Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:09

Ben heel benieuwd naar je verslag Namiro! Utmb, zo cool.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:13

Sherivey dat is ook een manier om jezelf te motiveren een wat verdere run te doen :D
En ach Garmin...

Haha tiggs nou ik wil geen hyrox maar ben altijd in voor iets beter te leren!

Suliko wat een goede uitleg ook weer. Ik heb er echt 0 verstand van maar word gewoon enthousiast om te proberen.
Ik was niet echt pace tempo aan het oefenen, dit was mijn tempo met mijn spierpijn _O-

Geen spierpijn van het rijden Ieries! Valt weer alles mee haha.
Ah ik zou zo zeggen ik ga met je mee maar ik ga morgen al met Suliko lopen. Veel plezier maandag!

Omg Sv als je dat gaat doen ben je echt wel beetje gek hoor O:)

BusyMissy het was heerlijk om wer te rijden en bezig te zijn met een paard. Had het echt gemeist.
Veel plezier in de Eiffel ook een prachtig gebied volgens mij!

Jaaa Namiro wat goed *\o/* Benieuwd naar je verslag!

Ik heb alleen bootcamp les gegeven vanmorgen, stond alleen met nabespreken weer nat in de kou af te koelen... Gewoon echt niet fijn voor mijn spieren. Flink gegeten vandaag dus daar ligt het iig niet aan morgen :')

iirrssjjee

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:10

Bedankt voor jullie complimenten dames! Ik ben momenteel in Center Parcs dus lees even wat lastig bij. Morgenochtend gaan we met de hele familie hardlopen haha. We zitten hier ook met de hele familie, dus leuk uitstapje. Alleen mijn ouders rennen niet mee (en de kleinste van ons natuurlijk ook niet hahaha) maar de oudste van ons doet mee op z'n loopfiets! Een rondje van 800m en dan kan een ieder er zoveel doen als diegene wil. We gaan met 7 man rennen (en 1 kleine man) dus erg gezellig :D

@leonie, ja de ingreep heeft echt wonderen verricht! Een compleet ander ventje is het nu! <3

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:36

Stukje bij beetje steeds meer een thuis. Mooie rondes, Sherivey!

Knap dat je drie dagen rust hebt gehad, Suliko. Van het hardlopen dan. :D Fijn dat je fysio zo goed met je meedenkt!

Sterkte met de drukte, Lies. Schiet het al op met de verbouwing van jullie mooie plek?

Wat gaaf dat jij ook naar Berlijn gaat, Samantha!

Het begin is er weer, Irisje! Lekker gelopen met de familie vandaag?

Wat ben je toch fanatiek Leonie, met je bootcamp, spinning en hardlopen! Misschien carbonschoenen aangeschaft? Ging dat net zo per ongeluk als je inschrijving voor Berlijn? :))

Wat cool dat je ook aan windsurfen doet, Muppetmayo!

Mooie dijktraining, SV! Bedankt voor de inspiratie. Ik wil in maart de Sallandtrail weer lopen en wat beter voorbereid aan de start verschijnen. Dus eind dit jaar wil ik met heuveltraining starten. Dat kan natuurlijk ook heel mooi op een dijk inderdaad!
Lekker gelopen vandaag?

Busymissy, ik krijg ook schuurplekken als ik in een hemdje loop. Ik gebruik een deostick met maximum protect crème. Die had ik nog staan, voldoet me prima. Veel plezier in de Eifel!

Fijn dat je 7 km zo lekker ging, Tiggs! Leuk vooruitzicht, je nieuwe fiets.

Hoppa, PR in de pocket. Super Goof!

Mooie vakantie gehad, Fenn? Altijd leuk, even in een andere omgeving lopen.

Mooie foto’s, Germie.

Superrrrr Namiro! *\o/*

De laatste intensieve week van m’n schema zit erop. De komende twee weken mag ik rustig aan doen. Vanochtend vroeg vertrokken om toch nog een beetje met redelijk weer te lopen. Na een bui geen droge draad meer aan maar wel lekker gelopen. 20 minuten ingelopen op gemiddeld 6:34/km, toen 16 km op flink tempo. Gemiddeld tempo was 5:52/km zie ik, heel blij mee! En toen nog 30 minuten uitgelopen op 7:18/km. Heb een stukje gewandeld om m’n hartslag te laten zakken en toen weer lekker rustig naar huis gelopen.
Erg blij hoe het gegaan is. Vorig jaar had ik hetzelfde schema en toen was ik compleet stuk na die 16 km en kon ik die 30 minuten niet meer uitlopen. Nu gaat het me zoveel makkelijker af. Kom maar op met die marathon! :):)

Afbeelding

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:30

Puera, wat fijn dat het nu zo veel beter gaat! En 16 km volle bak, knap gedaan, gaat vast helemaal goed komen met je marathon!
Fijn dat je nu even lekker rustig aan mag doen.

Leonie, veel plezier morgen met Suliko!
Leuk dat jullie weer samen gaan lopen.

Irisje, leuk zo met de loopfamilie op pad!

Namiro, gefeliciteerd met het finishen van je trail! Ik ben ook benieuwd hoe het was.
Was deze trail nou met alleen maar 2 vp's of was dat een andere?

Busy missy, eifel is gaaf inderdaad! Ben er 2 jaar geleden geweest, en heel mooi gelopen daar, geniet er van.

Bleh vandaag was het echt geen pretje om van huis te gaan, als je zo een koukleum bent als ik.
Ik was nog maar op 1km en zat al in een mega stortbui, hoopte snel tussen de bomen te zijn, daar valt het meestal wel mee.
Kreeg echt koude handen, maar gelukkig werd het halverwege droog! Dat was echt even genieten, liep toen ook net op een open stuk op de Loenermark, echt genoten van het bloeiende vingerhoedskruid, zo mooi!
Ik liep lekker en was bijna thuis, toen er weer een dikke stortbui over mij heen kwam, echt niks meer was droog, ik moest nog 2km, en op sommige stukken zag ik bijna niks, de regen kwam flink hard in mijn ogen.
Tempo van 3.07 was echt een raar verzinsel van Garmin, heb ik helemaal niet gelopen, niet eens in de buurt :)
Thuis meteen onder de warme douche gesprongen, en nu heerlijk bijkomen!

Afbeelding

Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 15:43

Lekker gelopen ieris, mooie kilometers gemaakt. Ik denk dat wij vandaag een stuk dezelfde route hadden als jij haha. Wat een weer hè..

Puera fijn dat het zo goed ging! Welke marathon ga je ook alweer lopen, ik ben het even kwijt. Was dat die van Sneek?

Mijn vriend en ik startten vanmorgen iets over achten met trailen op de Loenermark. Ik merkte meteen al dat het vandaag pittig zou worden.
Eerst een ronde van 23km over de Loenermark. Ik zweette me na 2km alweer kapot :+. Totaal geen koukleum hier.
Na bijna 20km begon het enorm te regenen. Na 23km weer terug bij de auto, in de regen wat gegeten, drinken bijgevuld en door naar het Deelerwoud. Daar werden we weggespoeld door enorme hoosbuien. Ik had mijn regenjas mee, maar die heb ik niet aangehad. Ik had het ondanks de regen warm zat en was toch al doorweekt.
In het Deelerwoud ook nog ruim 20km gelopen met veel regen en modder. Toen was het wel op bij mijn vriend en ik vond het ook wel welletjes.
Ruim 43km gelopen met meer dan 600 hoogtemeters.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding