Ik ga dood hele dunne naald nu voor de nerfjes in de blaadjes
K_im
Geplaatst: 22-05-15 14:37
Volgende week vrijdag, 12 uur, ben ik aan de beurt en krijg ik een kat in mijn nek Deze afbeeldingen worden gecombineerd. Ik vind de fijne lijnen van de ene afbeelding mooier, maar ik wil 'm wel recht hebben zitten.
Ik zit nog steeds met het idee van de weerfoto als tatoeage, maar ik vind het zo lastig op te bepalen waar ik m laat zetten. Had de voorkeur voor mijn arm maardat vind ik gewoon niet handig omdat je dan de hele plaat niet in een keer ziet en dat vind ik zonde. Bovenbeen vind ik een beetje lomp ofzo, rug liever niet want het was de vorige keer zo pijnlijk Dus, jullie nog ideeën? Voor de herinnering, het gaat om deze plaat: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=55FEC906
Denk dat ik wel moet denken aan minimaal 20 X 20 cm.
Oh Joolien die artist die mijn tattoo gezet heeft had zo'n leuke weertattoo gezet, moest gelijk aan jou denken toen ik het zag! Wacht ik ga 'm even opzoeken. Al is het niet helemaal wat jij zoekt.
Anoniem
Geplaatst: 22-05-15 14:45
K_im schreef:
Hoe vol zit je al? Schouderblad wellicht?
Ik heb nog een schouderblad over, maar dat was zo pijnlijk Liefst zet ik m op mijn andere bovenarm maar ik ben echt bang dat dat niet mooi is. Maar ik heb een plan, ik ga de foto uitprinten en uitknippen en op mijn arm plakken, eens kijken hoe dat staat. Ben benieuwd Warboel.
Nu ik er nog een keer naar kijk, lijkt het er niet zo veel op haha. Vind zelf op je arm wel heel mooi, maar dan wel groot zeg maar. Benen vind je niet zo mooi, maar aan de zijkant van je bovenbeen dan? Dijbeen ofzo?
Zeeuwsemeid
Geplaatst: 22-05-15 15:38
Oh dit is trouwens mijn tatoeage tot nu toe, valt me op dat de korsten erg dik en veel zijn bij de ingekleurde achterpoot.. daar is het nu ook nog rood en erg pijnlijk. Maar voor de rest heb ik er nog geen last van.. 17 juni de volgende afspraak om de rest in te kleuren