Als het goed is ga ik over een paar dagen een afspraak maken voor het plaatsen. Heb er zelfs over gedroomd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NikkiDeKerf schreef:Wacht jij ook al >1 jaar, en heeft de huisarts dan inmiddels iets van onderzoeken in gang gezet bij jou?
Valerie93 schreef:Na lang uitstellen en twijfelen nu toch maar een afspraak gemaakt voor volgende week woensdag om de mirena spiraal te laten plaatsen. Vandaag de verpakking opgehaald bij de apotheek en moest toch wel even slikken van het bedrag, word gelukkig vergoed via verzekering.
Nu toch best wel in spanning wachten tot het zover is! Reden dat ik de spiraal wil is omdat al 10 jaar de pil slik,geen libido heb en het hopelijk een goede werking heeft op mijn chronische (darm) ziekte.
Macs schreef:@lelberse, een apotheek neemt sowieso geen spiralen (uberhaupt medicatie) terug ivm de veiligheid. Alles wat de deur uit is geweest komt niet meer terug in de la.
Valerie93 schreef:Ik ben gelukkig zeker te weten ongesteld als m laat zetten, ben aan de pil en weet dus precies wanneer ik moet stoppen enzo ermee.