[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 20:07

DS, ja ik ben echt verliefd op Flitter! <3 Hele aparte kleur en in ieder licht anders. Denk dat 'ie ook heel mooi gaat zijn over een andere liquid heen. :j Ik vind je look prachtig en je wenkbrauwen vind ik trouwens super mooi zo. Ik zou de bovenkant ook niet weghalen. :)

[***] schreef:
Net even 2 palettes besteld, namelijk 1 color corrector palette en een concealer palette waarmee ik hopelijk mijn wallen mee kan weg werken. En de W7 Honolulu Bronzer, was niet duur maar ik vind hem er mooi uitziet, niet te heftig. Ben benieuwd of het aanbrenger gaat lukken, vind dat altijd een beetje eng. Ben bang dat het er in de spiegel op mijn kamer met het licht er goed uitziet, en dat het dan bij daglicht 1 grote veeg o.i.d. is.

De bronzer van W7 heb ik ook, zit een heel fijn kwastje bij, werkt super makkelijk! :j Daarmee aanbrengen en dan met een kabuki kwast uitblenden helpt voor mij het beste.

Donnar, mooie aankopen!

Darah, ook hele mooie aankopen. En sterkte, wat enorm rot.. :(:)

Friem, ik vind je snaps van je ventje ook altijd zo leuk om te zien. <3 Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben, geniet ervan!

Drunksheep schreef:
Zit me hier zo hard in te houden met die huidige actie van Colourpop... 9 producten in mijn mandje voor $31... maar ik kan het geld eigenlijk echt niet missen. Hmfkeflklwqopqpw.

Volgensmij ben je gezwicht, toch? _O-

Aight, mooie ride or die heb je! :j

Ik heb van het weekend mijn verjaardag gevierd met wat vrienden (ruim een week of twee te vroeg maar kan nooit te vroeg zijn voor cadeautjes) en nou, m'n aankopen bij ICI van Urban Decay op m'n verjaardag zijn nu zowat gratis. _O- Maar, superlief, van 3 vriendinnetjes deze cadeau's gekregen (en make up tasje gekregen die perfect is voor al mijn kwasten) <3

Ze wilden eerst een ander Morphe palette halen voor me maar moesten meteen aan me denken bij deze kleurtjes. <3

Afbeelding

Afbeelding

Die swatches. <3 Links is de lipstick van Estée Lauder in Wildly Pink. Heb 'm nog niet op gehad maar een prachtige kleur. Daarna het Sleek palette in Ecliptic, Subsolar, Hemisphere, Equinox hoewel de flits ze allemaal hetzelfde laat lijken :+ en daarna een aantal uit het Morphe palette. <3
Afbeelding

Niniane

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 21:07

Wat een leuke cadeautjes Shiz!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-16 21:39

Zou mijn lijst kunnen zijn Aight :D Kort maar krachtig.

Wat een leuke cadeaus Shizzel! Dat highlight palette heb ik ook {:} <3

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 01:15

Tof shiz!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 05:09

Bedankt allemaal! Kanker is gewoon kút.

Mooie Ride or die lijst Aight! Mooie wimpers heb je :j die essence concealer gebruik ik ook!

Ahh super gave cadeautjes Shizzle!! Altijd leuk om (bijna) jarig te zijn :D

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 09:56

Vanavond shop night bij douglas

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 10:23

Darah, wat ontzettend naar zeg, sterkte!

En thanks Shizz! :* Ik heb me nog wel ingehouden, goed hè haha. Baal stiekem wel een beetje. Maar wat heb jij een lekkere verjaardagscadeaus gekregen haha! Dat palette past écht bij je.

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 11:06

Ik lees al even mee in dit topic, en heb al heel wat aan alle tips die hier gegeven worden gehad, haha. Maar ik heb even een vraag. Ik wil graag een oogschaduw palette gaan kopen maar ik heb geen idee van welk merk! Er zijn er zo veel, dat ik niet weet waar ik goed aan doe. Basis kleuren heb ik al, maar ik wil meer andere kleuren die fijn aanbrengen en ook heel de dag goed blijven zitten. Dus, hebben jullie ideeën ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 11:25

Mutsie93 schreef:
Ik lees al even mee in dit topic, en heb al heel wat aan alle tips die hier gegeven worden gehad, haha. Maar ik heb even een vraag. Ik wil graag een oogschaduw palette gaan kopen maar ik heb geen idee van welk merk! Er zijn er zo veel, dat ik niet weet waar ik goed aan doe. Basis kleuren heb ik al, maar ik wil meer andere kleuren die fijn aanbrengen en ook heel de dag goed blijven zitten. Dus, hebben jullie ideeën ?

Ikben redelijk fan van Sleek. Is mooi budget en evengoed fijn in gebruik en goede pigment. Op www.boozyshop.nl hebben ze sleek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 11:28

Mn gemini vertikt het te drogen vandaag >;) stom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 11:29

ralphtdw schreef:

Oeh waar zie je dit staan? Ideale gelegenheid om eens dipbrow te kopen :D

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 11:42

Joolien schreef:
Mutsie93 schreef:

Ikben redelijk fan van Sleek. Is mooi budget en evengoed fijn in gebruik en goede pigment. Op http://www.boozyshop.nl hebben ze sleek.

Thanks! Ziet er inderdaad goed en nog leuk geprijsd ook!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 11:44

Jans schreef:
ralphtdw schreef:

Oeh waar zie je dit staan? Ideale gelegenheid om eens dipbrow te kopen :D

Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 11:59

* uitgezonderd MAC zeker?

Oja heb toch geen geld, kan toch niks kopen :')

Shizzel goede cadeautjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 12:04

Yes! Tnx! Ik ga eens kijken vanavond :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 12:32

Ik sla over, maar het kriebelt wel. := Heb deze maand al een leren jas gekocht van Goosecraft die een rib uit mijn lijf was. :o

Vind 20% ook een beetje karig eigenlijk. Scheelt amper.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 15:06

Mooie aankopen op laatste pagina's!

Iemand hier ook lid van make up actie? Benieuwd hoe de producten bij jullie bevallen :j

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 15:59

Ik moest even nieuwe kwasten reiniger en een beautyblender dupe halen want mijn rat had mijn andere gesloopt. Die was 8,- maar zag deze bij kruidvat voor 2,- dus dacht, even proberen. Ben benieuwd. Maar natuurlijk was daar ineens Max Factor, alles voor 9,95 dus meteen palletje gepakt die ik al wilde, maar is normaal 20,- Dus ik ben weer happy :D Ze zijn zo heerlijk romig. En ik dacht, even proberen met een wenkbrauw sjabloon. Vind wenkbrauwen nog altijd moeilijk.

Afbeelding

Mijn eerste swatches haha

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 16:21

Ik heb wel eens zo'n beauty blender van de kruidvat gehad. Maar ik kon er een raam mee ingooien, zo hard! Meteen weer weggegooid. Daar viel niet mee te 'blenden' haha.

Ben benieuwd naar je sjabloon ervaring :j

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 16:41

Ik vind de sjablonen verschrikkelijk haha.

BB is super zacht deze. Veel fijner dan de duurdere die ik had. Ook ander materiaal. Luchtiger.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 06-09-16 16:52, in het totaal 2 keer bewerkt

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 16:51

Fijn! Dan zullen ze wel vernieuwd zijn :)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 16:53

Ik denk het. of ik ben gewoon hard gewend haha. Mijn vorige was best hard.

en heb me opgemaakt. Het roze laat mijn groen/blauwe ogen wel heel goed uitkomen vind ik. Wenkbrauwen met sjabloon gedaan maar mwah.

Afbeelding

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 17:12

Klopt wat je zegt! Komen mooi uit. En mooi gedaan ook trouwens!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 17:25

Dankje :o Ik word er ook steeds wat sneller in, dat is ook wel fijn. Nu wil ik nog oefenen met andere stijlen, want ik heb wel altijd hetzelfde 'patroon'. Van licht binnen naar donker buiten. Laatst had ik donker beide buiten kanten en licht middenin. Was ook wel mooi, alleen moet op die manier blende goed oefenen.

Maar goed, ik had mijn make-up net in een opwelling gedaan. Nieuw gekocht dus moest getest worden. Maar ik kwam er net achter dat mijn haar stonk naar paardenmest en ga vanavond nog weg. Dus ik net onder de douche mijn haar wassen en met pijn en moeite mijn make up intact gehouden :') Maar het is gelukt!

EDIT: Noooooo Douglas avond... Verdomme. Nu wil ik heen. Maar kan niet. Misschien ook maar goed haha.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 17:38

*onder de meeleessteen vandaan*

Ohhhh Eline wat MOOI! Staat je fantastisch, echt heel mooi gedaan. Wilde ik even kwijt :D

Verder zie ik meer mooie aankopen op de laatste pagina's!
Hier nog meer mensen die uitkijken naar herfstweer, sjaals, vesten, hoeden, jassen en bordeauxrode lippenstift? :))