Anoniem schreef:Of deze![]()
[ [url=m/HhzgtI.png]Afbeelding[/url] ]
Ooh geniaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aranel schreef:Ik zal mijn nieuwe idee hier ook plaatsen.
In juni ga ik trouwen en daarna gaan we drie weken op huwelijksreis naar Canada (I know, niet de meest voor de hand liggende bestemming maar wij zouden ons na een dag gaan vervelen als we alleen maar zon zee strand zouden hebben).
Daar wil ik deze laten zetten:
[ [url=m/AOdnrj.png]Afbeelding[/url] ]
Eigenlijk precies zoiets. Vind het wel een mooie symboliek, het symbool van Canada is een Maple leaf, en dan wil ik er twee, eentje staat dan voor mijn vriend (tegen die tijd man) en één voor mezelf.
Wel lastig om een goede shop in het buitenland te vinden en ik denk dat ik nu echt wel moet gaan zoeken. We hebben onze route nog niet helemaal vastliggen dus ik weet ook niet wanneer we in welke stad zijn, dat maakt het maken van een afspraak ook niet makkelijker
Aranel schreef:Wij gaan naar de oostkust dus Vancouver valt af, haha.
In principe zijn suggesties voor shops uit deze plaatsen welkom: Montreal, Ottawa en Toronto.
We zullen die plaatsen sowieso gaan bezoeken, alleen is het dus even de vraag hoe lang we overal blijven.
Ik zoek wel iemand die realistisch kan tatoeëren, echt zoals op de foto die ik liet zien
Captain schreef:Gillbo schreef:Dat zijn van die tattoo's in een opwelling, nu misschien grappig maar ooit ga je daar spijt van krijgen
Volgens mij ook ja!als ik een vriend zou hebben en die zou zoiets hebben zou dat echt een flinke afknapper voor me zijn.