Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsaCalixa schreef:Pff, vandaag na een tijdje rust weer geprobeerd te hardlopen, maar nee hoor, opnieuw last van m'n soleus spierWilde kijken of het zonder mijn corrigerende zooltjes beter ging. Maar niet dus. Echt balen, net nieuwe mp3 binnen en vol gegooid met leuke muziek, mooie hardloopoutfit gekocht en zelf qua gedachtengang veel motivatie om te hardlopen. En dan dit stomme gedoe.
welshfan97 schreef:IsaCalixa schreef:Pff, vandaag na een tijdje rust weer geprobeerd te hardlopen, maar nee hoor, opnieuw last van m'n soleus spierWilde kijken of het zonder mijn corrigerende zooltjes beter ging. Maar niet dus. Echt balen, net nieuwe mp3 binnen en vol gegooid met leuke muziek, mooie hardloopoutfit gekocht en zelf qua gedachtengang veel motivatie om te hardlopen. En dan dit stomme gedoe.
Moed houden! 9 maanden geleden begonnen bij mij ook blessures te komen en het heeft lang geduurd maar als je weer kan geniet je dubbel zo veel! Zelf zit ik nu ook weer stil, geen idee hoe het ontstaan is, maar ik kijk er nu al naar uit om de eerste keer weer te kunnen gaan lopen. Maar ik snap dat het tegenvalt.
IsaCalixa schreef:Nee. Ik heb voorheen altijd hardgelopen op mijn badmintonschoenen, en toen nooit ergens last van gehad. Ben toen een hele tijd niet meer wezen hardlopen. Maarik had wel van iemand gehoord dat badmintonschoenen eigenlijk niet genoeg steun geven, dus toen toch maar echte hardloopschoenen gehaald. Alleen wist dus niet dat je ze ook moest laten aanmeten etcZe liepen gewoon prima en pasten voor mijn gevoel goed, dusja..
Romyv schreef:Ik denk gezien haar verhaal dat ti 15 min inlopen plus 10 min uitlopen perfect gaan aansluiten
Kiwipitje schreef:Overigens heb ik diverse regionale wedstrijden gelopen, maar hier is echt niet bijna iedereen binnen 30 min. over de finish. Heb zelfs tijden van 40-45 minuten gezien op de 5k. Ligt gewoon heel erg aan het soort wedstrijd denk ik, maar niet nodig om iemand onnodig zenuwachtig te maken
Greetje63 schreef:Of wij een langzameKiwipitje schreef:Overigens heb ik diverse regionale wedstrijden gelopen, maar hier is echt niet bijna iedereen binnen 30 min. over de finish. Heb zelfs tijden van 40-45 minuten gezien op de 5k. Ligt gewoon heel erg aan het soort wedstrijd denk ik, maar niet nodig om iemand onnodig zenuwachtig te maken
Hebben wij vast een snelle regio want hier is het wel zo bij de kleinere regionale wedstrijden. Maar bij grote evenementen zeg ik toch dat de tijden behoorlijk oplopen. gewoon even kijken bij de uitslagen.nl en dan kun je terug zien wat er het voorgaande jaar op betreffende wedstrijd is gelopen.
Sommige wedstrijden hebben ook duidelijke sluitingstijden of doorkomst tijden. Maar die zijn dan altijd op de site terug te vinden. Maar in het algemeen hoe massaler het evenement hoe langer je de tijd krijgt voor een bepaalde afstand.