe ook, wow

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 19:01

Heel mooi!

Kloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 19:03

Oh die is echt prachtig

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 19:06

Even benieuwd... Zijn jullie meer van de artiest iets laten ontwerpen als je een nog niet vastomlijnd idee hebt, of ontwerpen jullie zelf de volledige tattoo/een heel duidelijk idee en leveren dat aan?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 19:24

Mooi Eilleen!!

Hhilde Ik geef meestal een beetje een beeld met foto’s en plaatjes en gedachten en dan maakt de artiest daar wat van.
Of als ik een bestaand idee van haar leuk vind vraag ik om eigen toevoegingen en dingen of dat mogelijk is.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 20:09

eilleen333 schreef:

Ben er zo onwijs blij mee! Het is echt precies zoals ik had gehoopt (iets groter dan ik dacht, maar ik wilde ook wel echt detail). Ronald heeft de hoek van de hals en het hoofd wat aangepast zodat ze er groter op kon. Als mijn arm ontspannen langs mijn lichaam hangt zie je precies haar hoofdje <3

Hij huid had het zwaar. Het scheren kan ik al niet tegen, de ontsmetting ook niet :') dus het was al knalrood voor we überhaupt begonnen waren.
De ochtend floot ik doorheen, maar het laatste half uurtje vroeg ik me af waarom ik geen line-art gekozen had of een kleinere maat en of die schaduw daar echt nodig was :') ben wel blij dat ze geen Fries is, dan was het veel meer kleurwerk geweest en dat was op het eind niet super chill meer. Maar goed, zou morgen zo weer gaan hoor!

De foto’s doen de tattoo echt geen recht, maar goed, betere komen er aan als we aan het genezen zijn.

[ [url=m/uaxmqr.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/h3RwoS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kViaVI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohhhh Mone <3

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 20:14

Hhilde schreef:
Even benieuwd... Zijn jullie meer van de artiest iets laten ontwerpen als je een nog niet vastomlijnd idee hebt, of ontwerpen jullie zelf de volledige tattoo/een heel duidelijk idee en leveren dat aan?

Ik ben meer van de flash designs :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 20:17

Ik had via AI iets gemaakt wat in de buurt kwam van wat ik wilde. Dat ontwerp heeft hij aangepast.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 22:08

Ik ben gisteren ook weer geweest!
Ik ben bij Eric Moreno geweest, die als gastartiest van uit Madrid in Nederland is voor 3 dagen.
(De mot en vogels stonden er al.)

Afbeelding

Plekje was wel pijnlijk, maar super happy met het resultaat!

In september de volgende tattoo geland bij Jeremy Monkey uit Maleisië!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 22:53

Heel tof Jolijn!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 23:30

Hoe lang en vaak wassen en smeren jullie? Overal zie je andere adviezen. Mijn ene tattoo is nooit gaan vervellen en de andere heel lichtjes. Ook geen jeuk en korsten gehad. Is morgen 2 weken geleden dat ik ze heb.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 23:38

Kan ik evt een gaatje prikken in de second skin? Er zit op 1 plek wat vocht onder, verder is hij nu mooi droog, maar twijfel of het handig is, omdat er dan juist een gat zit waar viezigheid door naar binnen kan en dan zit het opgesloten onder die second skin.
Evt een gaatje maken, vocht eruit drukken en dan een stukje pleister over het gat? T is maar een drupje vocht.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-24 00:58

eilleen333 schreef:
Kan ik evt een gaatje prikken in de second skin? Er zit op 1 plek wat vocht onder, verder is hij nu mooi droog, maar twijfel of het handig is, omdat er dan juist een gat zit waar viezigheid door naar binnen kan en dan zit het opgesloten onder die second skin.
Evt een gaatje maken, vocht eruit drukken en dan een stukje pleister over het gat? T is maar een drupje vocht.

Niks aan doen of in het geheel eraf halen.

Kwa wassen en smeren deed ik dat in de ochtend en in de avond.
En hoe lang was op gevoel, smeren deed ik de laatste keer met balm tattoo.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-24 07:05

Ik heb net mijn second skin eraf gehaald en gesmeerd met balm tattoo. Dat doe ik vanavond weer.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-24 07:56

Hhilde, ik vertel mijn idee, onderwerp of concept en laat het dan volledig ontwerpen door de artist.

Heel tof, nieloj!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-24 10:10

Bellatrix schreef:
Ik heb net mijn second skin eraf gehaald en gesmeerd met balm tattoo. Dat doe ik vanavond weer.

Was ie er al aan toe? Ik hoop dat hij hier kan blijven zitten tot en met maandag. Dan moet ik nog opereren en daarna een gebit van een hond doen.
Maar anders doe ik er voor die ochtend wel even een vetwrapje om ofzo.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-24 10:31

eilleen333 schreef:
Bellatrix schreef:

Was ie er al aan toe? Ik hoop dat hij hier kan blijven zitten tot en met maandag. Dan moet ik nog opereren en daarna een gebit van een hond doen.
Maar anders doe ik er voor die ochtend wel even een vetwrapje om ofzo.

Ik doe dat soort dingen op gevoel.
Mijn ‘vaste’ is geen voorstander van second skin maar afgelopen mei tijdens vakantie had ik dus in Spanje wat laten zetten en daar gebruikten ze wel second skin.
Ze gaf aan dat het een week kon blijven zitten.
Nou na 2/3 dagen voelde het niet meer fijn en heb ik het eraf gehaald en ben ik gaan smeren.