Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:zeg maar...
Sanniey schreef:Ik heb dumbels van 1 kilo. In mijn schouders zit het namelijk niet helemaal goed, waardoor m'n schouders gaan kraken bij de meeste oefeningen, dus ik bouw het rustig op. Als het goed gaat met die 1 kilo dan zwaardere. Wat voor flesjes had je dan? Van hoeveel liter zeg maar?
Diane_ schreef:Wat me trouwens opvalt en waar ik me elke keer weer over verbaas (in shred level 3): Voor de 2e set jumping lunges zegt ze dat je je andere been voor moet zetten. Dan denk ik: Je wisselt de hele tijd van been, wat boeit het nou welk been je voor zet als je begint?! Ik erger me er echt kapot aan, haha.
oh_oh schreef:Sanniey schreef:Ik heb dumbels van 1 kilo. In mijn schouders zit het namelijk niet helemaal goed, waardoor m'n schouders gaan kraken bij de meeste oefeningen, dus ik bouw het rustig op. Als het goed gaat met die 1 kilo dan zwaardere. Wat voor flesjes had je dan? Van hoeveel liter zeg maar?
Ik gebruikte gewoon halve liter flesjes. Maar daar merkte ik niks van. De 2 kilo voel ik wel. Vooral bij voorwaartse bewegingen van het lichaam af.
NeverGiveUp schreef:Jolien87 schreef:Nog twee van die standaard quotes:
"let's go for 2 more"
"we're almost there"
I WANT YOU TO FEEL LIKE YOUR DYING
YOUR ABS SHOULD BE BURNING LIKE HELL
IT FEELS LIKE YOUR HEART IS ABOUT TO EXPLODE