Waarom hebben de meeste wielrenners geen bel? Ik snap dat het met een TdF of een Giro weinig toegevoegde waarde heeft, maar als je met een noodgang mensen gaat inhalen die minstens 10-20km per uur langzamer gaan, is het voor de veiligheid wel handig om hem te gebruiken.
Na vijf dagen fietsen ben ik me echt een paar keer de tandjes geschrokken en was ik met een korte bel er wat meer op voorbereid geweest, we hebben nu samen afgesproken dat als we achter elkaar fietsen de achterste maar gaat bellen, zodat in ieder geval de voorste op tijd aan de kant kan gaan.
Alhoewel je soms ook een misthoorn nodig hebt, dan bel je je helemaal suf en horen mensen het gewoon niet. Meestal roep ik nog een Pas op! zodat je niet ook nog een schrik reactie krijgt. Ik zie wel steeds meer spiegels op de elektrische fietsen, hopelijk komt er straks ook een generatie die standaard een helm gaat dragen
IMAY; heb je geen klein zadeltasje? Ik neem echt overal waar ik naar toe ga in ieder geval een havermoutreep mee. Dan weet ik dat ik een paar uur vooruit kan.
Vanavond weer een rondje, nu alweer zin in

Moet wel een beetje afkicken na zoveel dagen en kilometers.
Het was een heerlijke week om te fietsen! Volgende keer in het buitenland en gaat de tent mee.