Hij zit over m'n hele bovenarm haha. Lijnen ging nog. Daarna dunnere lijnen en stukjes schaduwen en dat was al poedersuiker, en toen het dotten. Was echt niet meer te doen haha
Heel mooi Emma! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Anoniem
Geplaatst: 22-05-15 17:42
Ja binnenkant bovenarm schijnt hell te zijn... Hoorde al van meer mensen dat het wel echt zeer deed maar dacht ach, ik ben totaal niet kleinzerig Het resultaat is het absoluut waard, maar ben blij dat ik niet nog een uur door ben gegaan. 4.5 in een keer is duidelijk toch echt te veel. Volgende keer nog een uurtje en dan is het gewoon af
En thanks ladies Er komt in alle rozen ongeveer even veel puntjesschaduw als in de achterste roos, en daar worden de buitenste blaadjes nog van ingekleurd
Drunksheep
Geplaatst: 22-05-15 17:43
Ik wil nu ook mijn rozen maar die staan nog op de lijst van de vele dingen die ik nog wil haha.
Oh wow emma, zoiets is echt wat ik ook wil! Maar dan op mijn bovenbeen. Heb jij het zelf ontworpen of de artiest? (Ja ik ben een heel stille meelezer )
Warboel
Geplaatst: 22-05-15 18:25
Ik wil ook nog supergraag een tattoo op m'n binnen-bovenarm, want ik heb links echt een ontzettend lelijk litteken van een beul van een huisarts die m'n implanon niet kon vinden én niet kon hechten ziet er niet uit
Anoniem
Geplaatst: 22-05-15 18:27
Damned schreef:
Oh wow [naam], zoiets is echt wat ik ook wil! Maar dan op mijn bovenbeen. Heb jij het zelf ontworpen of de artiest? (Ja ik ben een heel stille meelezer )
Mijn artist heeft hem ontworpen Ik heb aangegeven dat ik drie rozen wou, twee grote en een kleinere (mijn ouders en zusje) en hij heeft dat zelf helemaal uitgewerkt naar dit. Ik heb gisteravond het ontwerp pas voor het eerst gezien en is helemaal niks meer aan aangepast
UhNee
Geplaatst: 22-05-15 18:27
Heeel gaaf emma! Echt klassiek zo met die rozen! Ik wil m'n tattoo dus ook binnenkant bovenarm... Ben zooo benieuwd hoe het voelt Is het een beetje te vergelijken met epileren ofzo? *is tattoo-noob*
Geplaatst: 22-05-15 18:53
Mooi Emma... Maar niet hoopgevend qua pijn... Ik krijg mn tattoo daar ook... En ik zit minimaal 4-4,5 uur... Portret moet in een keer af...
Maar dat overleef ik wel...
UltimOo
Geplaatst: 22-05-15 18:54
Ik heb er ook een aan de binnenkant van mn bovenarm en vond het helemaal niet zeer doen. Vond het zelfs wel enigszins rustgevend haha Heb er ook 1 op mn onderrug en die deed op sommige plekken meer pijn.