Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Danielleeee_ schreef:Xanthippe schreef:Die is echt mooi, limilou!
Mijn nieuwe projectje zal uitgesteld moeten worden, heb net ontdekt dat ik zwanger ben, dus die plannen gaan de ijskast in.
Gefeliciteerd!Is tatoeëren slecht als je zwanger bent?
limilou schreef:die van mijn vriend nog niet op insta langs zien komen maar hier was hij net gezet [ [url=m/5uCgbx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Xanthippe schreef:Die is echt mooi, limilou!
Mijn nieuwe projectje zal uitgesteld moeten worden, heb net ontdekt dat ik zwanger ben, dus die plannen gaan de ijskast in.
Pluisje1998 schreef:Is er hier toevallig iemand die een tattoo heeft van Melanie Mae? Ik zag op instagram dat ze weer boekingen gaat aannemen en haar stijl is eigenlijk precies wat ik zoek.
Pluisje1998 schreef:Nog geen afspraak gemaakt hier, maar de eerste emails over mijn idee en wat het ontwerp moet gaan worden zijn er uit. Vind het best spannend zo de eerste echte stappen richting mijn eerste tattoo zetten, maar ik heb er nu al wel heel veel zin in!
Peony schreef:Pluisje1998 schreef:Nog geen afspraak gemaakt hier, maar de eerste emails over mijn idee en wat het ontwerp moet gaan worden zijn er uit. Vind het best spannend zo de eerste echte stappen richting mijn eerste tattoo zetten, maar ik heb er nu al wel heel veel zin in!
Leuk! Ik vind het ook best spannend. Was jij nou ook met Melanie aan het mailen?