Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Was het bij V&D Groningen? Hadden ze alles nog wel een beetje of was het al leeggeplunderd? Toen bij Bijenkorf was alles ook zo weg toen ze die cosmeticaafdeling in de uitverkoop deden. MerleSimone schreef:Zo klinkt het ja, leuk Suus! Verbouwingen zijn altijd stressvol.
Iemand hier bekend met de MakeUpactie? Van beebee cosmetics? Ven daar zo'n half jaartje lid van, je krijgt voor 4.95 verzendkosten elke maand een makeup product van beebee. Deze maand was het lipstick Monaco, ik heb de prachtige bordeauxrode kleur. Ben verliefd. Net niet helemaal matte en blijft goed zitten! [ [url=m/0sfbsA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij kunstlicht:
[ [url=m/9NJLhq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Elk willekeurig product mag je combineren. De korting geldt niet in de losse winkels. 
voor mij,
voor mijn portemonnee want er is weer een hoop meegegaan) - zegt dat meisje tegen me dat de Gwen Stefani collab toch uit is? Dus wij in Den Haag naar de ICI Paris, en ja hoor, staan ze daar. Ben naar huis gegaan met een lipliner en lipstick van Ex-Girlfriend en lipliner en lipstick van Firebird. 
Hij is echt meer neonroze (in vergelijking tot de foto op de website al helemaal) en is waterproof - is meer een cremesheen finish maar zodra je wat drinkt wordt hij wat matter. Echt prachtig.
elkee schreef:Ik ga morgen naar Scheveningen, naad Belle en het Beest de musical. Nog tips om heen te gaan in de stad zelf? Ben een brabantse boerin, ben niks gewend en kom nooit boven de rivieren haha!

)
leuke sfeer

Mijn lijstje van kleuren die ik mooi vind: