[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 17:40

Ja La, ik ook :)) Kan sowieso echt niet wachten tot het kouder wordt, kan helemaal niks met dit weer

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 17:41

Mooie meid hoor Eline.. Staat je goed

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 17:48

Dankjullie! :D

Ik haat herfst en winter dus nee ik kijk er niet naar uit. Dat constante gedoe met mijn haren vast in jassen ritsen en in de knoop met mijn sjaal. Bleh :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 17:49

Mooi Eline, je wordt er al steeds handiger in. Nu ik nog :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 17:53

Goed bezig Eline, staat je idd heel mooi! En ik vind je wenkbrauwen eigenlijk ook mooi, helemaal niet 'sjablonerig'.

En nee, geen herfst/winter voor mij... Ben dan zo inspiratieloos met kleding enzo.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 18:02

Bah nee herfst -O- Mijn zomerkleren zijn leuker :P Mooie kleuren Eline! Vind je vorm wel mooi, maar iets te donker; maar is kwestie van smaak :) Die paarse BB van KV heb ik ook, jammere is dat het geen druppelvormige is ik gebruik hem voornl voor concealer en dan is deze minder fijn. Bij Etos een mooie druppelvormige gekocht. Roze <3 qua zachtheid merk ik geen verschil.

Onze DA gaat sluiten, 20% korting op alles. Ook makeup. Maar heb me ingehouden :+ kennen jullie dat; 88x langs iets lopen, vasthouden, neerleggen, weer pakken, half in mandje.. Toch nog rondje winkel.. Twijfel.. En dan keihard wegrennen :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 18:08

Marrit13 schreef:
Bah nee herfst -O- Mijn zomerkleren zijn leuker :P Mooie kleuren Eline! Vind je vorm wel mooi, maar iets te donker; maar is kwestie van smaak :) Die paarse BB van KV heb ik ook, jammere is dat het geen druppelvormige is ik gebruik hem voornl voor concealer en dan is deze minder fijn. Bij Etos een mooie druppelvormige gekocht. Roze <3 qua zachtheid merk ik geen verschil.

Onze DA gaat sluiten, 20% korting op alles. Ook makeup. Maar heb me ingehouden :+ kennen jullie dat; 88x langs iets lopen, vasthouden, neerleggen, weer pakken, half in mandje.. Toch nog rondje winkel.. Twijfel.. En dan keihard wegrennen :D

Dat deed ik dus al wekenlang met dat palletje wat ik nu gekocht heb. Ik moet zeer zuinig zijn, kan niet gel duur dingen kopen. Maar gelukkig maar, want nu was hij er voor 10!

Ik vind ze ook te donker, mijn wenkbrauwen. Maar met sjabloon is dat heel lastig te 'doseren' Maar goed, ik heb ook zwarte haren van mezelf dus mijne zijn ook wel donker en heb ze normaal ook donker. Maar niet zoals nu :p iets te.

Ik heb nog nooit een druppelvormige gehad dus voor mij is de vorm wel prima. Wat niet weet wat niet deert. Wilde wel bijna een echte kopen maar 20,- is belachelijk veel voor zo'n ding en dit werkt ook. Mijn foundation gaat er goed op en och, ik heb al heel vaak geen foundation meer op.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 18:17

Dirndl schreef:
Verder zie ik meer mooie aankopen op de laatste pagina's!
Hier nog meer mensen die uitkijken naar herfstweer, sjaals, vesten, hoeden, jassen en bordeauxrode lippenstift? :))

Neeeee ik zou overwinteren in een warm land :')
Maar heb nog wel twee mooie nieuwe vestjes van de Bershka hangen <3

Mooi gedaan Eline :D

Ik ga me toch maar laten verleiden tot een parfum kopen bij Douglas...
Wil graag Daisy van Marc Jacobs hebben :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 19:01

Daisy is heerlijk <3 Heb nu 3 varianten, ik probeer elk jaar ook een limited edition te kopen.

Daisy Dream moet ik binnenkort opnieuw gaan kopen -O- Bijna op.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 19:04

Mooi elien! Vind de vorm van je wenkbrauw wel mooi zo, wellicht een iets lichtere poeder :)

Ik ga niets kopen bij douglas, niets nodig :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 19:27

Ik hou van de herfst qua kleding en makeup maar daar is t ook mee gezegd :') in de zomer draag ik erg weinig makeup en ik mis het dan wel :j

Wenkbrauw sjablonen zijn imo alleen geschikt als je van jezelf grote wenkbrauwen hebt.. ik heb een klein gezicht en dit was de kleinste:

Afbeelding

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 19:49

Prachtig Eline, juist ook dat donkere!

Enne Friem, ook heul apart! Je kunt zo bij Sesamstraat!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 20:08

Heb de parfum toch maar besteld, plus nog een kwastensetje van Zoeva O:)

Je wenkbrauwen zo doen me een beetje denken aan Shin-Chan Friemel :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 20:20

Jaaaa kom maar op met de herfst. Hou van de kleuren, het weer, de bomen die gaan verkleuren, de kleding. Alles eigenlijk. En dan kan ik mijn nieuwe leren jas aan. <3

Friem, wenkbrauwen on fleek. :P :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 20:30

Sesamfriem :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 20:34

Niniane schreef:
Jaaaa kom maar op met de herfst. Hou van de kleuren, het weer, de bomen die gaan verkleuren, de kleding. Alles eigenlijk. En dan kan ik mijn nieuwe leren jas aan. <3

Friem, wenkbrauwen on fleek. :P :')

Ik moet dan m'n prachtige mantel opbergen -O- ik ben zo gek op m'n jas (met bijpassende tas :') )

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 20:37

oh gosh friem :') Die foto weer, geniaal lol.

een warme herfst vind ik wel leuk :P
maar daar houd het bij op haha.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 20:51

Ikwashier schreef:
Mooie aankopen op laatste pagina's!

Iemand hier ook lid van make up actie? Benieuwd hoe de producten bij jullie bevallen :j

ik ben er lid van, vind het wel leuk elke maand een cadeautje. gebruik alleen niet alles wat ik heb gekregen maar daar maak ik mijn zusje dan wel weer blij mee. :+

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 21:03

Meelezer meldt zich! Oh jeee ik begin een make-up fan te worden en ik smul van dit topic en de plaatjes! Ben een echte nitwit (op belachelijk dure Lycogel foundation ivm m'n pigmentvlekken na) en vnl van het eyeliner lijntje boven de ogen, lichte blush en wat mascara haha.

Vandaag in de Douglas mn wenkbrauwen eens strak laten doen, wauw. Ook een Anastasia brow whiz aangeschaft om ze wat strakker te maken! Nu bijhouden!

Wat zijn nog meer must-have's/ do's voor beginners? :D
Afbeelding
Afbeelding

Dit was de brauw voor := (plus pigment)
Spoiler:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 21:06

Aaaah ik wil met de korting een browwiz bestellen.. maar zonder testen is een kleur kiezen natuurlijk ook weer moeilijk :')

Even op basis van mn laatste foto, welke kleur denken jullie dat het beste past van de Browwiz? Of pommade? Dan ga ik die eens proberen vrijdag :')

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 21:12

Taupe, maar probeer ook de blonde even, past beter bij je haar maar ik denk dat je wenkbrauw haartjes te donker ervoor zijn. Loop naar buiten ná het opbrengen, de lampen vertekenen enorm!

Ik kan de brow wiz of definer echt aanraden, met de brow wiz teken je ze über strak met de definer kan je ze natuurlijk intekenen. De pomade teken je echt mee dus die lijkt.me te heavy voor je.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 21:35

Mijn look van vandaag, snel nog even op de foto gezet. Groen/bruin.

Komen allemaal gave aankopen en looks voorbij!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 21:37

_Friemel schreef:
Taupe, maar probeer ook de blonde even, past beter bij je haar maar ik denk dat je wenkbrauw haartjes te donker ervoor zijn. Loop naar buiten ná het opbrengen, de lampen vertekenen enorm!

Ik kan de brow wiz of definer echt aanraden, met de brow wiz teken je ze über strak met de definer kan je ze natuurlijk intekenen. De pomade teken je echt mee dus die lijkt.me te heavy voor je.

Ja de pomade lijkt me dat idd ook :j ga ik vrijdag even beiden testen, lang leve twee wenkbrauwen.. Of donderdag want dan ben ik vrij :D het is ook vooral voor een beetje bijtekenen en iets meer vorm tekenen omdat ik gewoon gaten in mn wenkbrauwen heb van nature :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 21:58

Ik gebruik ook blonde en heb zwarte wenkbrauw haren :)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 22:04

Jans, blonde is niet zo heel licht hoor, denk dat je die best kunt hebben. Mij wenkbrauwen zijn iets donkerder dan die van jou en ik vind hem soms best heftig. Ik heb zowel de pomade als de brow definer, met de brow Definer kun je iets fijner en subtieler tekenen. ( Wel fijn denk ik met zulke lichte wenkbrauwen)