Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Benieuwd naar je verslag!

Fijn dat je fysio zo goed met je meedenkt!

. Totaal geen koukleum hier.

Mogelijk volgend jaar weer want er zit een kans in dat de originele route weer toegankelijk is.
Maar toen was het weer wel veel beter!

maar het klinkt wel als een hele toffe en mooie ervaring. En een stuk meer posten dan voorspeld. Wat kanp ook van jou vriend en die vriend van jullie 92, wauw. Mega respect voor jullie alle 3 want wat een afstanden zeg. Heel gaaf, lekker even uitrusten en een nieuwe uitdaging uitzoeken
En misschien stonden er af en toe nog een fotograaf onderweg?
. Mijn dochter was ziek dus mijn man kon mij niet afzetten zoals gepland om vervolgens naar een speelpaleis te gaan. Dus Suliko naar Den bosch gekomen en ik haar daar opgepikt om naar de Duinen te rijden.
. En het zonnige zuiden deed zijn naam eer aan want tijdens onze 27km hielden we het gewoon droog!
). Het liep voor mij iig een heel stuk beter dan vorige week in Berg en dal en op het einde voelde ik me ook gewoon nog goed. 

. Hij gaf er ook bijna geen waarde aan in de trainingsbelasting. Ik denk omdat ik grotendeels in zone 2 heb gelopen dat hij er geen meerwaarde in zag
Ook korte stukjes lopen, bootcamp en spinnen vind hij ook niet spannend deze week dus hij loopt alleen maar omlaag
.
Puera schreef:Haha nee Berlijn was echt mega impulsief, hier heb ik wel echt even goed over nagedacht omdat ze echt wel duur zijn. Maar met 20% korting en mijn man die al zijn pr's aan het breken is, kon ik het niet meer aan. ik had ze gewoon nooit moeten proberen in de winkelWat ben je toch fanatiek Leonie, met je bootcamp, spinning en hardlopen! Misschien carbonschoenen aangeschaft? Ging dat net zo per ongeluk als je inschrijving voor Berlijn?
. Kortom, we hebben er echt tussendoor gelopen.
Mij niet bellen hoor pfffff. En wat hebben jullie goed en ver gelopen, zeker met al die plensbuien! Ik ben altijd wel jaloers op je mooie omgevingen hoor
Dat mentale stukje zou ik echt niet kunnen hoor! Dat stuk over technieken enzo bij Krav klinkt wel echt super interessant 
Ik vind het trouwens net zo onvoorstelbaar als jij hoor al die hoogtemeter lopers
Ik vind het ook super knap hoeveel duinen jij loopt!
Heel knap gedaan! Klinkt wel echt heel mooi maar ook heel pittig. Gaaf gezicht denk ik om alle "prof" lopers zo voorbij te zien komen. Geen last gehad van de warmte uiteindelijk? Heel leuk verslag om te lezen! Die file de berg op
Ik snap dat de fotograven ook niet gratis werken, maar wat een geld!
Volgens mij ben jij meer dan klaar voor de marathon!
Ik vond het maar zwaar, mijn benen wilden echt niet ook. Achteraf gezien heb ik zondag de hoeven van mijn paardjes gedaan en veel gehurkt gestaan, misschien waren ze daar moe van want ik vind dat altijd wel pittig. Had het gevoel dat ik totaal niet vooruit kwam met lopen, maar uiteindelijk was ik toch minder langzaam dan ik dacht, bijna dezelfde tijd als de vorige keer. En tot mijn verbazing zag ik achteraf ook dat ik ineens 80% van de tijd in zone 4 heb gelopen in plaats in zone 5
Alleen de laatste kilometer in zone 5 omdat ik snel naar huis wilde kennelijk haha. Dus ergens verbetert het wel, tot nu toe heb ik eigenlijk steeds in zone 5 gelopen. -Namiro- schreef:Nou het verslag van de Mozart Trail!
dus ik reageer niet zo heel vaak. Hopelijk vinden jullie dat niet erg