Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 11:14

Gaaf Suus! Groot succes dus :D

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 11:23

Drunksheep schreef:
Doet jullie tracking code het van Gerard Cosmetics?

Nop.. Staat nog steeds dat hij hem niet kan vinden.. Gaat lekker daar dus.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 11:51

Nou, uiteindelijk is het gister voor een make-up nerd best aardig gelukt volgens mij ;)

Afbeelding

Afbeelding

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 12:16

Kyrseltje schreef:
Drunksheep schreef:
Doet jullie tracking code het van Gerard Cosmetics?

Nop.. Staat nog steeds dat hij hem niet kan vinden.. Gaat lekker daar dus.

Heb em nog niet eens gehad :+

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 13:01

Bij mij staat er iets in de trant van 'This shipment item is under transportation'. En dan het laatste wat ik zie is in LA op 11 februari.

Vraag me wel al waarom ik 2 codes heb terwijl ik maar 1 order heb geplaatst..

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 13:09

Zeker goed gelukt Lady Madonna. Mooie outfit heb je.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 15:28

Ik ben wat video's van Nikki aan het kijken ik vind die hits en oh god no altijd erg leuk maar ik vind Nikki haar lippen echt echt heel erg lelijk geworden. Op foto's valt het niet zo op maar als ze praat in video's wel, super zonde!

Edit: hier duidelijk te zien
Afbeelding

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 16:16

Dit is ook wel een ongelukkige screenshot. Op video's vind ik het juist helemaal niet zo opvallend en groot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 16:18

Ik vind het in haar video's nu ook wel opvallend. Niet per se dat ik ze te groot vind, maar het lijkt alsof ze er anders van is gaan praten en dat irriteert me wel een klein beetje.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 16:30

Je ziet in de video's duidelijk dat haar zijkanten aan de bovenkant veeeeel te vol zijn. Op foto's als ze haar lippen op elkaar heeft zie je t niet.

Kijk maar haar oh god no video van eind 2015. Wat ze eerst had vond ik mooier :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 16:38

Op foto's en video's zie je het tegenwoordig goed vind ik. Dat je het ziet is totaal niet erg, 50% van de beauty ladies heeft neppe lippen. Ik hou er van. Maar het moet wel bij iemand passen en ik vind het haar nu niet meer passen. Maar ze heeft geld zat en het is enorm verslavend, dus ik snap haar wel!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 16:44

Ik ben ook voorstander van :j ik vind het mooi maar de vorm die zij nu heeft niet meer.

Charlotte van geordie heeft ze ook flink laten doen en ik vind die erg mooi, die van chloe zijn ook weer zo lelijk, beetje duckface achtig.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 17:15

Oe nee die van Charlotte zijn enorm geworden. Volg haar op snapchat en die heeft nu ook zo'n omhoog kruipende bovenlip. Die van chloe zijn niet om aan te zien.

Ik heb gisteren trouwens nog 3 van de Hema vloeibare lipsticks meegenomen, zijn zo fijn!
Ik ga morgen naar Budapest maar heb nog geen beauty tips gevonden. Iemand van jullie misschien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 17:24

Omg, ik vind haar echt te overdreven opgemaakt ofzo. Niet mooi. Ik vraag me af hoe ze eruit ziet zonder make-up.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 17:29

Die van Charlotte lijken op de laatste foto's niet te krullen maar moet zeggen dat t foto's zijn die ik zie, als ze krullen zoals bij Nikki vind ik ze niet meer mooi.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 17:31

Joolien schreef:
Omg, ik vind haar echt te overdreven opgemaakt ofzo. Niet mooi. Ik vraag me af hoe ze eruit ziet zonder make-up.

Ik vind het zo op video wel mooi maar ben altijd benieuwd hoe dat er nou in het echt uit ziet.
Haar lippen vind ik inmiddels ook iets te.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 17:32

Hoe Charlotte ze nu heeft, vind ik niet meer zo mooi. Het lijkt net of ze is gestoken door een wesp en dat effect is zo gemaakt.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 17:36

Heb net nog een keer gekeken ook filmpjes maar vind die van Charlotte mooi, ze kan ze goed hebben zo :j

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 17:40

Joolien schreef:

Nikkie? Kan je bij elke video zien :)
Laatst bijgewerkt door BelleTessa op 14-02-16 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 17:42

Josien_ schreef:
Joolien schreef:

Ik vind het zo op video wel mooi maar ben altijd benieuwd hoe dat er nou in het echt uit ziet.
Haar lippen vind ik inmiddels ook iets te.

Ik zag het Bella. Ik vind het verschil echt zo groot, te groot ofzo. Ik weet het niet,vond het bijna schokkend hoe onherkenbaar ze is... ik weet niet zo goed wat ik er vrder van vind...

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 17:43

Hehe leuk hoe smaken zo verschillen. Ik vind het echt mooi bij haar.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 18:16

Ik vind dat ze gewoon een kunstenares is, echt heel getalenteerd. En vind haar lippen ook mooi, maargoed, ik houd wel van behoorlijk volle lippen.

Ohh en juist doordat ze zo transparant is over hoe ze er zonder make-up uitziet vind ik haar een tof wijf.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 18:28

Afbeelding

Dit vind ik echt de mooiste lippen ooit. Lijkt me zo fijn om van nature zulke volle lippen te hebben. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 18:36

Ik heb best wel volle lippen van mezelf, ben daar ook wel echt blij mee. Ik vind bij sommige meiden dunne lippen ook heel moi, bij Elke bijvoorbeeld vind ik de vollere lippen mooi, maar ik vond de dunne lippen ook absoluut geen afbraak doen aan hoe mooi ze is. Misschien makkelijk om te zeggen als je zelf 'gezegend' bent met grote lippen, maar ik meen het wel :j

Die van mij zijn vrij groot, maar niet overdreven. Zou ze niet groter willen hebben in ieder geval..
Afbeelding

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 18:50

Ik heb van mezelf hele dunne lippen, vooral mijn bovenlip is klein. Ik heb me er een tijdje onzeker over gevoeld, maar na ruim geëxperimenteerd te hebben met lipliner en shading etc. ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn smallere lippen gewoon beter bij mijn gezicht passen dus nu heb ik er vrede mee :D