tita schreef:Greetje zo leuk en grappig dat wij in zelfde gebied lopen alleen jammer dat jij zo snel en flinke afstanden loopt
Wat vond je van de smokkelroutes?
Ik vind dat zandpad en door de weiland niks. Verder een super route
Ik deed de smokkelroutes en rode route ineen ong 11,50km en de rode route vond ik die mulle zand aan bosrand niks
De gele route is de elsakker een kloostertuinen die leek me saaaaai
Vandaag heb ik stukje rood gedaan om bij blauw te komen, heb blauw voltooid en van de week ga ik afwijken om richting ulvenhoutse bos te gaan lopem
Wie weet zijn wij elkaar dan wel tegengekomen vandaag. Op het heide stuk (waar ik een aantal rondjes heb gedaan) ben ik wel een paar hardlopende dames tegengekomen. Ik liep vandaag in fel blauw rokje.
Ja dat lange stuk mul zand op de rode route was ploeteren. Maar wel een mooi pad. Echter door het losse zand is altijd ploegen en daar hielp het ook niet om helemaal aan de rand te lopen. Maar voor extra kracht ben ik dan weer wel dat pad nog een keer op en neer gegaan.
De gele route vond ik op zich wel leuk hoor. Is ook maar een stukje van 4 km. Ik hoef ook niet op iedere km spectaculaire veranderingen in omgeving. Ik vond blauw dan wat minder. Met name dat stuk langs (of over maar net waar je ging lopen) het fietspad. Dacht daar ook de route kwijt te zijn. Tot ik ineens in een zijpad wel weer een pijl zag.
Maar stukjes natuur waar je niet wekelijks komt zijn zijn altijd wel leuk. De eerste keer ben ik bij het smokkelaartje gestart en dat eerste stuk van de smokkelroute is eigenlijk gelijk het mooiste van het hele gebied. Vandaar ook dat ik daar vandaag toch nog even naar toegelopen was.