Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
. Maar ze passen! En ik ben er mega blij mee. Daarna snel door naar stal om te rijden en ze uit te proberen. Daarna vlug naar de supermarkt en toen was ik echt best wel heel hongerig. Vriend is een weekend weg, dus heb wat te eten besteld en 's avonds met vriendinnen gaan stappen.
)
)
) 
Ik merk dat ik de workouts van personal bodyplan vaak te eentonig en niet uitdagend genoeg vind, en ik mis crossfit heel erg. Het is best een stuk rijden sinds we zijn verhuisd, en het is ook niet heel goedkoop met de frequentie waarop ik ga. 
Eulogy schreef:Kun je niet gewoon zelf olympic/powerlifting doen Frummels, gewoon in een sportschool? Als je een crossfit achtergrond hebt weet je neem ik aan al wat je doet wat oly lifting betreft?
deel oly en deel crossfit. Maar merk dat ik het lastig vind om dat in die setting te doen. (En ik vind het heel irritant dat je niet met gewichten kunt/mag smijten in de sportschool. Met overheads laat je natuurlijk nog wel eens wat vallen
).
Herken het wel, want powerliften in je gemiddelde sportschool is eigenlijk ook niks, dus ik ga binnenkort naar een non-commerciele martial arts/oly/powerlifting gym waar ik al een paar keer ben geweest. Denk dat dat alsnog stuk goedkoper is dan Crossfit maar ik weet natuurlijk niet of er zoiets bij je in de buurt zit!

M'n vriend is heel lang, 2x zo zwaar als ik en heel actief dus hij eet ook echt 2 keer zoveel als ik en dan eet ik dus ook vrolijk veel meer als hij kookt of zo. Vrijdag wel getraind, maar toen Domino's gehaald, zaterdag veel gelopen maar hij had een Full English gemaakt voor ontbijt en 's avonds zijn we de stad in geweest dus vrij veel gedronken ook. Zondag viel wel mee en ik ben alsnog halve kilo afgevallen deze week, dus ach.
)
. Rits ging geen kant meer op, alleen nog meer omhoog waardoor de rits nog meer ging splijten. Alles geprobeerd, zelfs vaseline erop gedaan, niets hielp
. Toen moest uiteindelijk een stalgenoot de rits losknippen.