[***] schreef:Net even 2 palettes besteld, namelijk 1 color corrector palette en een concealer palette waarmee ik hopelijk mijn wallen mee kan weg werken. En de W7 Honolulu Bronzer, was niet duur maar ik vind hem er mooi uitziet, niet te heftig. Ben benieuwd of het aanbrenger gaat lukken, vind dat altijd een beetje eng. Ben bang dat het er in de spiegel op mijn kamer met het licht er goed uitziet, en dat het dan bij daglicht 1 grote veeg o.i.d. is.
De bronzer van W7 heb ik ook, zit een heel fijn kwastje bij, werkt super makkelijk!

Donnar, mooie aankopen!
Darah, ook hele mooie aankopen. En sterkte, wat enorm rot..

Friem, ik vind je snaps van je ventje ook altijd zo leuk om te zien.

Drunksheep schreef:Zit me hier zo hard in te houden met die huidige actie van Colourpop... 9 producten in mijn mandje voor $31... maar ik kan het geld eigenlijk echt niet missen. Hmfkeflklwqopqpw.
Volgensmij ben je gezwicht, toch?

Aight, mooie ride or die heb je!

Ik heb van het weekend mijn verjaardag gevierd met wat vrienden (ruim een week of twee te vroeg maar kan nooit te vroeg zijn voor cadeautjes) en nou, m'n aankopen bij ICI van Urban Decay op m'n verjaardag zijn nu zowat gratis.

Ze wilden eerst een ander Morphe palette halen voor me maar moesten meteen aan me denken bij deze kleurtjes.

Die swatches.