Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:51

Haha same here die katten van mij besluiten soms om 4u 's nachts dat het tijd is om op lichtsnelheid door het huis te gaan racen. Leuk joh. Gelukkig kunnen ze zelf schijten.

Urbanus

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:10

Wij hebben van die geluidsdempende dingen op de trap zitten want met 4 katten is het gewoon niet te doen anders :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:16

Mijn katten mogen sinds kort niet meer in de woonkamer 's nachts omdat ze de halve nacht staan te schreeuwen en aan de deur van mijn slaapkamer (achter de woonkamer) rammelen. :')
En dan heb ik nog de mazzel dat de klinken naar beneden gedraaid zijn, anders zitten ze tig keer per nacht op bed en gaan daar zitten schreeuwen want ze motten vreten. :+

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:44

Oh dan heb ik dus nog een rustig exemplaar ook, moet je nagaan :')
Ik word alleen regelmatig wakker omdat ze besluit dat mijne gezicht de perfecte slaapplek is en ik bijna stik met een bek vol haar _O-

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:47

Ik heb 2 sphynxen en een Oosterse korthaar... volgens mij staat dat trio wel gelijk aan 2 kinderen :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 17:17

Ik heb chronisch 2 kinderen van 2 in huis met het gewicht van een kleine pre puber per stuk (de honden)
Vind ik ook druk zat
En serieus... ik ga de gok niet nemen met adhd keer adhd ... ik wil niet weten wat daar uit komt stuiteren :=

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 17:33

Misschien serene rust :+

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 17:34

Dat zou wat zijn :')

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:23

Goh ik heb zulke lieve poezels.
Lig al een week door griep geveld in bed, dat vinden ze alleen maar gezellig. Krabben, miauwen en dergelijke doen ze niet en slapen ook graag uit.

Buurkrijsje is er gelukkig niet maar nu zijn ze het pand naast mij aan het grondig verbouwen.. en raar maar waar ik heb liever gedreun en gehamer dan gekrijs

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:34

Ja, die van mij vinden het ook gezellig als ik overdag een dutje doe. :)
En gewekt worden vind ik ook niet zo erg, dan blijf ik tenminste niet te lang in bed. (Ze wekken ons wel op een hele schattige manier 's morgens hoor <3 met kopjes en gespin)

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:43

Magrathea schreef:
Ja, die van mij vinden het ook gezellig als ik overdag een dutje doe. :)
En gewekt worden vind ik ook niet zo erg, dan blijf ik tenminste niet te lang in bed. (Ze wekken ons wel op een hele schattige manier 's morgens hoor <3 met kopjes en gespin)

Dat doen die van mij ook <3 En meestal maken ze me wakker voor aandacht en ze vinden het helemaal niet erg als ik uitslaap.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:04

Ik ben nu echt zo benieuwd naar dat fototopic maar kan hem niet vinden :o

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:20

Heb het linkje gehad, dank. Ik vind het best mooie foto's. Zeker de interactie inderdaad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:58

Valt het kijken van zo'n foto's niet onder ramptoerisme dan?

Hier 2 katten. Alleen overdag lopen ze tegen je te kletsen en mauwen. De rest van de tijd liggen ze op schoot, kijken ze uit het raam of slapen ze. Doen ze 's nachts ook netjes, dus geen nachtelijke avonturen wat dat betreft. Ik zit wel goed zo met mijn 2 heren :D

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 22:02

Ik weet dat wij geen standaard kind schijnen te hebben, maar als ik smorgens zeg: ik ben nog moe, dan krijg ik een knuffelbeest en een kusje en gaat zelf spelen.
Vroeger maakte wij onze ouders ook echt niet wakker in het weekend :n

Als ik dan mensen hoor zeggen dat hun kinderen om 5 uur wakker zijn op zondag, dan denk ik: goh, zooo slecht is televisie toch ook weer niet :P
We hebben ook een wekker met zon en maan. Als de maan nog aan is dan komt ze gewoon haar kamer nog niet uit.

Ben het er ook trouwens totaal mee eens dat niets zo fijn is als knorrende katten op je benen als je met hoofdpijn op de bank ligt :))

Ik hoorde vandaag een kind tegen zijn vader zeggen: ohhh jij bent zo dom. Ik dacht alleen maar B-)
De vader momelde enkel wat 8)7
Wat me vandaag ook weer verbaasde is dat mensen hun 3-4 jarige gewoon rustig een uur overstuur laten huilen in een skiklasje onder het mom: ze moeten er even doorheen. %) :x
We deden een proeflesje en bij ons ging het gelukkig prima, maar als ze was gaan huilen dan zou het lekker pech zijn van die 40 euro, volgend jaar nog een poging.
Je weet toch als je eraan begint dat je wellicht je hobby even in de koelkast moet zetten :? Blijkbaar toch weer te weinig mensen die eerst nagedacht hebben voordat ze gingen fokken...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 22:33

Ik moest ook echt in bed blijven tot 7u hoor. Gelukkig sliep ik best wel goed. En ik mocht ook elke week een stapel boeken bij de bibliotheek lenen, dat helpt ook :=

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 22:57

euhh pretparken gingen wij nooit heen, wij gingen naar de schapenboerderij van ome Piet en naar de koeienboerderij van oom Arjan als uitstapje...
En van die autostickers krijg ik echt kriebels (ik heb zelf "met een beetje fantasie is dit een BMW Z3" achter op mijn kleine verroeste mini staan) maar mijn kinderhaat is groot hoor :) niet van anderen, maar zelf moet ik er echt geen krijgen. Het schijnt namelijk dat je die van jezelf niet ff aan de rechtmatige eigenaar terug kan geven wanneer ze gaan huilen..

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 23:04

Als je het bont maakt, kan je de larf wel aan de kinderbescherming overdragen hoor.
Maar dat is ook zo'n gedoe.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 23:12

Of aan Madonna verkopen :P

Autostickers vind in zijn geheel gewoon een beetje suf.
Waarom zou iemand bijvoorbeeld met een USA of AUS sticker op de auto rijden in europa :+ Soort van buttons op je auto (pieces of flair...).
Doet me denken aan van die wandelstokken waar je vroeger van die metalen plaatjes voor kon krijgen zodat je kon laten zien waar je allemaal was geweest :D

Edit: de naam van het paard op de trailer vind ik ook altijd een beetje ehhhm barbie.
Laatst bijgewerkt door Mungbean op 19-03-18 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 23:12

Hebben Ze die weggeef luikjes niet meer dan?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 08:25

de autostickers zijn volgens mij meer bij een ongeval, dat de hulpdiensten weten dat ze nog moeten uitkijken naar een baby of 6 koters, afhankelijk hoeveel namen er op staan?
Ik heb een dog in car sticker, omdat mijn hond in de bench in een ondoorzichtbare laadruimte meereist.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 09:01

Duhelo schreef:
de autostickers zijn volgens mij meer bij een ongeval, dat de hulpdiensten weten dat ze nog moeten uitkijken naar een baby of 6 koters, afhankelijk hoeveel namen er op staan?
Ik heb een dog in car sticker, omdat mijn hond in de bench in een ondoorzichtbare laadruimte meereist.

Handig als die dan op dat moment niet in de auto zat. Dan zoeken ze naar een 6e kind wat er niet is :=

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 09:53

Duhelo schreef:

Heb jij je hond altijd bij je als je met de auto op pad bent dan?

Ik vind die stickers onzin en als je je kind/hond/kat/whatever een keer niet bij je hebt en je krijgt een ongeluk dan zoekt men zich een ongeluk naar dat item terwijl het er gewoon niet is. Ik kan het niet anders zien dan een uitnodiging om extra bonuspunten te verdienen (net als overigens de aankondiging 'schoolzone').

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 10:35

Ik heb mijn hond 95 % van de tijd bij me in de auto idd (ze gaat mee naar het werk en naar de paarden en bijna alle sociale activiteiten).
en liever dat ze toch mijn laadruimte opentrekken op zoek naar mijn hond (hoe lang kunnen ze nou gaan zoeken in een open koffer met een bench erin :+) dan dat ze niet kijken en ze ligt te creperen in het wrak ...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 10:52

Ik had altijd de indruk dat het gewoon hip was, extra aandacht.