Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tova schreef:Ik heb mijn tattoo 10 oktober een jaar, echter jeukt hij soms nog. Er zitten dan een aantal kleine bultjes op die jeuken. Ook is de huid daar nog gevoelig. Smeer hem dan in met bepanthen.
Is dit normaal? Meer mensen die dit hebben?
Loolotte schreef:Gaaf Spelt
Bij die infinity ligt het eraan hoe groot je het wilt denk ik? Ik ben bang dat het vrij snel 'lomp' wordt met een grootte waarbij die niet snel gaat uitlopen.
Ik mag vanavond voor mijn eerstewel maar een kleintje, denken jullie dat het nodig is om snacks in te slaan, of is dat alleen bij langere sessies? Denk dat ik niet langer dan een (half) uur er zit.
Spelt schreef:Tova schreef:Ik heb mijn tattoo 10 oktober een jaar, echter jeukt hij soms nog. Er zitten dan een aantal kleine bultjes op die jeuken. Ook is de huid daar nog gevoelig. Smeer hem dan in met bepanthen.
Is dit normaal? Meer mensen die dit hebben?
Ik had dat toen door de bepanthen. Ben toen begonnen met ander spul en gelijk nergens meer last van gehad
Loolotte schreef:Gaaf Spelt
Bij die infinity ligt het eraan hoe groot je het wilt denk ik? Ik ben bang dat het vrij snel 'lomp' wordt met een grootte waarbij die niet snel gaat uitlopen.
Ik mag vanavond voor mijn eerstewel maar een kleintje, denken jullie dat het nodig is om snacks in te slaan, of is dat alleen bij langere sessies? Denk dat ik niet langer dan een (half) uur er zit.
xMyrth schreef:Hoe zit het nu met dunne lijntjes?
Ik vind deze tattoos zo mooi subtiel! Maar blijft het mooi?
https://www.instagram.com/fine.line.tattoos.melbourne/
Anniek22 schreef:Ik mag voor het eerst vanmiddag... voor op mijn pols. Iemand last minute tips of tricks?
Is de zijkant van je pols erg gevoelig ... ?