Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Misschien toch besteld hahahaha. Mooi beschreven.
Poeh, om naar een uur te gaan moet ik er in 1x nog 5 minuten aflopen en zo lang op 6.00 lopen red ik denk ik nog niet.
. Echt knap hoe jij dat doet.
Geen idee waarvan. Ik wilde dus zelf gaan proberen wat heen en weertjes te doen in de duinen maar denk dat ik mijn plan even bijstel. En ik ga voor het eerst sinds december weer paardrijden vandaag.
Meer spierpijn incoming
Zoveel zin in! En ondertussen 100 kleuren in mijn boek schijten.
Inderdaad wat SV zegt, nog niet, maar die 6:00 lopen ligt echt wel binnen bereik hoor! Super ook dat je vanaf de tweede helft steeds vlotter gaat lopen.
Ging vast totaal onbewust, je kon het niet tegenhouden, het overkwam je. Succes met de spierpijn en nu mag jij inderdaad braaf rustig aan doen! Al ga ik morgen heel de dag klussen weer, dus ik verwacht zondag ook wel wat spierpijn te hebben. Heel veel plezier met pony hobbelen!
Of naja, beetje wel. Ik heb 6,5 km op rustig tempo gelopen met een vriendin, een 'theekransloopje' en zat helemaal in zone 2. Van mijn eerdere ervaring weet ik dat hoe pijnlijk het in het begin ook is, bewegen helpt met de beursheid en stijfheid van dryneedling. En dat hielp inderdaad enorm, kon erna weer normaal lopen.
Normaal gezien is het niet heel moeilijk om te leren, je kunt al vrij snel vooruit. Zowel mijn evenwicht als motoriek zijn niet top, dan is het wel iets lastiger, maar als ik zie hoe snel alle beginners bij ons op de surfclub vooruitgang boeken dan is het voor de meeste niet heel moeilijk. In het begin is het wel zwaar voor je armen inderdaad, maar als je iets verder bent vaar je met een trapeze. Dat is een soort van broekje/band om je kont/heupen, daarmee hang je aan je zeil (even makkelijk uitgelegd). Daardoor kost het veel minder kracht. 
Het klinkt wel echt heel fijn als iemand zo met je mee kan denken, ook met de kracht oefeningen enzo! Jouw Krav maga instructeur heeft wel echt humor trouwens!
Kun je nagaan wat er gebeurd als je echt pusht zoals oa Leonie en Supervixen zeggen idd. Misschien idd gewoon aanhaken bij Leonie volgende week
Arme jij met je spierpijn! Wel heel veel plezier met paardrijden! Daar wordt alleen je spierpijn niet echt beter van denk ik hahaha.
), dus toen het semi droog was buiten mezelf naar buiten geschopt zodat ik deze week toch ook 2 keer heb gelopen. Er stonden korte intervallen op het programma, 2min 3min 4min en dat 3x. Heb uiteindelijk best lekker gelopen. Was wel wat zwaar (zeker aan het einde), maar ik ben blij dat het gelukt is met een iets sneller tempo dan het tempo van de langere intervallen/5km.

.
.
. Al heb ik nog niet de ambitie om dat te proberen hoor. ieris schreef:En leuk nog iemand die de intervallen ter plekke verzint, dat doe ik ook!
Ik kijk gewoon naar de meters en trek soms een lijn op de grond, of ga in een lijn, steeds sneller en langzamer.
Ik probeer wel een keer per week tempo's te lopen, of korte, of langere blokjes.
Hier gister een klein rondje gelopen, met lange mouwen shirt, vond het maar fris.
Bij terugkomst echt harde regen, brr.
De dag ervoor wel echt heerlijk gelopen met beter weer!
Ben blij met het lange weekend, super veel zin in om leuke routes te gaan lopen!
NEVER! 
Dat was echt heel fijn om weer eens te doen. 

Haha, dat zou wel leuk zijn, na de zomer over de zeven heuvelen trail vliegen na alle hoogtemeters in Slovenië.
Je moet bij zo’n examen inderdaad allerlei technieken laten zien. Je hebt 5 practitioner levels, dan een aantal graduate en expert levels. Maar weinig mensen die het hobbymatig doen komen verder dan de eerste graduate levels. Vanaf expert is het echt militair niveau en dien je ook specifieke cursussen erbij te doen. Bij elk examen moet je ook delen van de vorige examens laten zien en ben je steeds meer uren bezig, wat het examen ook een uitputtingsslag maakt. 
En toch wat hoogtemetertjes gemaakt.

Gelukkig was het slecht weer en kwamen er weinig mensen voorbij. Maar goed, ik ben dus erg makkelijk wat betreft de bosjes induiken. Midden in het bos is zeker het prettigste, maar ook in de stad of ander buitengebied vind ik wel mijn plekjes.

. Maar nee, eerst andere plannen.