Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Yenni schreef:Ik hoopte dat ik een deze dagen mijn Pinl Gellac startersset mocht ontvangen maar helaas is de lamp niet op voorraad. Nu krijg ik heb volgende week.
Ben benieuwd!
nikilover schreef:Yenni schreef:Ik hoopte dat ik een deze dagen mijn Pinl Gellac startersset mocht ontvangen maar helaas is de lamp niet op voorraad. Nu krijg ik heb volgende week.
Ben benieuwd!
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden!
Kleine tip: Ben je toevallig al lid van de FB groep? Mocht je eventueel kleurtjes ofzo zoeken etc. is het misschien altijd handig.. Ik heb gisteren nog 2 lakjes via de groep gekocht
nikilover schreef:Yenni schreef:Ik hoopte dat ik een deze dagen mijn Pinl Gellac startersset mocht ontvangen maar helaas is de lamp niet op voorraad. Nu krijg ik heb volgende week.
Ben benieuwd!
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden!
Kleine tip: Ben je toevallig al lid van de FB groep? Mocht je eventueel kleurtjes ofzo zoeken etc. is het misschien altijd handig.. Ik heb gisteren nog 2 lakjes via de groep gekocht
Yenni schreef:Welke groep is dat precies?
Yenni schreef:Mijn pink gellac set is binnen! Ik ga hem zo uittesten.
Yenni schreef:En hand heb ik nu gedaan. Ik doe het volgens het boekje en die zegt na de ultra shine dat ik klaar ben maar op internet lees ik dat je daarna nog eens met het cleanser doekje erover heen moet. Ivm de plaklaag. Weet iemand hier meer van?