Mooie foto's Bootsiebob en wat jammer dat je zo veel regen had, snap dat je er klaar mee was.
Voor de liefhebbers nog een paar sfeer plaatjes uit de Efteling (van voor de regen)
Deze ganzen kuikens waren echt zo schattig
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: Vandaag, 15:27
Gelukkig zijn er genoeg binnen dingen te doen bij de Efteling, als het regent.
Bootsiebob ik blijf gewoon proberen je hebt wel mooie plaatjes geschoten.
Ik ben trouwens ook nog in Stadl Paura geweest. Daar is een groot hippisch centrum en toevallig was daar dit weekend het WK volitige. Wij hebben even een kijkje genomen op het terrein.
En mijn man is fan van treinen dus we hebben ook nog even op het station in de buurt gekeken.
Bootsiebob,wat een prachtige foto's. Mooie natuur. En die foto met een helm,was je op een klettersteig?
Marmotten zijn leuk.
Shaddy82,ook leuk vanuit de Efteling.
Susan,ook mooie foto's weer.
lizard
Geplaatst: Vandaag, 16:54
Ik vond het vandaag maar vochtig warm. Niet lekker.
Ik was naar Lengerich,en heb rond Dyckerhoff gewandeld. Een steengroeve.
Er is ook regelmatig een paartje slechtvalken.
In het midden ,bovenin die ronde silo is een nestkast.
Door de verrekijker,en ingezoomd zie je dit.
Verder uitzichten.
Buizerd,met valk.
Hangmat,met uitzicht.
Sintjans vlinder.
Goof
Geplaatst: Vandaag, 17:14
Leuk Lizard.
Ik heb vandaag met een vriendin en haar hond gewandeld bij Kootwijk. Was leuk, de lab was blij. Geen foto' s, gewoon geen erg in gehad haha
Edit; wat wel spectaculair was was dat er een Chinook over vloog, maar die vloog echt net over de boomtoppen heen! Ik zie ze vaker, maar zo laag als deze niet eerder. Best een indrukwekkend ding!
Oh spannend Goof! Lekker gewandeld, geen foto’s is een teken dat het leuk was
Lizard tof die slechtvalken Mooie omgeving ook!
Met de helm op was vooral voor steenslag maar het was een zwarte wandelroute. Er stond in de beschrijving dat er kabels waren, maar er bleken ook ladders en afgebrokkelde stukken rots. Alle andere mensen hadden klettersteigsets aan en wij niet, achteraf hadden we dat wel veiliger gevonden. Maar het ging wel. Dat was overigens op de Wilder Kaiser