Askja schreef:Nu gaat het alweer een heel aantal posts uitsluitend over die nitwit.
De kabinetsformatie, anyone? Dat vind ik ook gênant worden.
Dit is niet het politieke topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Goed, het zijn dan ook vooral loze beloften, waarvoor zoals altijd geldt: als het te mooi is om waar te zijn, dan...
Want nee, we worden uiteraard niet meer de baas van de halve wereld, krijgen niet meer onze koloniën terug, en ook thuis kunnen we niet ineens iedereen en onze vrouwen weer rondcommanderen. Maar toch, je kunt mensen met een mooi (maar ongeloofwaardig) verhaal alsnog (valse) hoop geven.
Femke_Tweety schreef:Wat hebben ze met politie te maken?
Ze noemen zich blijkbaar police for justice, maar ik mag toch aannemen dat dit niet uit onze reguliere politiemacht vandaan komt.
Weet iemand het?
bigone schreef:Femke_Tweety schreef:Wat hebben ze met politie te maken?
Ze noemen zich blijkbaar police for justice, maar ik mag toch aannemen dat dit niet uit onze reguliere politiemacht vandaan komt.
Weet iemand het?
Beestje moet een naam hebben. Totaal maar dan ook totaal niets met gezag dragende instanties te maken.
besita schreef:Muze schreef:Engel roeptoetert ook al dat de in elkaar gezakte speler bij voetbal zojuist, “ uiteraard door een vaccinatie zomaar zo in elkaar is gezakt”.
Wat een figuur…
Die speler heeft wel corona gehad
Misschoen iets om over na te denken
Muze schreef:Engel roeptoetert ook al dat de in elkaar gezakte speler bij voetbal zojuist, “ uiteraard door een vaccinatie zomaar zo in elkaar is gezakt”.
Wat een figuur…
Earth schreef:Cer in mijn bericht wordt dit alweer tegengesproken door de coach van zijn team.