Let ook op dat veel soorten cruesli ontzetten veel suiker bevatten.
Er ligt hier een doos merci me aan te staren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lieve foto!
Cheetahfan schreef:O: 200 gram Skyr met 30 gram quaker muesli
T: appel
L:4 el havermout, cashewmelk, halve banaan, rozijnen3 eiwit, 2 handjes spinazie en wat tomaatjes op een spelt boterham
T: 150 gram magere kwark met een banaan
A: sla melange, gegrilde kipfilet (Met kippapier van Maggie) , een halve avocado, tomaat, komkommer
T: halve smart protein bar, handje druiven
D: Thee, flesje Rivella Cranberry
B: 5 km hardlopen, 20 minuten losse oefeningen in de fitness

. 
magda_90 schreef:Welkom Hillady!
Ik ben eindelijk de drempel overgegaan en ga voor donderdag een proefles fitness doen!![]()
Ik wandel wel veel met de hond (5-15km) maar daar wordt ik niet bepaald slanker van dat hoop ik nu wel te worden, weg met die vetblubbers.

Helemaal niet zo'n hele nette week gehad dus heel tevreden! M'n doel voor deze week is 1700 calorieën per dag, nieuwe macro's (127 gram eiwitten, 149 gram koolhydraten en 66 gram vetten dus dat wordt nog best puzzelen haha), 20-30 minuten cardio per dag en 3x krachttraining, ben benieuwd of ik volgende week weer een kilo kan afvallen
Vandaag in elk geval al heel fijn benen getraind met m'n PT plus een halfuur stairmaster.
Vind dat macro gepuzzel nog best lastig. Vooral max 150 gr kolydrathen (Hoe schrijf je dat ooit?) vind ik pittig. Onder mijn kcal doel blijven gaat aardig goed. Goeie planning heb je qua sport!
M'n baby abs beginnen al langzaam hun terugkeer te maken dus ik ben tevreden met m'n vooruitgang in zo'n korte tijd (ben pas sinds 3 weken weer echt serieus).
Vind het op zich wel te doen maar het is wel een beetje gepuzzel en gedoe. 
(er spelen zeker ook andere factoren mee, maar energiebalans speelt een grote rol)
)