Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Willl65 schreef:Ik lees zo vaak dat er lijntjes van pas gezette tattoo’s moeten worden bijgewerkt.. hoe kan dat ? Zelf zit ik al behoorlijk vol maar werkelijk nooit geen bijwerk sessies nodig gehad.
Weet iemand wat de reden is dat bijwerken nodig blijkt te zijn?
DezeNaam schreef:Willl65 schreef:Ik lees zo vaak dat er lijntjes van pas gezette tattoo’s moeten worden bijgewerkt.. hoe kan dat ? Zelf zit ik al behoorlijk vol maar werkelijk nooit geen bijwerk sessies nodig gehad.
Omdat tattoos op sommige plaatsen sneller vervagen, of misschien was de tattoo nog niet helemaal goed gezet en kon ze later pas bijgewerkt worden. Of gewoon terug wat extra kleur als de tattoo wat 'dof' geworden is etc.
Willl65 schreef:Ik lees zo vaak dat er lijntjes van pas gezette tattoo’s moeten worden bijgewerkt.. hoe kan dat ? Zelf zit ik al behoorlijk vol maar werkelijk nooit geen bijwerk sessies nodig gehad.
donnar schreef:Spannend allemaal nieuwe tatoeages!
Ik ben aanstaande woensdag aan de beurt bij Hanne Smit, iemand nog tips voor tijdens t tatoeëren? En wat betreft eten en drinken ed? Tatoeage wordt aardig groot en komt op mijn linker onderarm. Ik denk dat ze ongeveer een uurtje of 2, misschien 3 bezig gaat zijn. Wordt mijn eerste dus vandaar de vragen!
donnar schreef:Spannend allemaal nieuwe tatoeages!
Ik ben aanstaande woensdag aan de beurt bij Hanne Smit, iemand nog tips voor tijdens t tatoeëren? En wat betreft eten en drinken ed? Tatoeage wordt aardig groot en komt op mijn linker onderarm. Ik denk dat ze ongeveer een uurtje of 2, misschien 3 bezig gaat zijn. Wordt mijn eerste dus vandaar de vragen!