De top vind ik ook enorm dik.. De base vind ik geweldig, de kleuren verschillen in dikte, maar daar heb ik geen problemen mee. De top probeer ik gewoon zo dun als mogelijk aan te zetten, en ik laat het best een poosje vloeien zodat het wat minder hobbelig is.
Ik weet echt niet wat jullie met bluesky doen, en ja, hij is wat dikker (het is dan ook gel ) Maar ik heb echt nooit hobbels of bobbels Vind het heel raar...
Weet ik Stef, dat het gel is, maar mijn persoonlijke voorkeur heeft gewoon dunne lakjes . Voor mij is het ook een kwestie van wennen, maar toch geef ik voorkeur aan de dunnere substanties. Ik heb geen last met hobbels of bobbels of ongelijkmatigheid trouwens. Heb het nu dan wel 1x ( ) geprobeerd, maar vooralsnog tevreden. En lekker snel .
Nee ok, dat sloeg ook meer op bunga, die de polish kennelijk laat levellen. Dat je dat bij gel doet: logisch. Maar dat moet bij gelpolish echt niet nodig zijn.
AvWShots
Geplaatst: 17-02-14 02:01
Zijn de laagjes dan niet gewoon te dik? Bij 1 kleurtje heb ik wel dat het een beetje gevlekt er uit ziet en na even wachten het egaal is, maar dat ligt puur aan de kleur en volgens mij (ik weet niet hoe) is deze iets uitgedroogt.
In ieder geval smeert deze ene gewoon echt niet lekker, terwijl de rest van mijn lakjes dat wel doen. Ik heb ook een gewone nagellak in dezelfde kleur en daarbij gebeurd qua dekking het zelfde. Een soort donkere plekken bij de 1e laag (na meerdere lagen zie je er niks meer van).
Wat ik doe? Geen idee! Ik breng het normaal op, maar als ik het meteen onder de lamp zou steken zouden er strepen in zitten? De kleur is vip10, bij de andere heb ik er eigenlijk geen last van.. apart, ik vind het gewoon mooier ogen als ik het tien seconden ongeveer laat zitten voor ik het in de lamp steek.. misschien slaat het nergens op hoor, maar heb er zo een beter gevoel bij lijkt net of het dan rechter trekt
Ja, meer kun je niet doen. Ik neem aan dat je werkt met handschoenen? Dat scheelt ook een hoop vuil alleen het poeder wat vaak in die handschoenen zit om het aantrekken makkelijker te maken kan ook pijnlijk zijn.
Iemand toevallig tips voor mij om mijn nagels weer wat sterker te krijgen... er blijven maar bovenlaagjes los laten, zodra ik me (en mijn nagels zijn niet eens lang) ook maar licht tegen aan stoot splijt / breekt mijn nagel... Ik begin er een beetje moedeloos van te worden.
Sowieso een goede basecoat gebruiken onder je lak. Verder je glasvijl gebruiken, smeren met Lemony Flutter. Vergeet niet dat stress een oorzaak kan zijn van slechte nagels.
Sinds ik healthy hoof gebruik zijn mijn nagels veel sterker en witter! Eerst waren ze gewoon doorzichtig. Weet alleen niet of je het in NL makkelijk aan kan komen.
Ik lak mijn nagels overigens maar weinig en als ik het doe kort en met passende verzorging er bij, ik denk dus niet dat het euvel daar aan ligt. Helaas, want dan zou het wsl wel het makkelijkst zijn er iets aan te doen...
Ga eens even kijken naar gelatine en healthy hoof...
Edit: healthy hoof creme lijkt trouwens makkelijk verkrijgbaar te zijn .