Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 21:09

Misschien toch besteld hahahaha. Mooi beschreven.
Poeh, om naar een uur te gaan moet ik er in 1x nog 5 minuten aflopen en zo lang op 6.00 lopen red ik denk ik nog niet.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-25 21:45

Nog niet..

Leonie het was dat ik kort ging lopen om mijn benen te sparen voor het weekend, anders had ik er gerust 50x van gemaakt. Het verveelt me gewoon niet zo snel.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 09:05

Goof schreef:
Misschien toch besteld hahahaha. Mooi beschreven.
Poeh, om naar een uur te gaan moet ik er in 1x nog 5 minuten aflopen en zo lang op 6.00 lopen red ik denk ik nog niet.

In een georganiseerde run ga je vaak toch net iets harder door de adrenaline en de sfeer. En met een pacer erbij heb je ook wel echt iets om jezelf aan op te te trekken. Je zou het zomaar eens random ergens kunnen proberen. Lukt het niet, is het ook niet erg toch?

Vind jou mentaal echt bewonderingswaardig daarin SV. Ik vind het al stom als ik 2 over het zelfde pad moet rennen :') . Echt knap hoe jij dat doet.

Ik heb echt zoveel spierpijn van de bootcamp... Niet normaal joh. := Geen idee waarvan. Ik wilde dus zelf gaan proberen wat heen en weertjes te doen in de duinen maar denk dat ik mijn plan even bijstel. En ik ga voor het eerst sinds december weer paardrijden vandaag. *\o/* Meer spierpijn incoming _O-

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 10:00

Tiggs, geen idee van meetpunten, ik weet wel dat je de meetgegevens bij instellingen op exactere en minder exacte meetsystemen kan zetten. In de app bij meer --> garmin toestellen --> horloge aanklikken --> systeem --> en dan Alle + Multi-Band aanklikken. Leuk dat je bij Rhijnauwen hebt gelopen, zo mooi daar!

Goof, de trail gaat rondom Triglav, de hoogste berg van Slovenië *\o/* Zoveel zin in! En ondertussen 100 kleuren in mijn boek schijten. :')
Ja, echt superblij met de fysio die ik nu gevonden heb! En hallo, kijk jou steeds makkelijker verder en sneller lopen. :D Inderdaad wat SV zegt, nog niet, maar die 6:00 lopen ligt echt wel binnen bereik hoor! Super ook dat je vanaf de tweede helft steeds vlotter gaat lopen.

Fenn, altijd leuk om ergens anders te rennen!

Leonie, 'misschien' _O- Ging vast totaal onbewust, je kon het niet tegenhouden, het overkwam je. Succes met de spierpijn en nu mag jij inderdaad braaf rustig aan doen! Al ga ik morgen heel de dag klussen weer, dus ik verwacht zondag ook wel wat spierpijn te hebben. Heel veel plezier met pony hobbelen!

Ik heb gister niet heel rustig aan gedaan. :+ Of naja, beetje wel. Ik heb 6,5 km op rustig tempo gelopen met een vriendin, een 'theekransloopje' en zat helemaal in zone 2. Van mijn eerdere ervaring weet ik dat hoe pijnlijk het in het begin ook is, bewegen helpt met de beursheid en stijfheid van dryneedling. En dat hielp inderdaad enorm, kon erna weer normaal lopen. :')

En zo stom, we renden over een brug en blijkbaar kwamen er jochies op een fatbike pal achter ons rijden en schreeuwde ze vol in mijn oor uit het niets, ik schrok me helemaal de vinketering. Stomme klootmalloten. 8)7
Gelukkig werden we kort daarna ingehaald door iemand op de fiets met een schattig hondje in zijn rugzak en werd mijn scheldkanonnade vervangen door 'aaahwddiiwiwididiwiedi'. :')
Was ook nog net ongesteld geworden dus uh, de moodswings waren present.

In de avond was het P1 en P3 examen van krav. Ik heb zelf al P1, maar altijd leuk om mee te kijken en op de achtergrond mag je meedoen. Een vriend van me wil in november voor P1 gaan, dus ik was de partner van hen en samen hebben we het hele P1 examen mee doorgelopen wat ook behoorlijk inspannend is, maar ook heel leuk en gezellig. En van de gelegenheid gebruik gemaakt om een van de andere instructeurs/hogere levels die aan het meekijken was te vragen hoe bepaalde leuke technieken van hogere levels ook alweer precies gingen, dus ook heerlijk over de grond gerold als een soort krokodil met het hoofd van een 'aanvaller' tussen mijn knieën geklemd. :D
Dat is echt zo leuk aan krav, dat er technieken zijn waarmee je grote volwassen kerels volledig hulpeloos maakt, terwijl je zelf niets voorstelt qua postuur.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 10:25

Supervixen wat een leuke foto! Echt super knap dat je gewoon 27x hetzelfde stukje op en af loopt, dat zou ik (net als meerdere in het topic) echt niet kunnen, respect! Wat ziet je training er leuk uit zo met al die piekjes
En ik doe inderdaad ook aan windsurfen. Niet zo mega fanatiek hoor, ik heb er ook niet echt enorm talent voor :') Normaal gezien is het niet heel moeilijk om te leren, je kunt al vrij snel vooruit. Zowel mijn evenwicht als motoriek zijn niet top, dan is het wel iets lastiger, maar als ik zie hoe snel alle beginners bij ons op de surfclub vooruitgang boeken dan is het voor de meeste niet heel moeilijk. In het begin is het wel zwaar voor je armen inderdaad, maar als je iets verder bent vaar je met een trapeze. Dat is een soort van broekje/band om je kont/heupen, daarmee hang je aan je zeil (even makkelijk uitgelegd). Daardoor kost het veel minder kracht.
Als je het leuk vindt en eens in de buurt bent, onze surfclub heeft regelmatig intro lesjes dan kun je het eens proberen :)

Suliko je fysio behandeling klinkt echt als een marteling := Het klinkt wel echt heel fijn als iemand zo met je mee kan denken, ook met de kracht oefeningen enzo! Jouw Krav maga instructeur heeft wel echt humor trouwens!
Gezellig weer aan je theekrans loopje, leuk! Je zou die jongens op die fatbike toch wat he.. echt belachelijk.. En dan ook nog krav, je rusttijd is wel weer over geloof ik :D

Tiggs geen ervaring hier met heel gekke hoogtemeters. Helpt het misschien om je horloge even helemaal goed schoon te maken/even in een sopje te weken (als hij waterdicht is natuurlijk)? Wellicht weekt het vuil eruit. Ik had dat met de barometer, daarna geen problemen meer gehad.
En het is niet de Maastunnel loop, al klinkt die wel echt heel leuk! Ik wilde in Gouda lopen. Helaas is die Maastunnel loop op dezelfde dag, nu moet ik nog kiezen ook hahaha.
Klinkt alsnog je heel lekker hebt gelopen rondom Rhijnauwen.

Goof wat goed gelopen! Jeeeeej voor je PR *\o/* Kun je nagaan wat er gebeurd als je echt pusht zoals oa Leonie en Supervixen zeggen idd. Misschien idd gewoon aanhaken bij Leonie volgende week :D

Fenn lekker vakantie. Leuk om eens in een andere omgeving te rennen.

Leonie misschien toch andere schoenen besteld _O- Arme jij met je spierpijn! Wel heel veel plezier met paardrijden! Daar wordt alleen je spierpijn niet echt beter van denk ik hahaha.

Germie hoe gaat het met je knie?

Gister heb ik weer gelopen. Twijfelde heel erg, want natuurlijk dinsdag gelopen, woensdag windsurf training en dat was toch pittiger dan verwacht dus lichte spierpijn. Maar wist dat vanmiddag niet uit zou komen (en ik ben geen Sherivey die zich om 6 uur uit bed kan gooien om voor het werk te lopen :') ), dus toen het semi droog was buiten mezelf naar buiten geschopt zodat ik deze week toch ook 2 keer heb gelopen. Er stonden korte intervallen op het programma, 2min 3min 4min en dat 3x. Heb uiteindelijk best lekker gelopen. Was wel wat zwaar (zeker aan het einde), maar ik ben blij dat het gelukt is met een iets sneller tempo dan het tempo van de langere intervallen/5km.

Afbeelding

germie

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 18:59

Zoooo, wat gaan jullie weer snel. Ben je ook even 3 dagen niet online.

Ik ben naar Helgoland geweest (dus van het grotduiken door naar Helgoland). Mijn enkel vond dit uiteraard niet zo leuk. Je maakt nog best wat hoogtemeters daar. En Düne is vooral strand, dus dat is ook erg ongemakkelijk lopen.

Ik heb ook nu nog een enkel zonder enige knokkels, zo dik is de voet en de enkel. Maar de pijn neemt gelukkig wel echt af. De kuitspieren in dat been sputteren wel enorm tegen, ik ben er kennelijk toch naar gaan lopen.
Maar het was het waard.
De Jan van Genten zijn echt vieze stinkvogels, je ruikt ze al van verre. Maar prachtig om te zien. Herrieschoppers zijn het ook. Af en toe ligt er een stuk dode vis tussen de nesten.
En de zeehonden en robben op Düne zijn ook de moeite waard. Natuurlijk is het fijner zonder pijnlijke enkel, maar ook als je dus niet zo snel loopt is dit nog wel te doen.
Maar ik ga jullie nog even lekker maken met wat foto's :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 19:36

Geemie, mooie foto's!

SV, wat knap zeg dat jij zo vaak een heuvel op en neer kan rennen, ik zou daar geen motivatie voor kunnen vinden om steeds hetzelfde stukje te lopen.
Goed bezig met de hoogte meters!
En leuk nog iemand die de intervallen ter plekke verzint, dat doe ik ook!
Ik kijk gewoon naar de meters en trek soms een lijn op de grond, of ga in een lijn, steeds sneller en langzamer.
Ik probeer wel een keer per week tempo's te lopen, of korte, of langere blokjes.

Leonie, zo weer lekker bezig geweest!
Heb jij wel eens een week geen spierpijn gehad? :D ;)
Jij kan ook niet stil zitten hé
Veel plezier morgen met het paard rijden!

Muppet Mayo, wow ziet er goed uit hoor, mooie intervallen!
Lekker bezig, die 10 ga je wel redden.

Goof, gefeliciteerd met je p.r, fijn dat het zo goed met je gaat!

Suliko, fijn dat je fysio zo meedenkt! En goed dat je lekker bezig bent met krav,fijn dat je iemand kon helpen met het examen.
Je bent vast weer helemaal toppie fit als je naar Slovenië gaat, lijkt me ook mega gaaf daar.
Daarna denk je waarschijnlijk wat was die N70 route toch plat :D
Wat een stomme fatbiker, zijn echt bijna nooit normaal hé die daar op rijden.

Hier gister een klein rondje gelopen, met lange mouwen shirt, vond het maar fris.
Bij terugkomst echt harde regen, brr.
De dag ervoor wel echt heerlijk gelopen met beter weer!
Ben blij met het lange weekend, super veel zin in om leuke routes te gaan lopen!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-25 20:14

Jan van Genten vind ik geweldige vogels. Ben sowieso al van jongs af aan verzot op vogels. Ik heb inmiddels 6 vogel tattoos :P.
Hele mooie foto's. Die Jan van Genten met blauwe poten die zijn ook fantastisch <3.

Pittige intervallen Muppetmayo. Goed gedaan!

Ieris wat leuk dat jij de intervallen ook ter plekke verzint!

Suliko moet je dan bij zo'n examen allemaal technieken laten zien? En wordt dat dan beoordeeld door iemand? En krijg je dan ook een soort band zoals bij judo of kun je nergens aan zien op welk niveau je zit? Klinkt vast als hele domme vragen.

Ik ben zo iemand die denk ik een marathon op een grote rotonde kan lopen :+. Al heb ik nog niet de ambitie om dat te proberen hoor.

Ik volg nu trouwens een Duitse vrouw op insta die 495 marathons gaat lopen, ze is al bezig, en telkens door andere stadjes (2059 stuks) en met 200.000hm in totaal. Ze heet: runninggirl.joyce.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 20:16

Knap hoor muppetmayo. Dat is een mooie interval.

ieris ik begeef mij in een permanente staat van spierpijn zeg ik wel eens. Maar ik heb nu na de traiing een uur stilgestaan in de kou en ik denk dat dit het echt erger heeft gemaakt want het is nu wel extreem.

ieris schreef:
En leuk nog iemand die de intervallen ter plekke verzint, dat doe ik ook!
Ik kijk gewoon naar de meters en trek soms een lijn op de grond, of ga in een lijn, steeds sneller en langzamer.
Ik probeer wel een keer per week tempo's te lopen, of korte, of langere blokjes.

Hier gister een klein rondje gelopen, met lange mouwen shirt, vond het maar fris.
Bij terugkomst echt harde regen, brr.
De dag ervoor wel echt heerlijk gelopen met beter weer!
Ben blij met het lange weekend, super veel zin in om leuke routes te gaan lopen!

Zoals jij het omschrijft noemen ze het een fartleg. Gewoon op gevoel intervallen.
En idd even een stuk frisser! Er komt weer goed weer aan *\o/*

Nog even vergeten te reageren op jou vraag SV over de bootcamp. Ik train bij 2 verschillende groepen. 1 is bij de sportschool. Daar trainen we bij slecht weer binnen en werken we met apparaten en materiaal. Het is wat meer Hyrox achtig ingericht (en de meeste trainen daar ook voor). De andere is in het bos en is puur op lichaamsgewicht van jezelf of je medesporter. Dit is altijd buiten en in de winter zijn de avond trainingen in het dorp wat erg leuk is ook omdat je gebruik kan maken van alles wat je tegenkomt.

Er was laatst iemand die idd een marathon om een vuurtoren heen had gelopen sv :') NEVER!

Zelf even gaan lopen, voelde mijn benen wel flink maar meestal loop je dat er wel uit. Heb in 1 stukje waar wat bultjes zijn. Alle bultjes van alle kanten opgerend en op 35hm uitgekomen dus dat valt me nog niet eens tegen. Als ik daar wat rondjes zou gaan rennen, heb ik toch wat hahaha. Maaruh hard ging het sowieso niet vandaag.

Afbeelding

En daarna voor het eerst in 6 maanden paard gereden :D Dat was echt heel fijn om weer eens te doen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 20:21

SV, oei, een marathon op een rotonde... mij niet bellen!
Ik ga dat Insta account volgen.

Muppet, nette training!

Ik deed vanochtend een duurloop van 20 km.
Ben naar mijn oude woonplaats gelopen. Kreeg wel even een brok in mn keel toen ik langs mn oude huis kwam. Helemaal vervallen en slecht onderhouden. ;(

Het plan was om tot dat dorp te lopen en dan terug naar huis, dan zou ik op 14 á 15 km thuis even naar de wc kunnen gaan. Helaas was in dat dorp die ene weg afgesloten waarmee ik terug naar huis kon zonder enorm omlopen.
Extra lusje erbij en toen maar besloten om de 20 km in een stuk te rennen. Mer volle blaas, dat was wat minder comfortabel. :')

Garmin vond het overigens een herstelloop. :=

Afbeelding
Afbeelding

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 21:22

Als hier iemand ooit een Hyrox gaat doen, wil ik je wel wat lesjes op de roeimachine geven. Want wat je daar ziet aan techniek kost echt wel tijd :D

Muppet: Gouda in november is ook heel leuk!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 22:32

Marathon op een rotonde? Dat zijn echt letterlijk rondjes rond eh, ja, zelfs nog geen kerk. Mij ook niet bellen.

Lange training Sherivey. En dat met een volle blaas. Kon je niet ergens de bosjes in? Want ik loop dan echt niet lekker meer.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 23:09

Ik ken iemand die afgelopen weekend 92,5 km heeft gerend op een rondje van 3 km op de VAM berg in Drenthe, dus zelfs nog met 2700+ hoogtemeters. Is 1e dame geworden en 2e overall. :D

Ik ben ook iemand die goed geïntrigeerd kan raken in dezelfde rondjes lopen. Het maakt het ook juist heel gekaderd en simpel. Ik weet ook nu al dat ik ooit mee ga doen aan een backyard ultra, veel te interessant dat soort uitdagingen.

Muppetmayo, die naaldjes zijn ook echt geen grapje, maar het helpt enorm met vastzittende en strakke spieren, dus ik heb het er voor over. :=
Ja ik word heel boos van jochies op fatbikes, het is ook zeker niet de eerste keer ik door zulke snotapen word lastig gevallen. Probeer er toch zo min mogelijk aandacht aan te schenken, want dat maakt het leuker voor ze.
Super dat je toch gegaan bent ondanks de twijfel! Meestal lukt het echt wel als je eenmaal bezig bent.

Ieris, eerst toppie fit zijn voor onze ultra :D Haha, dat zou wel leuk zijn, na de zomer over de zeven heuvelen trail vliegen na alle hoogtemeters in Slovenië.
Wat ben je van plan om te lopen dit weekend?

SV, bij voorbaat sorry, jij stelt vragen (geen domme overigens) en ik ben niet goed in korte antwoorden geven. _O- Je moet bij zo’n examen inderdaad allerlei technieken laten zien. Je hebt 5 practitioner levels, dan een aantal graduate en expert levels. Maar weinig mensen die het hobbymatig doen komen verder dan de eerste graduate levels. Vanaf expert is het echt militair niveau en dien je ook specifieke cursussen erbij te doen. Bij elk examen moet je ook delen van de vorige examens laten zien en ben je steeds meer uren bezig, wat het examen ook een uitputtingsslag maakt.
De technieken beginnen bij reeksen van stoten, hammer punches, ellebogen, trappen. Bij elk level weer meer en anderen. Dan specifieke verdedigingstechnieken die je met een partner uitvoert, bij P1 gaat dat bijvoorbeeld om verschillende chokes en headlocks, verdediging tegen een mes met een common object als een tas en nog meer. Maar ook in groepsverband dat je 2 aanvallers op afstand houdt, of dat je met je ogen dicht staat en op alle manieren van de chokes en dergelijke wordt aangevallen. Dan nog 1 minuut lang ‘searching and attacking’ wat inhoudt dat je 2 personen met een stootkussen continu op zoekt en aanvalt of uit de buurt houdt (dat klinkt kort, maar is enorm intensief). Dus echt een hoop! Je moet ook de technieken blijven herhalen tot de volgende techniek wordt genoemd door de instructeur en de instructeur beoordeelt. Bij elke techniek zijn er meerdere checkpoints waarop je slaagt of niet, zoals de omgeving scannen nadat je klaar bent, eindigen in fighting stand, hand van een aanvaller niet zomaar loslaten etc. Bij 85% goed ben je geslaagd.
Hoe meer mensen meedoen met het examen, hoe langer het duurt, want degene die beoordeelt moet alles goed gezien hebben natuurlijk. P1 wordt binnen de school zelf gedaan, maar P2 is een landelijk examen met meerdere instructeurs die beoordelen, waar het dan nog langer duurt. P3 is ook weer binnen de school, P4 landelijk.
Je bent niet verplicht levels te halen, maar het is leuk om ergens naartoe te werken, in de trainingen worden allerlei technieken van verschillende levels behandelt en doen we ook sparren, maar zijn er ook gerichte level lessen. En de technieken van de hogere levels worden beperkt behandelt, omdat dat wel wat ervaring/handigheid vereist.
Als je geslaagd bent krijg je een patch op je broek, dit is mijn korte broek met patch. Dit is trouwens hoe het binnen de IKMF bond werkt, je hebt ook bonden die niet aan levels doen wat eigenlijk iets dichter bij de oorspronkelijke ideologie van krav staat, namelijk dat je geen onderscheidende niveaus/hiërarchisch of vaste reeksen technieken bij een bepaalde aanval hoort te hebben, maar het maakt het als zelfverdedigingssport wel heel overzichtelijk en concreet.
Afbeelding

Leonie, wel goed je pace tempo geoefend! :D En toch wat hoogtemetertjes gemaakt.

Sherivey, ah kan me voorstellen dat het lastig is om een ouder huis in verval te zien! Ziet er wel uit als een mooie route. Kan je vanuit je nieuwe huis ook nog makkelijk de duinen in? En kon je niet de bosjes induiken ergens? :')
Laatst bijgewerkt door Suliko op 06-06-25 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 23:11

Ik duik in de polder niet graag de bosjes in. :o

Vanuit huis is het best een stukje naar de duinen. Maar kwartiertje met de auto en ik sta aan de duinrand :)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-25 23:21

Ooh dat is goed te overzien!

Haha, ik ben laatst langs de singel rondom het centrum van Utrecht de bosjes ingedoken, bij de Weerdsingel Oostzijde, moest zo nodig _O- Gelukkig was het slecht weer en kwamen er weinig mensen voorbij. Maar goed, ik ben dus erg makkelijk wat betreft de bosjes induiken. Midden in het bos is zeker het prettigste, maar ook in de stad of ander buitengebied vind ik wel mijn plekjes. :=

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-25 07:19

Dank voor je uitgebreide antwoord Suliko, ik vind het super interessant en het klinkt enorm intensief inderdaad.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 07:24

Ik ben ook helemaal niet bekend met vechtsporten. Lees het ook stiekem mee. ;)

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 12:25

Leonie, leuk! Voel je de binnenkant van je benen al van het paardrijden?
Ja ik wil ook beter weer!

Suliko, leuk die uitgebreide uitleg, ik had ook weinig idee wat ik me er bij moest voorstellen.
Het klinkt een beetje als tai chi, maar dan wat heftiger, klopt dat?
Ik ben wel is met mijn zoon bij een proefles tai chi geweest, en dat vond ik wel echt mooi, maar was helaas op een vervelende tijd.
Ja heb ook zin in de ultra, laat het dan maar dit weer zijn, perfect voor een lange loop, zul je net zien dat het die dag iets van 30+ is ;)
Ik ga maandag naar mijn ouders, en daar lopen, in Groesbeek en de Mookerheide.

SV, jij hebt wel een sterke mind hoor!
Oei een marathon op een rotonde, dat zou ik dan zonde vinden van de omgeving.
Ik weet dat ik nog lang niet alle mooie plekjes in Nederland gezien heb, dan zou ik het zonde van mijn tijd vinden om op een rotonde te lopen, ik geniet altijd juist zo van de natuur!
Leuk dat jij ook zo van vogels houd! Ik vind ze ook geweldig, heb hier kippen, pauwen, en duifjes, net mini dino's ben er echt gek mee :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 13:49

Hier net de Pinkstertrail gelopen. Stond 7km op internet, maar was 9.1km. Helemaal niet erg. Erg rustig aan gedaan. En hardlopen met een ijsje gaat ook niet.
Zaten heeeeel veel trappen in het parcours, maar wat wil je ook, gebouwen en dijken. Het was precies een run die nog net ging met mijn enkel. Een normale had ik denk ik af moeten zeggen.
Was een leuke run. Met mooie medaille.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-25 14:07

Ieris ik weet een hele kleine, soort van rotonde in het groen, waar bijna niemand langskomt O:). Maar nee, eerst andere plannen.
Wat geweldig dat je pauwen hebt!

Ziet er mooi uit Germie.

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 16:55

Dan gaan we je wel aanmelden voor het Guinness Book of Records hoor Supervixen, nog nooit gehoord dat iemand eerder een rotonde-marathon heeft gelopen.

Ziet er leuk uit Germie, dan gaat het toch de goede kant op met je enkel als de trappen gelukt zijn.

Heb je al gereden Leonie? Hoe was het?

Wij zijn een weekend in de Eifel, weer met de motor op pad. Hoop dat de drachtige merries wachten op beter weer, dan kan ik blijven. Anders rijd ik meteen naar huis.
Heb de hardloopschoenen meegenomen, dus ga morgen een rondje doen hier. Wel flinke heuvels hier, dus ben benieuwd hoe het gaat.

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 18:47

Ik doe even een alleszeggende ego-post! Verslag volgt later
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-25 18:51

BusyMissy jawel hoor, ik ken wel iemand die dat heeft gedaan. De Eifel is prachtig, geniet ervan!

Jaaaa wat goed Namiro!!

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 19:44

Oh ja? Nou dan kun je dat record proberen te verbreken, ook leuk :D

Wat tof Namiro, benieuwd naar je verslag!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-25 19:53

Waar heb je gelopen Namiro? Lijkt een trail gezien je stokken?