Supervixen schreef:BeFunny als je een keer 50km wilt lopen kan ik de ISU wel aanraden, de tijdslimiet is heel erg ruim.
Dankjewel
Ik wil hem eerst zelf lopen zeg maar en daarna eens kijken of ik ergens mee kan doen met zo iets.
Ik zit altijd met vervoer en ook met tijd. In het weekend lukt het mij niet om bijv om 09:00 op de Utrechtse heuvelrugrug te zijn laat staan verder weg. Omdat simpelweg de eerste trein pas na een bepaalde tijd gaat in Alphen. En doordeweeks zou ik wel vrij kunnen vragen ik werk maar parttime buitenshuis. Maar daarna heb ik de hondjes die geen 8 uur alleen kunnen blijven. Dus het moet in het weekend. Daarom ben ik wel blij met TRCU
die organiseren trailweekenden en ook wel eens ultras. En als ik weer fit ben hoop ik mee te kunnen laat zeggen over een maand of 2 met hun 21 km trails die zijn 21 km of langer en zijn elke week
ik loop ook de Maarten Maartens trail van hun en hoop op die manier wel steeds wat sterker te worden. Hier thuis op de weg ook wat interval en in het weekend zo'n trail. Maar ik doe maar wat. Ik ben momenteel minder fit dan voor mijn vakantie dus er is even wat werk aan de winkel weer.