Er zitten littekens en daar komt ie grotendeels overheen.
CupCakes_
Geplaatst: 07-08-24 11:42
Mooi Bellatrix!
Ik wil van de pootafdruk van mijn ingeslapen hond en/of neusafdruk een tattoo laten maken. Maar eerst nog maar even broeien over hoe/wat ontwerp. Op Pinterest zag ik al veel mooie ideeën, maar het moet eerst nog wat meer vorm krijgen in mijn hoofd.
Ik heb die op mijn bovenarm vorig jaar in Valencia laten zetten omdat heel toevallig mojn artiest daar woonde toen ik een stedentrip naar Valencia deed. Hij zei toen ook dat de prijzen veel lager zijn
Mooie plek, hij past daar ook heel goed! Ziet er goed uit.
Binck8
Geplaatst: 07-08-24 22:59
Ik snap hem bovenin links (voor degene die kijkt) van het midden niet zo goed. Dat is anders dan rechts en het ontwerp toch of zie ik het verkeerd? Hele gave plek en dat het littekens verdoezeld is extra fijn!
Laatst bijgewerkt door Binck8 op 07-08-24 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind de plek heel tof maar ik gun je eigenlijk een mooie plaat van betere kwaliteit. Als ik zo kijk dan vind ik hem nog niet zo strak gezet als wat kan. Dat bedoel ik absoluut niet banketstaaf, want ik vind het idee heel mooi en heel mooi bij jou passen.
Ik zie het zo even niet maar je moet in principe ook niet met je neus erop ernaar kijken. Altijd vanaf een afstandje. En er zit nog second skin op dus er zit vocht onder en daardoor kan het ook anders lijken.