Knap hoor muppetmayo. Dat is een mooie interval.
ieris ik begeef mij in een permanente staat van spierpijn zeg ik wel eens. Maar ik heb nu na de traiing een uur stilgestaan in de kou en ik denk dat dit het echt erger heeft gemaakt want het is nu wel extreem.
ieris schreef:En leuk nog iemand die de intervallen ter plekke verzint, dat doe ik ook!
Ik kijk gewoon naar de meters en trek soms een lijn op de grond, of ga in een lijn, steeds sneller en langzamer.
Ik probeer wel een keer per week tempo's te lopen, of korte, of langere blokjes.
Hier gister een klein rondje gelopen, met lange mouwen shirt, vond het maar fris.
Bij terugkomst echt harde regen, brr.
De dag ervoor wel echt heerlijk gelopen met beter weer!
Ben blij met het lange weekend, super veel zin in om leuke routes te gaan lopen!
Zoals jij het omschrijft noemen ze het een fartleg. Gewoon op gevoel intervallen.
En idd even een stuk frisser! Er komt weer goed weer aan
Nog even vergeten te reageren op jou vraag SV over de bootcamp. Ik train bij 2 verschillende groepen. 1 is bij de sportschool. Daar trainen we bij slecht weer binnen en werken we met apparaten en materiaal. Het is wat meer Hyrox achtig ingericht (en de meeste trainen daar ook voor). De andere is in het bos en is puur op lichaamsgewicht van jezelf of je medesporter. Dit is altijd buiten en in de winter zijn de avond trainingen in het dorp wat erg leuk is ook omdat je gebruik kan maken van alles wat je tegenkomt.
Er was laatst iemand die idd een marathon om een vuurtoren heen had gelopen sv
NEVER!
Zelf even gaan lopen, voelde mijn benen wel flink maar meestal loop je dat er wel uit. Heb in 1 stukje waar wat bultjes zijn. Alle bultjes van alle kanten opgerend en op 35hm uitgekomen dus dat valt me nog niet eens tegen. Als ik daar wat rondjes zou gaan rennen, heb ik toch wat hahaha. Maaruh hard ging het sowieso niet vandaag.

En daarna voor het eerst in 6 maanden paard gereden
Dat was echt heel fijn om weer eens te doen.