Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marrit13 schreef:Bah nee herfstMijn zomerkleren zijn leuker
Mooie kleuren Eline! Vind je vorm wel mooi, maar iets te donker; maar is kwestie van smaak
Die paarse BB van KV heb ik ook, jammere is dat het geen druppelvormige is ik gebruik hem voornl voor concealer en dan is deze minder fijn. Bij Etos een mooie druppelvormige gekocht. Roze
qua zachtheid merk ik geen verschil.
Onze DA gaat sluiten, 20% korting op alles. Ook makeup. Maar heb me ingehoudenkennen jullie dat; 88x langs iets lopen, vasthouden, neerleggen, weer pakken, half in mandje.. Toch nog rondje winkel.. Twijfel.. En dan keihard wegrennen
Dirndl schreef:Verder zie ik meer mooie aankopen op de laatste pagina's!
Hier nog meer mensen die uitkijken naar herfstweer, sjaals, vesten, hoeden, jassen en bordeauxrode lippenstift?
_Friemel schreef:Taupe, maar probeer ook de blonde even, past beter bij je haar maar ik denk dat je wenkbrauw haartjes te donker ervoor zijn. Loop naar buiten ná het opbrengen, de lampen vertekenen enorm!
Ik kan de brow wiz of definer echt aanraden, met de brow wiz teken je ze über strak met de definer kan je ze natuurlijk intekenen. De pomade teken je echt mee dus die lijkt.me te heavy voor je.