Mijn fastdry topcoats en sticky basecoat zijn binnen Best snel want de ebay voorspelling was 20-27 februari en ik had ze zaterdag al binnen! Heb SV en poche besteld, SV stinkt inderdaad echt heel erg. Vind ze allebei wel fijn drogen. Heb ze gelakt (even snel op 2 nagels beide geprobeerd) en ben binnen 5 minuten gaan douchen. Base heb ik nog niet geprobeerd want heb nog gellak op, laatste weekje voorlopig waarschijnlijk. Donderdag moet het er eigenlijk al af, maar misschien dat ik nog even smokkel. Hihi.
Klinkt pijnlijk Stef! Ik vind die color changing ook echt heel leuk. Maar ja, ga ze niet halen want mag t voorlopig toch niet gellakken...
Siggislief
Geplaatst: 17-02-14 17:30
Deze heb ik nu zeker 2 dagen op zitten.
Na een dag werken zijn alleen m'n wijsvinger(s) wat versleten (alleen het puntje)
Tazzey
Geplaatst: 17-02-14 17:46
Ik heb vandaag een gaaf lakje van de Hema geprobeerd.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Die is gaaf Bernette!! Is die uit het vernieuwde assortiment?
Bnet
Geplaatst: 17-02-14 23:08
Thanks!
Ik maak mijn foto's altijd met mijn telefoon (iPhone). Ik kies een zo neutraal mogelijke achtergrond: de muur, de vloer, een gladde tafel, of een doek. Dan ga ik gewoon wat proberen met wanneer de lichtinval zó is, dat de kleuren zo mooi mogelijk erop komen. Soms betekent dit dat ik naar het raam gericht zit, soms zit ik met mijn rug naar het raam, zodat er als het ware een soort schaduw over mijn nagels valt. Het hangt bij mij heel erg van het weer af hoe ik zit en hoe goed de foto's worden. Met lamplicht werk ik ook wel eens, maar ik merk dan toch wel dat de kleuren vaak niet kloppen. Met te veel bewerken wordt het lelijk, dus ik probeer lamplicht wel te vermijden.
Ik bewerk nauwelijks na, alleen mijn tekstje erop en bijsnijden is vaak voldoende. Een heel enkel keertje verhoog ik het contrast een beetje (ik werk in Picasa van Google en daar kan je heel makkelijk hele simpele bewerkingen doen)
Ja Yv, die is van de nieuwe collectie Ik heb ook een paar anderen staan die er erg gaaf uitzien en ik kan niet wachten ze te proberen
Na 2 dagen werken tussen de paardjes, gaat de nagellak wel van m'n nagels hier en daar.. Dus ik ga zo weer maar eventjes andere kleur der op smeren als ik Drunken Jeans der af heb.