[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 13:11

Die kleine achter mijn oor moet ook bijgewerkt worden, maar dat was van tevoren al aangegeven. Heeele dunne en fijne lijn, en vanwege de plek vervaagt het sneller (haar er steeds langs, je draait in je slaap enz.)
Verder ook nooit gehad, maar hoor het vaak inderdaad!

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 16:37

Willl65 schreef:
Ik lees zo vaak dat er lijntjes van pas gezette tattoo’s moeten worden bijgewerkt.. hoe kan dat ? Zelf zit ik al behoorlijk vol maar werkelijk nooit geen bijwerk sessies nodig gehad.
Weet iemand wat de reden is dat bijwerken nodig blijkt te zijn?

Omdat tattoos op sommige plaatsen sneller vervagen, of misschien was de tattoo nog niet helemaal goed gezet en kon ze later pas bijgewerkt worden. Of gewoon terug wat extra kleur als de tattoo wat 'dof' geworden is etc.

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 17:02

DezeNaam schreef:
Willl65 schreef:
Ik lees zo vaak dat er lijntjes van pas gezette tattoo’s moeten worden bijgewerkt.. hoe kan dat ? Zelf zit ik al behoorlijk vol maar werkelijk nooit geen bijwerk sessies nodig gehad.

Omdat tattoos op sommige plaatsen sneller vervagen, of misschien was de tattoo nog niet helemaal goed gezet en kon ze later pas bijgewerkt worden. Of gewoon terug wat extra kleur als de tattoo wat 'dof' geworden is etc.

Afbeelding
Dit is mijn tattoo nu, 2 weken terug gezet.
Ik denk dat het gewoon komt door het bloeden tussendoor dat de inkt niet goed blijft zitten
Bij mij moet zoals je kunt zien ook het 1 en ander bijgewerkt worden

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 17:32

Als je veel bloed lijkt het mij inderdaad ook soms moeilijk voor de huid om de inkt vast te houden... := En ook voor de persoon die de tattoo zelf zet, zou het zelf niet kunnen om zo 'onoverzichtelijk' te werken. :p

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:36

Ging hier ook om fijn lijnwerk idd. Ze zei me nog dat ze wat bang was om te diep te zetten, dus waarschijnlijk is ze op bepaalde plaatsen iets te oppervlakkig aan het werk geweest. Maar dat is nu helemaal in orde! Ze heeft t mooi opgefrisd. Nu hopen dat t mooi heelt.

Net gezet
Afbeelding

Na enkele maanden helen
Afbeelding

Na bijwerken (schedel ook wat opgefrist, was niet broodnodig maar als we toch bezig waren.. ;) )
Afbeelding

Heb alweer ideetjes uitgewisseld met mn artiest. Ik zei dat dit de laatste ging zijn. Oh boy :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 19:02

Willl65 schreef:

Met het genezen kan er wel eens een korstje los komen voor het stukje genezen is, en dan kan je lijntje hebben waar een gat in zit. Of op sommige plaatsen pakt inkt minder gemakkelijk. Of sommige mensen hebben gewoon huid die minder goed inkt oppakt.

Ik heb zelf bijna nooit bijwerkingen nodig, alleen aan de binnenkant van mijn arm had de inkt niet goed gepakt. Artist zei dat op die plek vaker gebeurt, omdat het daar heel zachte huid is die niet zo goed inkt opneemt.

Heeft overigens ook niet per se te maken met de kunde van een artist, maar soms ook gewoon met hoe goed je nazorg doet.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 21:46

Ik ben gebeld, ik mag ipv 22 november, 6 oktober al! Ze had een uitvaller :D mn hele onderarm vol!!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 23:32

Dank jullie voor de antwoorden. Ik vroeg het mij steeds weer af als ik het las. Ben nu een stuk wijzer

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 08:58

Jaaaa ik heb weer een nieuw idee en hoop ik januari aan de beurt te zijn.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 13:06

Ik mag woensdag! Naast mijn zeekoetje, schelp en beertje op mijn been komt er nog een walvis tussen :D

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 15:23

Leuk! Ik heb een bultrug. Die zijn zo mooi.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 21:11

Morgen laat ik mijn twee turquoise schaartjes bijwerken. Sommige korstjes lieten eerder los dan anderen en daarom zijn ze niet helemaal egaal.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 21:34

Er staan weer leuke dingen op de planning zo te lezen :)!

Zelf mag ik 4 oktober weer. En in december ga ik met m'n vriend naar Kopenhagen, waar hij een nieuwe krijgt :D.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 22:29

Spannend allemaal nieuwe tatoeages!

Ik ben aanstaande woensdag aan de beurt bij Hanne Smit, iemand nog tips voor tijdens t tatoeëren? En wat betreft eten en drinken ed? Tatoeage wordt aardig groot en komt op mijn linker onderarm. Ik denk dat ze ongeveer een uurtje of 2, misschien 3 bezig gaat zijn. Wordt mijn eerste dus vandaar de vragen! :)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 22:57

Even foto gemaakt.
Ze zijn vanavond gezet.
Erg blij mee :D
Nu lekker laten halen.

Kuit een triskelion
Afbeelding

Onderarm simba (beetje wazig is erg moeilijk zelf foto maken haha)
Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 06:35

donnar schreef:

Ik ben aanstaande woensdag aan de beurt bij Hanne Smit, iemand nog tips voor tijdens t tatoeëren? En wat betreft eten en drinken ed? Tatoeage wordt aardig groot en komt op mijn linker onderarm. Ik denk dat ze ongeveer een uurtje of 2, misschien 3 bezig gaat zijn. Wordt mijn eerste dus vandaar de vragen! :)

Gewoon wat eten en drinken meenemen en verder is het daar super relaxed. Veel plezier!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 07:18

Mooi AfricanLady! Vooral je Simba!
Bij de eerste dacht ik in eerste instantie aan een fidget spinner :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 07:39

Donnar: zitten en ontspannen. Van te voren gewoon wat eten en voor tussendoor evt wat meenemen. Ik had wat snickers in m'n tas gemikt. Maar uiteindelijk geen pauze gehouden.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 07:57

Cayenne schreef:
Mooi AfricanLady! Vooral je Simba!
Bij de eerste dacht ik in eerste instantie aan een fidget spinner :o

Ik dacht al dat ik de enige was die dat er in zag de eerste paar seconden :+

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:55

Hihi had gekund xD

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:40

Een fidget spinner. :')

Wel mooi gezet! De simba is ook echt lief! <3

Ik heb dus 5 oktober ineens een afspraak voor een portret omdat Anki Michler een uitvaller had bij haar guest spot in Amsterdam. En nu heb ik dus even wat kriebels want nu heb ik het gewoon gedaan hoewel dit een tattoo is waar ik twijfels over heb. :') Maar dat komt wel goed uiteindelijk. :D Ik vind portretten altijd super vet maar het idee om er zelf één te hebben moet ik nog een beetje aan wennen denk ik. :')

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:45

Ik meld mij hier ook!
Veel meegelezen en ik ga nu zelf aanstaande dinsdag naar Hanne van Blackbear voor mijn eerste tattoo.
Het wordt een pioenroos (binnenkant onderarm) ter nagedachtenis aan mijn moeder. Dit waren haar lievelingsbloemen. Ben heel erg benieuwd hoe het wordt. En ook wel al een beetje zenuwachtig hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:06

donnar schreef:

Niet al te moeilijk over denken. Het is fijn om iets in je tas te hebben maar als je normaal 2/3 uur zonder een volledige maaltijd kan zou ik niet nu een hele tas vol eten meeslepen. Ik zou gaan voor iets met veel suiker, dus neem een flesje cola of andere frisdrank mee en iets waar je snel gevuld van raakt, zoals een plak brood met beleg of iets anders in dat straatje. Dextro kan je meenemen maar hebben ze bij shops meestal ook wel op voorraad liggen als je er echt behoefte aan hebt.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 13:40

Ik neem altijd een frisdrank met suiker mee (dus gewone Cola of limonade) en een snoepreep zoals Mars of Lion. En ik heb het eigenlijk nog nooit echt nodig gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 14:02

Ik had Dextro mee, maar heb er in die 6 uur maar 3 op volgens mij, dus maak je niet teveel zorgen :)